هشدارهای جدید کرونایی دانشمندان آمریکا

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری همشهری‌آنلاین در این خصوص به نقل از پرِوِنشن نوشت: متخصصان تاکید دارند باید نسبت به علائم ابتلا به ویروس کرونا آگاه‌سازی صورت گیرد. تب، سرفه خشک، خستگی و بیحالی، درد و رنج، گلودرد، اسهال، التهاب ملتحمه، سردرد، از دست دادن حس بویایی و چشایی، و بثورات پوستی رایج‌ترین علائم ابتلا به کووید ۱۹ است. با این حال، این موارد تنها علائم ابتلا به کرونا نیست. محققان می‌گویند یکی از علائم ابتلا به کرونای شدید آبی شدن لب‌هاست.

دومین اخبار پربازدید در خصوص خبر خوش معاون وزیر بهداشت برای پرستاران بود. به گزارش همشهری‌آنلاین در همین خصوص حضرتی با اشاره به مطالبات و معوقات پرستاران، بیان کرد: در سال گذشته میانگین معوقات و کارانه‌ها را حدود ۱۸ ماه در برخی دانشگاه‌ها عقب بودیم، اکنون به حدود ۶ ماه رسیده است و حتی در بسیاری از دانشگاه‌ها پرداخت معوقات بروز شده است. درخواست ما نیز از دانشگاه‌ها این است که برای امسال هم حداکثر حدود ۴ ماه معوقه داشته باشند. همچنین قرار است مبلغی تحت عنوان حق کرونا یا پاداش به این عزیزان پرداخت شود. دستور پرداخت فوق‌العاده ویژه هم از سوی معاونت محترم توسعه وزارت بهداشت به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است که امیدواریم زودتر اجرایی شود.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: متاسفانه تاکنون بیش از ۲۰ نفر از همکاران آموزشی ما به علت بیماری کوویدـ۱۹ از دنیا رفته اند که باید از آنها هم یاد کنیم این معلم ها گمنامانی هستند که در عرصه تعلیم و تربیت بدون هیایو کار خودشان را انجام و جان عزیزشان را از دست داده اند.این موضوع نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

دیگر خبر پربازدید به موضوع واکسن کرونا اختصاص داشت. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: هم اکنون ۳ پروژه واکسن کرونای تولید داخل در مرحله تست انسانی قرار گرفته‌اند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار کرونا به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.