رسانه ‌های ورزشی به دنبال جانشین آل ‌کثیر

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، خبرگزاری برنا در این خصوص نوشت: جلسه استیناف پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر فردا برگزار می‌شود و چند روز بعد نیز رأی آن صادر خواهد شد.چنانچه محرومیت آل‌کثیر قطعی شود آنوقت نام او موقتاً از لیست پرسپولیس خارج و یک مهاجم جدید جایگزی او خواهد شد. مربیان پرسپولیس حتی گزینه مدنظر خود را که یکی از مهاجمان لیگ برتری است مشخص کرده و در صورت بخشیده نشدن آل‌کثیر، وی را سریعاٌ جایگزین او خواهند کرد. تبریزی که دوران مصدومیت خود را سپری کرده، سابقه همکاری با یحیی در تیم ذوب آهن اصفهان را دارد و دور از تصور نیست که او لباس قرمز را بر تن کند.

دومین خبر ورزشی پربازدید در خصوص احتمال بازگشت محسن ربیع خواه و محمد انصاری به لیست پرسپولیس بود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، با توجه به جدا شدن شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و عدم توانایی در جذب بازیکن جانشین برای این بازیکن ، به نظر می رسد که یحیی گل محمدی قصد دارد ربیع خواه و انصاری را حفظ کند .

پای مدافع ایرانی الریان در اولین بازی اش برای این تیم قطری جراحت پیدا کرد. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد. به گزارش افکارنیوز، شجاع خلیل زاده، مدافع فصل گذشته پرسپولیس شب گذشته به صورت رسمی اولین بازی اش را برای الریان مقابل الاهلی در رقابت های جام «Ooredoo» قطر انجام داد.

دیگر خبر پربازدید در خصوص لینک شددن لژیونر جوان ایرانی به باشگاه پرسپولیس بود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی مهدی‌خانی، مهاجم تیم فوتبال واراژدین کرواسی و تیم ملی امید که سابقه حضور در شهرخودرو مشهد را نیز دارد، از سوی ایجنتش به پرسپولیس معرفی شده است. با این حال از سیرجان خبر رسیده این مهاجم 23 ساله مدنظر گل‌گهر هم قرار دارد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.