انتقام هواداران استقلال، پربازدیدترین خبر آبی‌پوشان

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، سایت خبری پارس فوتبال در این خصوص نوشت:در حالی که کاروان استقلال ساعاتی قبل از مشهد به تهران بازگشت درگیری‌هایی بین اعضای تیم و تعدادی از هواداران معترض استقلالی در فرودگاه مهرآباد اتفاق افتاد.هواداران در فرودگاه مهرآباد تهران به فرهاد مجیدی حمله کردند که بهزاد غلامپور و اعضای کادر فنی به اتفاق مجیدی با آنها بحث کردند و بعد از بحثی طولانی، مربیان رفتند و هواداران هم از محوطه فرودگاه خارج شدند، اما بیرون محوطه، میان چند هواداری که منتظر بازگشت استقلالی‌ها بودند و سید حسین حسینی درگیری پیش آمد که چند بازیکن در حمایت از دروازه بان استقلال با هواداران جر و بحث کردند و در نهایت  کار به زد و خورد و فحاشی‌های رکیک کشید.

دومین خبر ورزشی پربازدید به توافق شاه‌ماهی نقل و انتقالات با پرسپولیس مربوط می‌شود. به گزارش خبرگزاری برنا،  مسئولان باشگاه به دنبال جذب صادق محرمی از دیناموزاگرب کرواسی هستند و حتی در این باره شنیده می‌شود توافقات اولیه برای حضور قرضی او صورت گرفته است.

دیگر اخبار پربازدید در خصوص واکنش مجیدی، وریا غفوری، چشمی و سعادتمند به شکست استقلال در فینال جام حذفی است.

به گزارش پارس فوتبال، در حالی که بعد از شکست استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی، فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند حاضر به انجام مصاحبه نشدند، وریا غفوری به بعضی از خودی ها تبریک گفت و روزبه چشمی هم فوتبال ایران را به سیرک تشبیه کرد.

اتهام سنگین سعادتمند مدیرعامل استقلال علیه میثاقی نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد. به گزارش سایت خبری پارس فوتبال، سعادتمند مدیرعامل استقلال از میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به دلیل مطرح کردن موارد حاشیه‌ای پیش از دیدار نهایی جام حذفی از وی گله کرد. این در حالی است که میثاقی معتقد بود مباحث حاشیه‌ای توسط خود ارکان باشگاه استقلال به وجود آمده و نه توسط رسانه‌ها. به گزارش سایت خبری پارس فوتبال،احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به مصاحبه آتشین فرهاد مجیدی که توسط میثاقی در برنامه فوتبال برتر مطرح شد این‌چنین گفت:من این مصاحبه را ندیده‌ام و از صحت و سقم آن اطلاعی ندارم؛ چون چیزی از طرف ایشان به باشگاه ابلاغ نشده.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.