اخراجی‌های پرسپولیس بر بام اخبار ورزشی

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، سایت خبری جام‌نیوز در این خصوص نوشت: امروز جلسه مدیریت باشگاه پرسپولیس با کادر فنی سرخ‌پوشان برگزار و صحبت‌هایی در خصوص لیست مازاد و نفرات مدنظر یحیی گل‌محمدی مطرح شد.در این باره شنیده می‌شود، یحیی نیازی به محسن ربیع‌خواه و کریستین اوساگونا ندارد. همچنین با توجه به مصدومیت‌های زیاد محمد انصاری، احتمال خروج او و پیدا کردن بازیکن جانشین هم وجود دارد.پیش از این هم علیرضا بیرانوند و آنتونی استوکس از جمع قرمزها جدا شده بودند.

دیگر خبر ورزشی پربازدید به صحبت‌های علیرضا اشرف مدیر روابط عمومی پرسپولیس مربوط می‌شود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ،وی گفت با توهین‌های امروز ، از امیر احمدی شکایت کرده‌ایم ، از حق هواداران میلیونی پرسپولیس کوتاه نخواهیم آمد. عبدالرضا امیراحمدی مجری باسابقه صداوسیما امروز در گفت‌وگوی زنده با بخش ورزشی برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما با کنایه به مسعود سلطانی‌فر، قهرمانی‌های پرسپولیس را به صورت غیرمستقیم حاصل حمایت‌های وزیر ورزش از این تیم دانست.

ادعای سنگین مربی استقلالی درباره دیدار نساجی – پرسپولیس نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران محمود فکری ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نباختن به پرسپولیس برای ما خیلی مهم است و می‌خواهیم از تیم قهرمان امتیاز بگیریم. امیدوارم بازی خوبی را هم شاهد باشیم.

دیگر خبر پربازدید به افشاگری مهدی فنونی‌زاده درباره قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داشت. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :مهدی فنونی‌زاده در خصوص سالگرد دومین قهرمانی استقلال در آسیا اظهار داشت:ما بازی‌های سختی را انجام دادیم تا توانستیم قهرمانی این دوره مسابقات را به دست بیاوریم. مهدی فنونی‌زاده ادامه داد: به نظر من بهترین تیم تاریخ استقلال همان تیم بود که مرحوم پورحیدری هدایتش را برعهده داشت. پرویز مظلومی دستیار بود و جالب اینکه ما مربی گلر‌ها و پزشک نداشتیم، اما تیم آنقدر قدرتمند و همدل بود که توانستیم این افتخار بزرگ را به دست بیاوریم.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.