توجه رسانه ها به اشتباه داور دیدار گل‌گهر

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، سایت خبر مشرق‌نیوز در این خصوص به نقل از حیدر سلیمانی پیشکسوت داوری نوشت: بازی سه صحنه مهم داشت و داور با خوش‌شانسی در نتیجه تاثیرگذار نبود یعنی اگر پنالتی دوم استقلال گل می‌شد، داور نمره ضعیفی دریافت می‌کرد. با این وجود او یک اشتباه مهم در این بازی داشت. پنالتی اول استقلال صحیح بود و حتی جریمه در نظر گرفته شده برای حقیقی درست بود یعنی دروازه‌بان گل‌گهر باید با کارت زرد جریمه می‌شد. پنالتی دوم استقلال اشتباه بود زیرا این وریا غفوری بود که بعد از پاس با دروازه‌بان حریف که روی زمین بود برخورد کرد و خطایی نبود. اعلام پنالتی به سود گل‌گهر نیز درست بود زیرا مدافع استقلال بی‌احتیاطی کرد. همچنین نیازی هم به کارت زرد نبود.

دومین خبر ورزشی پربازدید به صحبت‌های محمد علی یحیوی پیشکسوت باشگاه استقلال اختصاص داشت. به گزارش فرارو،  پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه برخی از هواداران این تیم به خاطر اینکه مظاهری به پرسپولیس علاقه داشته مخالف جذب او بودند، گفت: امروزه دیگر دوره این تعصبات اشتباه گذشته است. مهم این است که الان مظاهری تمام تلاشش را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرد. من خودم مربی پرسپولیس بودم و تا زمانی هم که در این تیم حضور داشتم سعی کردم وظایفم را به خوبی انجام دهم، اما همیشه خودم را استقلالی می‌دانستم.

به رغم برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب آهن، باشگاه پرسپولیس هنوز پیگیر حکم کمیته انضباطی و اعلام نتیجه سه بر صفر است. این موضوع نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

دیگر خبر پربازدید ورزشی با موضوع خبر خوش برای هواداران پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت، منتشر شده است. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بازیکنان این تیم در شرایط خوبی قرار دارند و مشکل خاصی وجود ندارد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی  به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.