راهنمای جامع خرید سرور بورس

این روزها بازار خرید سهام عرضه اولیه در بورس تهران پس از ریزش شدید بازار با رقابت تنگاتنگی در روزهای بعد از عرضه همراه شده است؛ زیرا عرضه های اولیه همواره سود ایده آلی را به خریداران می دهند؛ از این رو افراد به دنبال جبران ضرر و زیان از طریق خرید عرضه اولیه در روزهای بعد از عرضه هستند اما این موضوع با توجه به تعداد زیاد متقاضیان و صف خرید طولانی امری دشوار خواهد بود.

اینجاست که سرور بورس یا سرور مجازی بورس به عنوان راهکاری مطمئن برای کسب نتایج بهتر به سهامداران پیشنهاد می شود؛  زیرا خرید سرور بورس ، این امکان را به متقاضیان می دهد تا با سرعت اینترنت بیشتر نسبت به اینترنت خانگی، درخواست های خود را به کارگزاری ها برسانند.

بنابراین اگر از فعالان بازار بورس هستید و به دنبال روشی مطمئن با سرعت بالا هستید تا در صف های طولانی خرید، بهترین نتیجه را دریافت کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا راهنمای کامل و جامعی در ارتباط با خرید سرور بورس در اختیارتان قرار دهیم.

 

سرور بورس (سرور مجازی بورس) چیست؟

بدون تردید برای فعالیت در بورس، شما به یک اینترنت پرسرعت و پایدار نیاز دارید تا درخواست های شما در ابتدای شروع ثبت سفارش بازار بورس، سریع تر در سایت کارگزاری مربوطه ثبت شود و ابتدای صف قرار بگیرید؛ از این رو شرکت های مختلفی در شهر تهران در زمینه ارائه سرویس اینترنت با فیبر نوری مشغول فعالیت هستند که به شما دسترسی می دهند تا از هر نقطه ایران به این سرور متصل شده و با کمترین پینگ و بالاترین سرعت، درخواست های خرید و فروش را در کارگزاری ثبت کنید.

به طور کلی سرور مجازی بورس، یک کامپیوتر 24 ساعته روشن در دیتاسنتر است و با توجه به این موضوع که اغلب کارگزاری ها در مرکزیت تهران قرار دارند و سرور بورس پشتیبان وب هم در تهران است ، بهترین روش برای ثبت سفارش با سرعت بالا در بورس محسوب می شود.

مزایا و امتیازات سرور مجازی بورس

همانطور که اشاره شد، زمانی که شما می خواهید در ابتدای شروع بازار بورس به ثبت سفارش اقدام کنید، افراد دیگری نیز به صورت همزمان تمایل به خرید همان سهم دارند و اینجا کسی موفق خواهد بود که سرعت اینترنت بیشتری داشته باشد تا بتواند درخواست سریع تری را به کارگزاری بدهد و ابتدای صف خرید قرار گیرد! قطعا سرور بورس همان چیزی است که تفاوت ها را در خرید و فروش سهام بورس رقم می زند.

از مزایا و مشخصات سرور مجازی بورس پشتیبان وب ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به کارگزاری ها با کمترین پینگ (کاهش فاصله شما تا کارگزاری)
  • ارائه اینترنت با پورت 10 گیگابیت (امکان عبور 10 گیگابیت دیتا از سرور)
  • برخورداری از اینترنت فیبر نوری بدون قطعی و کندی با بهترین عملکرد در سراسر کشور
  • قابلیت دسترسی در تمام نقاط ایران
  • اینترنت نامحدود با بالاترین سرعت برای انجام کارهای روزمره
  • گزینه ایده آل برای قرار گرفتن در صف اول خرید سرخطی و عرضه های اولیه با رعایت اصول

چگونه به سرور مجازی بورس وصل شویم؟

کار با سرور بورس با کار داخل سیستم کامپیوتر خودتان تفاوتی ندارد و شما می توانید از طریق Remote Desktop به سرور وصل شده و هر نرم افزار دیگری را بر روی آن نصب کنید. پس از خرید سرور بورس، اطلاعاتی از قبیل IP، یوزرنیم و پسورد از طرف شرکت ارائه دهنده خدمات برایتان ارسال خواهد شد که از طریق آن ها به سرور وصل می شوید. لازم به ذکر است که امکان اتصال به سرور مجازی بورس از طریق گوشی نیز وجود دارد .

 برای گوشی های اندروید وIOS ، می توانید اپلیکیشن  Remote Desktopرا بر روی گوشی نصب کرده و با وارد کردن اطلاعات به سرور وصل شوید و فعالیت های خود را داخل آن با سرعت بالا و بدون کندی سرعت انجام دهید.

نکاتی که باید در هنگام خرید سرور بورس به آن ها توجه کنیم؟

در حال حاضر شرکت های مختلفی به عنوان مرکز فروش سرور مجازی بورس مشغول فعالیت هستند که مشتریان باید در هنگام خرید به جزئیات و مشخصات سرور بورس شرکت ارائه دهنده توجه کنند که برخی از مهمترین جزئیات کلیدی به شرح زیر هستند:

  • سی پی یو سرور باید از نسل  (XEON)زئون بوده و از رم DDR4 و هارد SSD برخوردار باشد.
  • پورت سرور مجازی بورس باید 10 گیگ باشد؛ یعنی سرعت اینترنت تا 10 گیگابیت برسد.
  • از پینگ کمتری برخوردار باشد تا کیفیت اینترنت بهتری را به شما ارائه دهد.
  • پشتیبانی و گارانتی بازگشت وجه وجود داشته باشد .

2

 

بنابراین هنگام انتخاب و خرید بهترین سرور بورس به تمام نکات توجه کنید تا مشکل قطعی و کندی اینترنت نداشته باشید؛ زیرا اگر هنگام کار در ساعات ثبت سفارش بورس، سرور قطع شود عملا هیچ کارایی برایتان نخواهد داشت و زمان طلایی ثبت سفارش را در یک روز از دست خواهید داد.

سرور بورس را از چه شرکتی بخریم؟

مهمترین مساله در خرید سرور مجازی بورس، این موضوع است که شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی قوی و 24 ساعته را به مشتریان ارائه دهد. قیمت سرور بورس با توجه به مشخصات، پورت، پینگ، ابزارهای جانبی و ... تعیین می شود؛ بنابراین اگر به عنوان سرمایه گذار در بورس فعالیت دارید، پیشنهاد می کنیم خرید سرور مجازی بورس از پشتیبان وب را تجربه کنید تا با خیال راحت و آسوده در حوزه بورس به فعالیت خود ادامه دهید.

خرید از پشتیبان وب به عنوان مرکز فروش سرور مجازی بورس، مزایا و امتیازاتی از قبیل پشتیبانی و خدمات پس از فروش، گارانتی بازگشت وجه، گارانتی سرعت بالای اینترنت ، پینگ یک میلی ‌ثانیه‌ ای و ... را برایتان به ارمغان می آورد.     

آدرس سایت پشتیبان وب برای خرید سرور بورس :  https://poshtibaniweb.site/vps-bourse