دربی سوژه داغ اخبار ورزشی

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، در چارچوب دیدار معوقه رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر ، تیم‌های استقلال و پرسپولیس قرار است در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. سرخ‌ها برای این بازی عیسی آل کثیر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و او نمی‌تواند برای پرسپولیس در دربی پایتخت به میدان برود.علی شجاعی نیز مصدوم است و حضور او در دربی قطعی نیست.

دیگر خبر پربازدید به صحبت‌های علی شفیعی بازیکن پرسپولیسی تیم ملی والیبال در مورد استقلال اختصاص یافت. به گزارش خبرآنلاین، مدافع بلند قامت تیم ملی والیبال گفت: «زیاد وقت نمی کنم بازی های این تیم را ببینم ولی وقتی در فینال باختند خیلی ناراحت شدم. البته اگر استقلال هم بود به همان اندازه ناراحت می شدم. هر تیم دیگری هم غیر از آنها بود باعث ناراحتی ام می شد.»

سومین خبر پربازدید به صحبت‌های دین محمدی مربوط می‌شود. پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد خاطراتش از دربی‌های گذشته گفت: فکر می‌کنم، در هفت هشت دربی به‌عنوان بازیکن حضور داشتم. بهترین خاطره‌ام به دربی 50 باز می‌گردد که به علیرضا اکبرپور پاس گل دادم و بازی را با یک گل بردیم. بازی رفت همان سال دعوا شد و همه یکدیگر را می‌زدند. انصافاً معلوم نبود چه کسانی همدیگر را می‌زنند! حیف آن دربی که خوب و هیجانی بود، چون ما بعد از گل اول پرسپولیس به بازی برگشتیم و بعد این پرسپولیس بود که به بازی برگشت. دین‌محمدی خاطرنشان کرد: دربی سال 79 آنقدر جو سنگینی داشت و بزن بزن بود که هنوز از آن بازی یاد می‌شود. همیشه دوست نداشتم در درگیری‌ها حضور داشته باشم، چون می‌دانستم حاشیه به ضرر یک فوتبالیست است.

دیگر خبر پربازدید در مورد صحبت‌های محمد مومنی بود. به گزارش خبرگزاری مهر، پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: مهاجمان استقلال در بهترین فرم خود قرار دارند و آنها می‌توانند سرنوشت دربی روز دوشنبه را تعیین کنند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی ، اخبار پرسپولیس و اخبار استقلال به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.