صندلی اداری

 معمولا در اداره‌ها از صندلی‌های چرخدار استفاده می شود چون انعطاف پذیری و آسایش به محل کار را به همراه خواهند داشت؛ البته این نمونه صندلی ها مزیت های بی شماری را به عنوان یک صندلی اداری دارند چرا که جدا از اینکه راحت حمل می شوند بلکه نشستن های طولانی مدت بر روی آنها در کنار میز شما را خسته نخواهد کرد به همین جهت برای اینکه از خستگی ها و فشارهایی که بر روی ستون فقرات می آید کاسته شود باید از صندلی های استفاده کنیم که اولا استاندارد باشند و همچنین مورد تایید و معتبر هستند و البته تمامی نکات مهم در ساخت آنها لحاظ گردیده باشد.

خرید صندلی اداری

اگر قرار است که شما صندلی اداری بخرید پیش از هر چیزی بهترین برند صندلی اداری را بشناسید. برای اینکه هر کالایی را خریداری کنید باید ویژگی های اصولی کالا را بشناسید و بدانید کدام برند بر روی این ویژگی ها ضعیف عمل کرده و کجا قوی بوده است. بعد از آن بهترین برندها را کنار یکدیگر بگذارید و مزایا و معایب آنها را بنویسید و در نهایت یک جمع بندی کنید تا بدانید که با توجه به بودجه ای که دارید کدام برند مناسب شماست و می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد؛

 برای خرید صندلی اداری در بازار ایران شما را با برخی از برندها آشنا می کنیم:

بیشتر صندلی هایی که در بازار ایران به فروش می رسند از نوع برند داخل هستند و البته که بسیاری از برندهای داخلی صندلی اداری در بین مشتریان محبوب بوده اند و نمره خوبی را از دیدگاه مشتری به دست آورده است با این وجود توانستند در رتبه بالایی قرار بگیرد و خودشان را صدر نشین جدول در رقابت با دیگر شرکت ها تولید کننده نمایند. ویژگی اصلی صندلی اداری شامل کیفیت ساخت، عمر‌مفید، خدمات پس از فروش و وجود نمایندگی در سراسر کشور می باشد.

متاسفانه عده‌ای فقط می گویند صندلی باید از نوع خارجی باشد اما این تصور کاملا اشتباه است و قطعا غلط است چرا که همانطور که اشاره کردیم برندهای ایرانی توانسته اند به عنوان بهترین ها شناخته شوند مثلاً کارخانه صندلی نیلپر در شهرک بهارستان واقع شده است کار خود را از سال ۱۳۷۱ شروع کرده است و تجربه های بیشماری از این حرفه بدست آورده است.

برند نیلپر نسبت به برندهای دیگر تنوع بسیار بالایی دارد و البته جنس خوب و با کیفیت آن توانسته از دیدگاه خوبی را از نظر مشتریان داشته باشد؛ معمولاً محصولات نیلپر سه سال گارانتی دارند و خدمات پس از فروش آن ها عالی است.

علاوه بر آنچه که گفتیم صندلی نیلپر از داخل سازی کاملی برخوردار بوده و همچنین کنترل کیفی عالی از مواد اولیه تولید و خروج را نمی توان در خصوص صندلی نیلپر نادیده گرفت.

برند های دیگری نیز مطرح می شوند که شامل برندهایی مثل داتیس و گلدیست است.

صندلی داتیس نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و تقریبا می توان گفت در بین محصولات اداری شرکت داتیس به عنوان یک برند محبوب شناخته می شود چرا که می تواند به راحتی توسط مدیران و مالکان به واسطه خرید اینترنتی خریداری شوند و همچنین مدل های آن تنوع بسیار زیادی دارند و سبک طراحی انحصاری داتیس و کیفیت خوب و اجزای آن نظر هر مشتری را به خود جلب می کند البته در شهرهای بزرگ نیز تعمیرگاه کار تخصصی برای این نوع سیستم ها و تجهیزات وجود دارد که می تواند خود به عنوان یک مزیت مهم به شمار بیاید.

2

هر آنچه که به عنوان مزیت برای صندلی داتیس تشریح کردیم در خصوص صندلی گلدسیت نیز مطرح می‌شود.

صندلی گلدسیت نیز دارای تنوع خوبی بوده و در ساخت آنها از مواد اولیه استانداردی استفاده می شود که بتوانند تا مدت زمان زیادی برای افراد بخوبی کار کنند و طی مدت استفاده هیچ مشکلی برای کارمندان و کارکنان به وجود نیاورند.