سایه میناوند بر سر اخبار ورزشی

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، با انتشار عکسی از آرامگاه مهرداد میناوند نوشت: پیکر زنده یاد میناوند در کنار مزار زنده‌یاد ابراهیم آشتیانی به خاک سپرده می‌شود. مزار زنده‌یادان جعفر کاشانی، همایون بهزادی، رضا احدی و منصور پورحیدری هم در همان ردیف قرار دارد.

دومین خبر ورزشی پربازدید در خصوص همدردی رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با مردم ایران به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند بود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، شیخ سلمان با اظهار تاسف از این ماجرا نوشت:  بیماری همه گیر کووید ۱۹ بزرگترین چالش تاریخ معاصر بوده و خانواده فوتبال آسیا در غم از دست دادن یکی از ستاره‌های ورزشی واقعی خود که متأسفانه خیلی زود ما را ترک کرد، سوگوار است. مهرداد میناوند الهام بخش میلیون‌ها هوادار و بسیاری از بازیکنان نسل امروز بود، لطفاً همدردی عمیق و صمیمانه من را از طرف کل خانواده فوتبال آسیا به مناسبت درگذشت او بپذیرید.

صحبت‌های مهرداد میناوند خطاب به فرزند و پدرش نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش افکار نیوز فیلیمی از میناوند منتشر شده که در آن خطاب به فرزندش می گوید: برای من خیلی عزیزی و به تو افتخار می کنم. وی همچنین در این از زحمات پدر خود قدردانی و تشکر می کند.

پس از جذب المساکنی و حضور او در لیست العربی، به نوعی جدایی مهدی ترابی از این تیم قطری قطعی به نظر می‌رسد. در این مدت شایعات زیادی در خصوص مهدی ترابی و بازگشت او به پرسپولیس شنیده می‌شود و حتی گفته شده ترابی در گفتگویی که با یحیی گل محمدی داشته، به او قول داده به پرسپولیس بر می‌گردد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش افکارنیوز، قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس، به محض ورود این بازیکن به تهران رسمی می‌شود.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار ورزشی از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.