مینروا فیلتر : نمایندگی فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی

آب یکی از نیازهای اساسی انسان است. به دلیل افزایش جمعیت، توسعه صنعتی و تخریب محیط زیست، اکنون آب به خاک، مواد معدنی، مواد شیمیایی و سایر ناخالصی‌ها آلوده شده است که باعث بو و مزه وحشتناک آن می‌شود. تعدادی از این ناخالصی‌ها می‌توانند سلامتی شما را به خطر بیندازند، به ویژه هنگامی که در آنها ویروس و باکتری وجود داشته باشد که می‌توانند باعث بروز بیماری‌های جدی شوند. دستگاه تصفیه آب می‌تواند این ناخالصی‌ها را از بین ببرد و مصرف آب و نوشیدن آن را برای شما ایمن کند، ضمن اینکه طعم آن را نیز بهبود می‌بخشد.

دستگاه تصفیه آب دستگاهی است که به حذف مواد شیمیایی مضر، آلاینده‌های بیولوژیکی، مواد جامد معلق، مواد شیمیایی و بوی بد از آب آشامیدنی آلوده از منابعی مانند رودخانه، آب‌های زیرزمینی و تصفیه خانه‌های شهری کمک می‌کند. امروزه تعداد زیادی دستگاه تصفیه آب در ایران وجود دارد که هر کدام ویژگی و قیمت متفاوتی دارند. خرید آنلاین و اینترنتی دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران می‌تواند بهترین گزینه برای مصرف ایمن آب آشامیدنی باشد. اما بهترین و همچنین مطمئن‌ترین دستگاه تصفیه آب را از کجا بخریم؟

مینروا فیلتر

مینروا فیلتر با بیش از ده سال سابقه در ارائه و عرضه انواع آب تصفیه کن تایوانی اصل در ایران، به عنوان یکی از قدیمی‌ها و با سابقه‌‌های بازار به شمار می‌آید و می‌توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب به این برند اعتماد کنید. دستگاه‌ها و برندهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد که همگی برای تصفیه آب استفاده می‌شوند. اما بسیاری می‌دانند که تایوان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تصفیه آب به شمار می‌آید که بهترین کیفیت را برای آب آشامیدنی به ارمغان می‌آورد.

مینروا فیلتر بزرگترین مرکز پخش بهترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی است که شما را بابت مصرف آب آشامیدنی سالم و کاملا اصولی تصفیه شده مطمئن می‌کند.

تمام اجزا و قطعات دستگاه تصفیه آب برند مینروا، تماما تایوانی و برخی از آنها آمریکایی هستند که ذرات را حتی تا ابعاد 0,0001 میکرون را تصفیه می‌کنند و سختی آب را کاهش می‌دهند. تنوع دستگاه‌های آب تصفیه کن در مینروا فیلتر به اندازه‌ای است که نیاز همه را برآورده کند و می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین دستگاه را مطابق با نیاز خود خریداری کنید و البته در این حین می‌توانید از کمک مشاوران مینروا فیلتر نیز بهره‌مند شوید.

دستگاه‌های آب تصفیه کن در مینروا فیلتر از 6 مرحله تا 8 مرحله متفاوت هستند و هر کدام ویژگی و کار خاصی در تصفیه آب انجام می‌دهند. انواع دستگاه‌های مینروا فیلتر به موارد زیر تقسیم می‌شود:

  • دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای یو وی دار مینروا مدل Minerva Ro8_UV
  • دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva Ro6_50G
  • دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva Ro7_Alkaline
  • دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva Ro8_O2Plus

اگر می‌دانید که کدام دستگاه را باید مصرف خانه خود خریداری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سراغ خرید اینترنتی دستگاه بروید تا هم در زمان و هم در هزینه‌ی خود صرفه جویی کنید.

مزایای دستگاه‌های مینروا فیلتر

انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی در میان برندها و همچنین مدل‌های گوناگون که در بازار وجود دارد، کار را برای خریدار کمی سخت کرده است و البته نداشتن اطلاعات کافی در مورد این دستگاه و کاری که مدل‌های مختلف انجام می‌دهند، می‌تواند شما را از بابت خرید گزینه‌ی مناسب سردرگم کند.

همان‌طور که عنوان کردیم از بهترین دستگاه‌های آب تصفیه کن بازار ایران، دستگاه‌های تایوانی و همچنین دارای سیستم اسمز معکوس هستند. آب آشامیدنی برای اینکه بیشترین عملکرد را برای بدن داشته باشد، باید با بهترین سیستم تصفیه آن را تصفیه کرد. سیستم مورد استفاده برای تصفیه آب در تمام دستگاه‌های مینروا فیلتر، سیستم اسمز معکوس است.

این سیستم از پمپ و مخزن ذخیره بهره می‌گیرد و همچنین از 6 الی 11 مدل فیلتراسیون آب استفاده می‌کند تا املاح مضر را از آب حذف کند و آن را برای مصرف به بهترین نوشیدنی تبدیل کند. در واقع سیستم اسمز معکوس در دستگاه‌های آب شیرین کن ابتدا سختی آب آشامیدنی را به صفر می‌رسانند، که این بدان معنا است که آب برای مصرف به صورت آب مقطر در آمده است. سپس مواد و املاح مورد نیاز بدن همچون کلسیم، سدیم، منیزیم و غیره را به آب به اندازه لازم بر می‌گرداند و سختی آب آشامیدنی را به اندازه استاندارد افزایش می‌دهد. این افزایش سختی آب، کاملا اصولی و علمی انجام می‌شود و هیچ گونه ضرری برای مصرف کنندگان آب آشامیدنی نخواهد داشت.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از مینروا فیلتر

برای اینکه بتوانید خرید راحتی داشته باشید، می‌توانید سراغ خرید اینترنتی بروید و‌ آن را تنها با چند کلیک از وب‌سایت مینروا فلیتر خریداری کنید. خرید از مینروا فیلتر این مزیت را برای شما دارد که دستگاه توسط متخصصین مینروا فیلتر به صورت رایگان در خانه شما نصب شود و به باشگاه مشتریان مینروا فیلتر نیز اضافه شوید. اعضای باشگاه مشتریان مینروا فیلتر به صورت خودکار از زمان تعویض فیلترها آگاه می‌شوند و تعویض فیلترها نیز برای آنها به صورت رایگان صورت می‌پذیرد. برای خرید اینترنتی دستگاه آب تصفیه کن مینروا به وب‌سایت مینروافیلتر به‌ آدرس www.minervafilter.com مراجعه کنید و خرید آسان و سریع را تجربه کنید.