زلزله در تیم پرسپولیس

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، پایگاه خبری خانه فوتبال در این خصوص نوشت: علی‌رغم مشکلات مالی و مدیریتی که باشگاه شهر خودرو با آن دست و پنجه نرم می‌کند اما کادرفنی این تیم حاضر نیست بازیکنان شاخص تیمش را به هیچ قیمتی از دست بدهد و رحمتی تنها به چند بازیکن از جمله سعید جلالی‌راد، روح‌الله سیف‌اللهی و اکبر صادقی اجازه خروج داده است.

دومین خبر ورزشی پربازدید در خصوص شکست سنگین گل‌گهر به پرسپولیس بود. به گزارش خبرگزاری مهر، در پی ناکامی‌های اخیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان و با تایید مدیر عامل شرکت گل گهر، تمام اعضای هیات مدیره باشگاه تغییر کردند! این تصمیم در پی شکست سنگین تیم گل گهر مقابل پرسپولیس در نیم فصل نخست لیگ برتر گرفته شد. گل گهر در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول است.

دیگر خبر پربازدید به زمان بازگشت مهدی ترابی به ترکیب پرسپولیس مربوط می‌شود. به گزارش سایت خبری فرارو، هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان می‌تواند برای سرخ‌ها به میدان برود. چندی پیش مهدی ترابی بازیکن سابق العربی قطر با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست و قرار است برای سرخ‌ها در نیم فصل دوم بازی کند.

شاگردان گل‌محمدی بعد از تمرین ریکاوری امروز 2 روز استراحت خواهند کرد. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش افکارنیوز، تیم پرسپولیس بعد از برتری 5 گله مقابل گل‌گهر سیرجان امروز یک تمرین ریکاوری را برگزار خواهد کرد.

شاگردان گل‌محمدی بعد از تمرین ریکاوری امروز 2 روز استراحت خواهند کرد و از روز سه شنبه تمرینات خود را برای بازی با سایپا که روز 12 اسفند برگزار می‌شود پیگیری می‌کنند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.