گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال سوژه رسانه‌ها

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، سایت خبر فرارو در این خصوص نوشت: نزدیکان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال با قدرت می‌گویند امروز آخرین روز سرمربیگری محمود فکری در استقلال است، آن هم در شرایطی که تصمیم جمعی هیات مدیره این بود که صبح دوشنبه اسماعیل خلیل زاده به نمایندگی از بقیه با فکری حرف بزند و به او تا پایان هفته هجدهم مهلت بدهد. احتمالا پیش بینی این عضو هیات مدیره این است که محمود فکری مهلت سه هفته‌ای هیات مدیره را نمی‌پذیرد و خودش کنار می‌رود!

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر ،گزینه‌هایی که برای هدایت استقلال مطرح می‌شود، هیچ کدام دم دست نیستند. یک مربی که در اروپا زندگی می‌کند و اصلا معلوم نیست بشود برایش مجوز کار گرفت، پنج مربی دیگر هم در ایران هستند، سه تا تیم دارند و دو تا بدون تیم! امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر است، رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک، جواد نکونام سرمربی فولاد، فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان هم فعلا سرمربی هیچ تیمی نیستند.

دومین خبر پربازدید در خصوص مذاکره مخفیانه باشگاه استقلال با سرمربی مشهور فوتبال ایران بود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال برای جانشینی محمود فکری، مذاکراتی را با سرمربی یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر داشته است.

علیرضا آرین کیا پدیده جدید پرسپولیس گفت: ما از اندیمشک به تهران رفتیم . بعد از پرس و جو های پدرم، ما در آکادمی آقای پنجعلی ثبت نام کردیم، من در آنجا عالی بازی کردم و حتی آقای پنجعلی به من گفت مسی. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

دیگر خبر پربازدید به حرکت منشوری و غیراخلاقی گادوین منشا، مربوط می شود. به گزارش ایلنا، این مهاجم نیجربه ای گل گهر سیرجان که برابر نساجی مازندران نیز با نظر امیر قلعه نویی بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود، بعد از اینکه به عنوان بازیکن تعویضی فرصت حضور برابر شاگردان مجید جلالی را به دست آورد، توانست موقعیت خود را تبدیل به گل کند تا گل گهر قایمشهر را با یک برد ارزشمند ترک کند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.