رسانه‌ها پیگیرانه به دنبال لغو تحریم‌ها هستند

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری مثلث‌آنلاین در این خصوص به نقل از “ند پرایس” سخنگوی وزارت خارجه آمریکا  نوشت: ایالات متحده آمریکا دعوت مسئول سیاست خارجی اتحادیه_اروپا برای شرکت در جلسه گروه ۱+۵ و ایران و بحث در خصوص یافتن مسیر دیپلماتیک درباره برنامه هسته‌ای ایران را می‌پذیرد.

دومین اخبار پربازدید در خصوص لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران بود. به گزارش نامه‌نیوز، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری و سخنگوی دولت نوشت: با گذشت یک ماه از تغییر دولت در آمریکا سرانجام دولت بایدن با مشاهده مقاومت بی‌نظیر مردم ایران در نپذیرفتن زورگویی و تحمل شدیدترین جنگ اقتصادی که یک ملت در زمان صلح به خود دیده از یک طرف و از طرف دیگر خویشتن داری و شکیبایی دولت در ایستادن بر حقوق ملت با زبان و راه دیپلماتیک، اکنون در آستانه کنار گذاشتن سیاست فشار حداکثری قرار گرفته است.

سومین خبر پربازدید نیز در مورد لغو تحریم‌های اروپا علیه ایران بود. به گزارش مثلث‌آنلاین، سخنگوی اتحادیه اروپا تصمیم آمریکا درباره تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را فراهم‌کننده شرایط بازگشت تهران به پایبندی به برجام دانسته و گفت تهران باید تعهدات خود را رعایت کند تا تحریم‌ها رفع شود.

رئیس دولت نهم و دهم در واکنش به اظهارات اخیر حداد عادل گفت: این آقا طی ۱۶ سال اخیر همواره بر ضد بنده بوده و به شدت علیه من فعالیت کرده است. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش خبرآنلاین، او عنوان کرد: این آقا طی ۱۶ سال اخیر همواره به ضد بنده بوده و به شدت علیه من فعالیت کرده است. یعنی از قبل ۸۴ تا امروز، مخالف من بود. متاسفانه کشور ما گرفتار عده ای از افراد شده که خودشان را برتر از مردم می دانند،صاحب اختیار و مالک کشور می دانند و در عین حال فکر می کنند همه امور باید تحت تصدی آنها باشد.

شهر خبر ، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.