پیام بایدن در صدر توجه رسانه‌ها

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری فرارو در این خصوص نوشت: بسیاری بر این باورند که دولت بایدن خواسته با انتخاب رابرت مالی، به دولت ایران سیگنال مذاکره و تعامل، و کنار گذاشتن "کارزار فشار حداکثریِ" دولت ترامپ علیه تهران را بفرستد. بسیاری معتقدند که روحیه عملگرایانه و یا به قول مخالفان رابرت مالی، مصالحه جویانه وی (رابرت مالی) در عرصه سیاست خارجی آمریکا می‌تواند نگرانی‌های جدی را در تل آویو ایجاد کند.

دومین خبر پربازدید در خصوص نامه رهبرانقلاب خطاب به قالیباف درباره لایحه بودجه 1400 بود. به گزارش اقتصادنیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به رد لایحه بودجه توسط مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین کارهای مجلس در طول سال  بررسی بودجه است و وقتی‌که رد می‌شود به این معناست که خوب نتوانستند آن را مدیریت کنند.

وی افزود: من 6 بهمن ساعت 10 و 30 صبح در مورد بودجه نامه‌ای به حضرت آقا نوشتم و دوساعت و نیم بعد از دفتر ایشان با ما تماس گرفتند که نامه آماده است و آقا پاسخ را دادند و این نامه خطاب به آقای قالیباف بود برای اینکه به مسائل توجه کنند. اگر بعد از آن نامه یک جلسه با دولت می‌گذاشتند مسائل حل می‌شد.

دیگر اخبار پربازدید در خصوص پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در خصوص درگذشت آیت الله حیدر علی جلالی خمینی بود. به گزارش نامه‌نیوز در بخشی از این پیام آمده است: «اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این عزیز به همسر و فرزندانشان حجج اسلام و المسلمین شیخ محمد رضا و شیخ مهدی جلالی خمینی دامت تأییداتهما و ارادتمندان ایشان، برای آن مرحوم علو درجات و حشر با اولیاء مسئلت دارم.»

محسن رضایی به رد طرح شفافیت آرا در مجلس واکنش نشان داد و به نمایندگان هشدار داد: « اعتماد مردم را قدر بدانیم. فرصت خدمت، همیشگی نیست». این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.به گزارش نامه‌نیوز، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «مجلس بعنوان خانه ملت، باید شفاف باشد. انتظار مردم این است که مجلس شورای اسلامی در شفافیت و شفاف سازی، پیشگام باشد. اعتماد مردم را قدر بدانیم. فرصت خدمت، همیشگی نیست.»

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار سیاسی از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.