بهترین کلینیک لیزر مو در اصفهان کدام است؟

موهای زائد همیشه چالش بزرگی هم برای خانم ها و هم آقایان بوده است و به لطف دستگاه های لیزر، دیگر روش های رفع موهای زائد تقریبا کنار رفته است.

اما چالش بعدی انتخاب بهترین مرکز لیزر مو می باشد چون در صورت انتخاب نادرست مرکز لیزر ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد و یا موها به درستی لیزر نشوند.

به جرات میتوان گفت کلینیک خورشید بهترین مرکز لیزر مو در اصفهان با یک دهه فعالیت موفق می باشد، زیرا مراجعه کننده ابتدا توسط پزشک معاینه و نوع مو و پوست او مشخص شده و بر اساس نیاز شخص دستگاه انتخاب خواهد شد. در کلینیک خورشید با استفاده از اپراتور های مجرب تمام نکات لیزر موهای زائد را رعایت کرده و سعی بر بهترین کیفیت خروجی برای مراجعه کنندگان محترم می باشد .

در کلینیک زیبایی خورشید دستگاه های متعددی برای لیزر موهای زائد وجود دارد که جدیدترین آن دستگاه الکساندرایت کندلا 2020 آمریکایی می باشد که شامل ویژگی متعددی از جمله :  سری اختصاصی و قابل تعویض،  طول موج ۷۵۵ نانومتر،  قدرت فوق العاده بالای از بین بردن انواع موهای کرکی و ضخیم، تعداد جلسات درمانی کمتر نسبت به سایر دستگاه ها،  شات مربع شکل ، پوشش دهنده تمام سطح بدن،  حاوی دو لیزر ان دی یگ و الکس،  قابل تنظیم بر انواع رنگهای پوستی تیره و روشن و کولینگ زیمر آلمانی و برودت تا منفی هفده درجه سانتیگراد که ‌دو لیزره بودن دستگاه ها باعث میشه تعداد جلسات درمانی کمتر شود .

پس اگر به دنبال لیزر مو در اصفهان هستید بهترین انتخاب شما می تواند کلینیک خورشید باشد زیرا این تبلیغ ما نیست و بازخورد مراجعه کنندگانی هستند که سال ها به کلینیک ما مراجعه کرده اند . علاوه بر کیفیت کار کافی است هزینه لیزر مو در اصفهان را مقایسه کنید تا به نسبت به کیفیت از قیمت های مناسب کلینیک ما نیز آگاهی پیدا کنید. علاوه بر این موارد به مناسبت های مختلف تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته می شود .

از مهم ترین سوالاتی که مراجعه کنندگان از ما می پرسند :

آیای لیزر موهای زائد دائمی است؟ در جواب باید گفت بله، اما باید تعدا جلسات معینی را سپری کنید و تعداد جلسات بستگی به نوع موهای شما خواهد داشت و کسانی که جلسات خود را به اتمام رسانده اند با نتیجه مطلوب تری مواجه شده اند.

آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟ در جواب کلی باید گف خیر، اما ممکن است تعدادی به دلیل داشتن حساسیت پوستی بعد از لیزر دچار خارش و قرمزی پوست شوند که آن به زمان محدود بوده و در مجموع باید گفت لیزر موهای زائد هیچ عوارض جانبی ندارد.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟ به لطف دستگاه های جدید و سیستم کولینگ همراه خود لیزر موهای زائد دیگر کاری دردناک نیست و بعضا در نواحی مختلف برای تعدادی ممکن است سوزش سطحی پوست در بر داشته باشد که آن هم بسیار کم و گذرا می باشد.