نحوه تبلیغات در اینستاگرام و اجرای اصولی آن

تبلیغات در اینستاگرام با بیش از 928 میلیون نفر کاربر که دارد، به یکی از روش‌های مهم کسب درآمد در بازاریابی تبدیل شده است که هم می‌توان از آن بهره بالایی برد، هم با دسترسی به ابزارهای و همچنین امکانات بسیار برای تبلیغات در اینستاگرام، می‌توانید یک کمپین بسیار موفق اجرا کنید و در آن هم به برندینگ بپردازید و هم فروش خود را بالا ببرید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره این روش بازاریابی صحبت کنیم و به شما از نحوه اجرای تبلیغات در اینستاگرام و مزایای آن بگوییم.

چرا تبلیغات در اینستاگرام کلید موفقیت هر کسب و کار آنلاینی است؟

همه ما می‌دانیم که اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم از دوستان و خانواده خود چقدر عالی است، اما این پلتفرم یک کانال بسیار پر عالی برای تبلیغات آنلاین برای کسب و کارهایی است که به صورت آنلاین فعالیت دارند. اما چرا؟

خب دلیل واضح این موضوع قالب و فرمت اینستاگرام است. به دلیل امکان آپلود کردن تصویر و همچنین تماشای تصاویر توسط کاربران فراوان، اینستاگرام فرصت‌های بی شماری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که با استفاده از آن بتوانند تصاویری با کیفیت از محصولات خود به اشتراک بگذارند. چه شما برای معرفی خدمات و محصولات خود سراغ ویدیو بروید و چه آن را در قالب تصویر در پست و یا در استوری به نمایش بگذارید، باید بگوییم که این فرصت یکی از بهترین فرصت‌های بازاریابی آنلاین است که کسب و کارهای آنلاین می‌توانند سراغ آن بروند.

همچنین این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که کاربران اینستاگرام بیشتر از هر پلتفرم دیگری هستند و همچنین میزان زمانی که در این شبکه‌ی اجتماعی گذاشته می‌شود، بیشتر از هر شبکه‌ی دیگری است. همچنین نرخ تعامل اینستاگرام هنوز هم در مقایسه با توییتر و فیس بوک بسیار بالاتر است.

اما کاربران اینستاگرام تنها افرادی برای تماشای تصاویر در این پلتفرم نیستند و به مشتریانی که خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند تبدیل شده‌اند. طبق مطالعه‌ای، مشخص شده است که 72٪ از کاربران اینستاگرام پس از دیدن چیزی در اینستاگرام، تصمیم به خرید گرفته‌اند و محبوب‌ترین دسته از کالای پر فروش در این پلتفرم لباس، لوازم آرایش، کفش و جواهرات است. بسیاری از این خریدها بر اثر تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ نیز به دست آمده است.

این طرز خرید باعث شده است که اینستاگرام به پلتفرمی عالی برای فروش تبدیل شود و به همین خاطر نرخ تعامل آن نیز بالا باشد.

اینستاگرام به تازگی ابزارهای بسیار و جدیدی را برای مشاغل معرفی کرده است و روز به روز نیز این ابزارها در حال به روز رسانی هستند و قطعا در آینده نیز با ابزارهایی نوین مواجه خواهیم شد! تمام این ابزارها و همچنین ویژگی‌هایی که به اینستاگرام اضافه می‌شود، تجربه خرید کاربر را بهتر می‌کنند.

اما تمام امکانات اینستاگرام برای فروش کالا و خدمات نیست! اینستاگرام فراتر از توانایی منحصر به فرد خود در فروش محصولات و خدمات، همچنین مکانی باورنکردنی برای افزایش آگاهی از برند و ارتباط با مخاطبان بیشتری است و می‌توانید با کمک آن و تبلیغات در اینستاگرام به مخاطبان خود بیفزایید.

مطمئناً، یک استراتژی بازاریابی کامل، هم فروش را در نظر می‌گیرد، هم هزینه ها و تعرفه های تبلیغات در اینستاگرام، هم آگاهی از برند و افزایش بازه مخاطبان و هر کسب و کاری و می‌تواند تمام این موارد را در اینستاگرام به دست آورد.

آژانس تبلیغاتی رسا

اجرای تبلیغات در اینستاگرام

همان‌طور که عنوان کردیم اینستاگرام به عنوان کانالی عالی برای تبلیغات آنلاین در نظر گرفته می‌شود و به همین دلیل، کسب و کارهای بسیاری باید روی تبلیغات در این پلتفرم سرمایه گذاری کنند. به عنوان یک کسب و کاری که دوست دارد از اینستاگرام سود کند و تبلیغات خود را در این پلتفرم اجرا کند، باید سراغ افراد حرفه‌ای در این زمینه بروید که دچار اشتباه نشوید و از روش‌های اصولی برای اجرای تبلیغات استفاده کنید.

در این راه می‌توانید به آژانس‌های تبلیغاتی معتبر مراجعه کنید و هر آنچه که برای اجرای تبلیغات در اینستاگرام نیاز دارید را، از افراد متخصص و حرفه‌ای در بهترین آژانس‌ها بخواهید. یکی از انتخاب‌های درست در این زمینه می‌تواند آژانس تبلیغاتی رسا باشد.

اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام به کمک رسا  

اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، به هیچ عنوان کار راحتی نیست و برای این کار و نتیجه گرفتن از آن باید حتما به افراد متخصص و باتجربه در این زمینه مراجعه کرد. اطلاعات و تجربه‌ای که افراد با تجربه در این زمینه دارند، می‌تواند یک کمپین تبلیغاتی را موفق کند و برعکس آن نیز ممکن است پیش بیاید و عدم تجربه و آگاهی کافی می‌تواند موجبات شکست تبلیغات در اینستاگرام را فراهم کند.

استفاده از انواع روش‌های اصولی و درست تبلیغات در اینستاگرام توسط آژانس‌های تبلیغاتی می‌تواند تضمینی برای نتیجه گرفتن باشد. رسا با فراهم آوردن امکانات و تجهیزات به روز و همچنین استفاده از متخصصین تبلیغات در اینستاگرام آماده‌ی ارائه خدمات در این زمینه به شما می‌باشد.

خدمات رسا در زمینه تبلیغات در اینستاگرام به گونه‌ای است که هم می‌توانید روی آگاهی از برند تمرکز کنید، هم می‌توانید به افزایش بازه مخاطبان خود فکر کنید و هم در زمینه فروش کالا و خدمات موفق عمل کنید. برای اینکه هر چه زودتر کمپین تبلیغاتی خود در اینستاگرام را راه اندازی کنید،‌ به وب‌سایت رسا به آدرس www.rasaads.com مراجعه کنید و با کارشناسان این تیم حرفه‌ای در تماس باشید که بتوانید زودتر به هدف تبلیغاتی خود برسید.

منبع: آژانس تبلیغاتی رسا