داغ‌ترین اخبار پرسپولیس

 به گزارش اخبار پرسپولیس شهر خبر، خبرگزاری فوتبال ایران از قول یکی از مدیران پرسپولیس نوشت: روی حرف‌مان هستیم و تحت هیچ شرایطی با بازی‌های نابرابر به مصاف استقلال نمی‌رویم. ما صحبت‌هایمان را در این رابطه مطرح کردیم و به سازمان لیگ هم نامه زدیم. روی حرف‌مان هستیم و تحت هیچ شرایطی با بازی‌های نابرابر به مصاف استقلال نمی‌رویم.

دومین خبر پربازدید در خصوص  مشکل فرشاد فرجی بود. به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس طبق تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا به کشور هند سفر خواهد کرد. کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی راهی هند می‌شود که فرشاد فرجی مدافع تازه وارد این تیم هنوز به دلیل درگیری با بیماری کرونا در قرنطینه به سر می‌برد.

دیگر خبر پربازدید به توافق باشگاه پرسپولیس با اولین ستاره برای تمدید اختصاص داشت. به گزارش روز نو،  وحید امیری وینگر سرخ ها که این فصل بیشتر در خط حمله برای این تیم به میدان رفته اولین بازیکنی است که قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد. امیری به مدیان باشگاه قول داده تا بعد از بازگشت از هند قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند. امیری پیش از این یک بار پرسپولیس را ترک کرده بود و این بار نمی خواهد اشتباه فصل پیش را تکرار کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی نوزدهمین بازی فصل جاری خود در لیگ برتر را با تساوی یک – یک مقابل پدیده مشهد پشت سر گذاشت که یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشت. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، شاگردان یحیی گل محمدی برای اینکه خود را به امتیاز ۴۰ در مشهد برسانند از تمام نقاط زمین استفاده کردند تا بتوانند مهاجمان خود را در موقعیت گل قرار دهند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار پرسپولیس، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.