پرسپولیسی‌ها نباید مغرور شوند

محمود کلهر در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر السد گفت: تصورش برای همه سخت بود که پرسپولیس بتواند با آن نفرات مقابل السد به پیروزی برسد. السد سراپا مسلح بود و با داشتن بازیکنان بزرگ و صاحب نام در دنیا هرگز فکر نمی کرد مقابل پرسپولیس تن به شکست بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: کادر فنی قرمزپوشان نقش موثری در این موفقیت داشت، البته بازیکنان جوان هم با توجه به انگیزه ای که داشتند عملکرد قابل قبولی مقابل السد از خود نشان دادند و توانستند با اینکه از لحاظ نفری با یکدیگر برابری نمی کنند، ولی در پایان بازی را به سود خود به پایان برسانند.

کلهر در ادامه گفت: پرسپولیس با جوانانش شاهکار کرد و این می تواند درس عبرتی برای فوتبال ایران باشد تا همه تیم ها بدانند که اعتماد به جوانان می تواند آینده فوتبال ایران را تضمین کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این بُرد باعث غرور تیم پرسپولیس نخواهد شد، گفت: پرسپولیس تنها یک نیمه از این بازی را برده است، هنوز یک نیمه دیگر در تهران باقی مانده و قرمزپوشان نباید دچار غرور شوند. السد یک تیم حرفه ای است و مطمئنا با برنامه به تهران خواهد آمد و نمی خواهد به سادگی فینال لیگ قهرمانان را از دست بدهد، بنابراین باید کادر فنی در این چند روز باقیمانده تا بازی، بازیکنانش را از غرور دور و آماده این دیدار کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد آبی پوشان برابر نفت مسجد سلیمان هم گفت: استقلال روز به روز بهتر خواهد شد. این تیم رفته رفته احیا می شود و مطمئنا با داشتن کادر فنی خوب و بازیکنان بزرگ خود را به بالای جدول خواهد رساند.

کلهر در خصوص انتقاداتی که از شفر بابت تغییر در ترکیبش انجام می دهد، گفت: به اعتقاد من کار شفر درست است و این تغییرات به سود استقلال خواهد بود. او می تواند با این  تغییرات بهترین ها را در زمین گذاشته و بازی را با پیروزی به پایان برساند، البته نباید یادمان برود که بازیکنان بزرگی از این تیم رفته اند و هماهنگی بازیکنان جدید با قدیمی ها کمی زمانبر است، ولی مطمئنم شرایط استقلال بهتر خواهد شد و این تیم خود را به بالای جدول خواهد رساند.