گوگل

یکی از موثرترین کارهایی که میتوان به واسطه آن برای موفقیت هر کسب و کاری اقدام کرد تبلیغات می باشد. به بیانی ساده تر می توان گفت که هر کسب و کاری برای اینکه بتواند به موفقیت برسد نیاز به تبلیغ داشته است. قطعا بدون وجود تبلیغ هیچ کسب و کاری به موفقیت نمی رسد. شما برای اینکه بتوانید مشتریان زیادی بدست بیاورید نیاز است که حتما شناخته شده باشید.

دیگر مانند گذشته ها نیست که افراد تنها به تبلیغ های قدیمی و چاپی بسنده کنند و نیاز است که با توجه به پیشرفت های که در حوزه تکنولوژی و اینترنت صورت گرفته است از روشهای جدید تبلیغاتی استفاده کنیم.

همه ما می دانیم که تبلیغ به روش های چاپی، بنرهای تبلیغاتی و بیلبورد ها هزینه‌های زیادی را برای ما به دنبال داشته است اما اگر می خواهید به صورت اینترنتی در هر جایی که هستید برای خودتان تبلیغ کنید و به کسب و کارتان رونق دهید کافی است از گوگل من (http://googlemy.ir) استفاده کنید و به صورت رایگان برای خودتان تبلیغ کنید و فارغ از اینکه در چه شغلی فعالیت می کنید آگهی تبلیغاتی خودتان را به ثبت برسانید.

در گوگل+ من موقعیتی برای شما فراهم شده است که بتوانید به واسطه آن به راحتی و تنها با متصل شدن به اینترنت برای خودتان تبلیغ کنید و حتی آگهی های مرتبط با شغل خودتان را مشاهده کنید.

در گوگل من با سه گزینه مختلف رو به رو هستید:

  • آگهی شهری ویژه انواع مشاغل( به صورت رایگان) – این مورد برای تمامی پزشکان، مهندسین، تعمیرکاران، ابزار الات، فروشگاهها، پوشاک و... قابل استفاده می باشد. فرقی نمی کند که شما در چه حیطه ی مشغول به فعالیت هستید از این گزینه در گوگل+ من استفاده کنید و برای خودتان کسب درآمد کنید.
  • آگهی استانی و کشوری ویژه تولید کنندگان عمده فروش ها و دیگر کارخانه ها
  • آگهی استخدام ویژه جویای کار به صورت رایگان

در گوگل من فرصتی برای شما محیا شده است که هم بتوانید به تبلیغ کسب و کارتان بپردازید و هم اگر جویای کار هستید اگهی های مرتبط با استخدام را مشاهده کنید.

در اگهی های که شما در گوگل+ من به ثبت می رسانید می توانید اطلاعات دقیقی از کسب و کارتان را درج کنید که شامل توضیحات در خصوص آگهی ،شماره تماس، شهر و.... می شود اینگونه مخاطبان هدف شما میتوانند راحت تر به شما دسترسی داشته باشند و جالب تر اینجاست که درج آگهی رایگان است و نیازی به صرف هزینه وجود ندارد.

با موقعیت مکانی که در گوگل+ من انجام شده است شما می توانید با توجه به محل زندگی تان ،آگهی های نزدیک به خود را مشاهده کنید و اگر هم میخواهید آگهی کسب و کارتان را ثبت کنید مخاطبان هدف راحت تر شما را پیدا می کنند.

پس از اینکه در گوگل+ من ثبت نام کردید می توانید از قسمت (آگهی های من) ، آگهی های را که قبلا در سایت به ثبت رسانده اید را مشاهده کنید و یا اگر می خواهید آگهی جدیدی را به ثبت برسانید از گزینه ثبت آگهی جدید استفاده نمایید.