فواید خرید رپورتاژ آگهی و نقش آن در سئوی وب سایت شما

خرید رپورتاژ آگهی در چندین سال اخیر رواج پیدا کرده است. این روش، یکی از بهترین روش های تبلیغات موثر در صفحات وب می باشد که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. اما در ادامه می خواهیم با رپورتاژ آگهی و فواید خرید آن بیشتر آشنا شویم. به شما نیز توصیه می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر شما هم یک سایت شخصی، فروشگاهی، سایت های آموزشی و گیمیفیکیشن چیست دارید، حتما با مسئله خرید رپورتاژ آگهی و تبلیغات آشنایی مختصری دارید. مخصوصا افرادی که وب سایت فروشگاهی دارند و تعداد بازدیدکنندگان و تبلیغات وب سایت آنها اهمیت زیادی دارد، بیشتر با این موضوع آشنایی دارند. اما به طور کلی باید عرض کنیم که رپورتاژ آگهی، آگهی یا مقاله ای تبلیغاتی به صورت کاملا جامع در خصوص وب سایت و محصولات و البته برند شما می باشد که در دیگر وب سایت ها قرار گرفته است و از این طریق می تواند به شما کمک کند. معنی اصلی رپورتاژ آگهی این است که این تبلیغات از سوی دیگر وب سایت ها به صورت کاملا اختیاری انجام شود. اما امروزه می توان با صرف هزینه ای کم و با دادن مقداری پول به وب سایت های معتبر از آنها بخواهید تا آگهی تبلیغاتی شما را در وب سایت خود قرار دهند. وب سایت های معتبر، معمولا وب سایت هایی هستند که بازدیدکنندگان آنها زیاد است و با درج آگهی شما به تعداد بازدیدکنندگان شما نیز افزوده می شود. این روش یکی از بهترین روش های تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ است که بسیاری از وب سایت ها از آن استفاده می کنند.

تصویر 1

فواید خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی فواید بسیار زیادی دارد و بسیار پیشنهاد می شود که اگر قصد دارید، برای بهبود سئوی خود هزینه کنید، تمرکز خود را روی این بخش قرار دهید. با خرید رپورتاژ آگهی تعداد بازدیدکنندگان شما افزایش پیدا می کنند. این افزایش تعداد بازدیدکنندگان خود باعث می شود، پس از چند مدت رتبه شما در گوگل نیز بهبود پیدا کند. علاوه بر این شانس پیدا کردن مشتریان واقعی و هدف نیز افزایش پیدا می کند و شما می توانید با هزینه ای بسیار کم در مدت زمان بسیار کوتاهی به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. خوشبختانه هزینه خرید رپورتاژ آگهی هم بسیار پایین است و نسبت به دیگر روش ها هم هزینه کمتری دارد و هم دوام و ماندگاری آن بالا است. معمولا اکثر وب سایت ها مقالات تبلیغی را از وب سایت خود حذف نمی کنند و این باعث می شود، ماندگاری تبلیغ شما افزایش پیدا کند و در نتیجه برای همیشه از رپورتاژ آگهی استفاده خواهید کرد.

دلایل مفید بودن خرید رپورتاژ آگهی

دلایل زیادی وجود دارد که خرید رپورتاژ آگهی نتیجه مفیدی را برای شما داشته باشد. رپورتاژ آگهی یک مقاله جامع درباره معرفی وب سایت شما و برند شما است. پس سعی کنید، خود را به خوبی به مخاطبان معرفی کنید. اگر محتوای مفید و مناسبی را برای رپورتاژ آگهی آماده کنید، قطعا این تبلیغ می تواند نتیجه موثری برای شما داشته باشد. دیگر دلیل مفید بودن رپورتاژ آگهی این است که این آگهی تبلیغاتی معمولا در جایگاه های محدود و همیشه تبلیغات که مخاطبان به خوبی با آنها آشنایی دارند، نمایش داده نمی شوند و جایگاه قرارگیری آنها دقیقا در بین محتواهای اصلی است که اکثر خوانندگان وب سایت ها به این بخش ها رجوع می کنند.

پس این باعث می شود، احتمال خوانده شدن مقاله تبلیغاتی شما افزایش پیدا کند. اگر رپورتاژ به تعداد بالا، به درستی و در وب سایت های مناسبی نمایش داده شود، در طولانی مدت، به تدریج مخاطبان با وب سایت و برند شما آشنا می شوند و این نام به سرعت رشد می کند و در نهایت شما به یک برند معتبر تبدیل خواهید شد که حتی دیگر وب سایت ها از شما بک لینک و رپورتاژ می گیرند.

تبلیغ

نقش بک لینک ها در رپورتاژ آگهی و فواید آن

بک لینک ها بخش های اصلی یک مقاله تبلیغاتی هستند که فواید بسیار زیادی دارند. بخصوص اگر تعداد آنها زیاد باشد و در وب سایت های معتبر و پربازدید قرار گرفته باشند. به همین خاطر اگر می خواهید رپورتاژ آگهی شما مفید واقع شود، سعی کنید تعداد بک لینک های خود را افزایش دهید و به وب سایت هایی بک لینک دهید که معتبر باشند و رتبه مناسبی در گوگل دارند. این کار باعث می شود که اعتبار بک لینک شما افزایش پیدا کند و گوگل امتیاز بیشتری به شما می دهد. در نهایت اگر این اتفاق بیشتر رخ دهد، شما با سرعت بیشتری به رتبه های بهتر گوگل دست پیدا خواهید کرد. البته بهتر است در این شرایط از دیگر روش های تبلیغی نیز استفاده نمایید.

نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئوی سایت و رتبه گوگل

اما بیایید کمی دقیق تر به موضوع خرید رپورتاژ آگهی و بهبود سئوی سایت بپردازیم. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که رپورتاژ آگهی چگونه می تواند به بهبود سئوی وب سایت و رتبه گوگل کمک کند؟ ببینید گوگل روش ها و معیارهای مختلفی برای رتبه بندی سایت ها دارد. یکی از معیارهای بسیار مهم، بک لینک ها هستند که طرفداران بسیار زیادی نیز دارند. گوگل هر لحظه وب سایت های مختلف را ایندکس می کند و آنها را بررسی می کند. اگر وب سایت معتبری، آگهی خبری شما را در وب سایت خود رپورتاژ کرده باشد، این موضوع از دید ربات های خزنده گوگل مخفی نمی ماند و بر این اساس به وب سایت شما امتیاز می دهند. اگر تعداد بک لینک های شما بیشتر باشد؛ به عبارت دیگر تعداد رپورتاژهای آگهی شما در دیگر وب سایت ها بیشتر باشد، این موضوع امتیاز بیشتری را در بر خواهد داشت. در نتیجه بر طبق این امتیازات وب سایت ها رده بندی می شوند. اگر شما امتیاز بیشتری کسب کرده باشید، در رتبه بهتری قرار خواهید گرفت.