رپرتاژ آگهی ارزان را از کجا بخریم؟ / خرید رپورتاژ آگهی

در سال 1997 مجمع بین المللی تجارت در قانون آگهی های خود تصویب کرد که تبلیغات به طور خاص باید مشخص شوند. در کشور ما نیز اتفاقتی که موجب شده تا از رپرتاژ آگهی برای تبلیغات غیر مستقیم استفاده شود باعث شده تا صاحبان کسب و کار خواهان اجرای قوانین سخت در این حوزه باشند. 

رپورتاژ خبری چیست؟

تعریف رپرتاژ به زبان ساده را میتوان اینگونه بیان کرد که به گزارش کسب و کار شما بدون استفاده از تبلیغات مستقیم رپورتاژ خبری گویند. در رپورتاژ خبری نگارنده بدون استفاده از المان های تبلیغات مستقیم میخواهد خدمات و محصولات خود را پروموت کند.

قیمت رپورتاژ آگهی 

قیمت سایتها متفاوت است، شما ممکن است دو سایت کاملا مشابه با هم داشته باشید که از نظر قیمت تفاوت فاحش داشته باشند. باید گفت نهاد خاصی برای نظارت بر قیمت گزاری رپرتاژ وجود ندارد، البته این قانون فقط در کشور ما نیست که موجود نمیباشد و اصولا چون اینترنت بسیار گسترده است، نظارت بر آن نیز کار سختی است.

قیمت رپرتاژ آگهی در سایتهای معتبر خبری و یا مجلات خبری همانطور که گفته شد متفاوت است. شروع قیمت برای درج آگهی در سایتها از مبلغ یکصد هزار تومان و حد بالای آن را میتوان یک میلیون و پانصد هزار تومان دانست. که البته بعضی از سایتها مبالغ بالاتری از آنچه که باید دریافت میکنند. 

در ادامه میخواهیم راه هایی را برای سنجیدن ارزش سایت عنوان کنیم، با ما همراه باشید.

خرید رپورتاژ آگهی

برای خرید رپورتاژ آگهی شما میتوانید به کانون های تبلیغاتی معتبر مراجعه کنین، کانون های تبلیغاتی با اینکه واسط هستند و حتما سودی را برای خود در نظر میگیرند، میتوانند ضمن اینکه سایت های معتبر را برای خرید رپرتاژ خبری به شما معرفی کنند، شرایط پرداخت مناسب را برای شما فراهم آورند.

هم چنین مشاوره گرفتن از یک کانون معتبر و با تجربه باعث میشود تا سایتهایی به شما معرفی شوند که ضمن داشتن کیفیت و تعداد صفحات بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشند.

رپرتاژ را در چه سایتی منتشر کنیم؟

1. سایت باید از نظر کیفیت صفحات و دامنه رتبه قابل قبولی داشته باشد. برای بررسی کیفیت دامنه "Page Authority"  و کیفیت صفحات "Domain Authority" میتوانید از سرویس های سایت moz.com استفاده کنید.

2. رتبه الکسا سایت باید قابل قبول باشد، البته دقت کنید که رتبه واقعی باشد. در حال حاضر چند سالی است که شرکتهای سئو با دریافت مبلغی رتبه الکسا را دور میزنند و رتبه سایت خود را کاهش میدهند.

3. محتوای سایت مورد نظر اگر به مطلب شما نزدیک باشد میتواند تاثیر بهتری داشته باشد. در نظر داشته باشید که از سایت مورد نظر حتما 3 عدد لینک فالوو داشته باشید. دقت کنید که لینکها به صورت لینک فالوو کار شوند چون لینک نو فالوو تقریبا امتیازی برای شما ندارد.

 

 

نحوه نوشتن متن رپرتاژ آگهی :

رپرتاژ آگهی گزارشی از کسب و کار شماست، برای نوشتن رپرتاژ نباید به هیچ عنوان از متن های کپی استفاده کنید. متن باید کاملا تولیدی باشد و در جای دیگری منتشر نشده باشد. ابندا بهتر است متن را در سایت خودتان منتشر کنید و بعد از ایندکس شدن به سایت هدف برای انتشار واگزار کنین.

در نوشتن رپرتاژ حداقل از سه لینک در متن استفاده کنین، دقت کنین که کلمات کلیدی که لینک میکنید جزء اهداف شما در جستجوهای گوگل میباشد.

استفاده از کلمات کلیدی هدف در متن به این معنا نیست که کلمات را باید به دفعات تکرار کنیم، ما پیشنهاد میکنیم که کلمات کلیدی را در تیتر و متن استفاده کنین و نیازی نیست که حتما به دفعات کلمات کلیدی را تکرار لینک کنید.

در آخر... استفاده از رپرتاژ آگهی صرفا برای گرفتن بک لینک نیست، شما در رپرتاژ کسب و کار خود را معرفی میکنید و بهتر است برای انتشار مطلب از سایتهای معتبر استفاده کنید.

ما پیشنهاد میکنیم از چند کانون قیمت ها را گرفته و بررسی کنید، برای بررسی لیست رپرتاژ کانون تبلیغات نقشینه پارس کلیک کنید.
<کلیک کنید>