رویارویی مهرداد میناوند مقابل پرسپولیس با پیراهن سپاهان در صدر پربازدیدترین اخبار پرسپولیس

به گزارش اخبار ورزشی شهرخبر مهرداد میناوند بعد از اینکه در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد تا سال بعد راهی سپاهان اصفهان شود و در لباس زردپوشان بدرخشد.مرحوم میناوند در دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و سپاهان که ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۸۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد در ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس حضور داشت وی در این دیدار به دست چپ خود مچ بند قرمز رنگی را بسته بود که همین موضوع مورد توجه قرار گرفت و سوژه رسانه‌ها شد.

دومین اخبار پربازدید امیدواری جدید برای هواداران پرسپولیس درباره جدایی دو ستاره تاثیرگذار بود. پرسپولیسی ها امیدوارند اخبار جدایی محمد حسین کنعانی زادگان و به ویژه احمد نورالهی مثل برخی اخبار قبلی استاد الدوحه اشتباه از آب درآید. با توجه به اینکه نشریه استاد الدوحه قطر تا به حال چندین خبر اشتباه در موارد مختلف منتشر کرده، هواداران پرسپولیس امیدوارند که خبرهای این نشریه در مورد توافق حسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی با باشگاه های قطری هم اشتباه باشد و آن‌ها در جمع شاگردان گل محمدی ماندگار شوند.

دیگر خبر پربازدید مربوز به پیشنهاد گران‌قیمت یک اپراتور به باشگاه پرسپولیس است. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از استقرار در محل کار خود به بررسی جزئیات قرارداد با کارگزار پرداخت. قراردادی که هشتم آبان ماه سال ۱۳۹۸ به امضا رسید که طی آن کارگزار برند موظف به پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ شد.قراردادی که جزئیات فراوانی را به همراه داشت تا سمیعی پس از بررسی تمام جوانب آن خواهان فسخ قرارداد با کارگزار شود.باشگاه پرسپولیس که حدود ۳۵ میلیارد تومان از یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرض کرده بود قصد دارد به زودی قرارداد خود با این مجموعه را نهایی کند تا سرخپوشان مبلغی به مراتب بیشتر از سال گذشته از سوی اسپانسرهای خود دریافت کنند.قراردادی که در حال نهایی شدن است و باشگاه پرسپولیس در سکوت خبری آن را پیش می‌برد تا گران قیمت ترین قرارداد مالی تاریخ خود را در زمینه جذب اسپانسر به امضا برساند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار پرسپولیس به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند