مهمترین خبر روز، آبرو ریزی جدید در فوتبال ایران

به گزارش اخبار ورزشی شهرخبر، تیم فوتبال سایپا در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در ورزشگاه دستگردی میزبان پیکان بود. در این دیدار تیم پیکان شش تعویض انجام داد و یک تعویض بیشتر از تعداد قانونی از سوی این تیم انجام شد و حالا باشگاه سایپا به این موضوع قصد دارد اعتراض رسمی کند و خواهان سه بر صفر شدن بازی به سود سایپا شود.

بلایی که مشت غلامپور بر سر چشم بازیکن پرسپولیس آورد پر بازدیدترین خبر 24 ساعت گذشته سایت شهرخبر بود. دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال به لحاظ کیفیت فنی بد نبود و مردم یک بازی نسبتا خوب را تماشا کردند اما درگیری‌های آخر بازی اصلاً زیبنده فوتبال و البته نام بزرگ پرسپولیس و استقلال نبود. در این درگیری‌ها تصاویر ضربه زدن بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال به فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس که به عنوان بازیکن ذخیره به بازی آمده بود بیشتر از بقیه صحنه‌ها خودنمایی می‌کرد. اتفاقی که خود غلامپور آن را تایید کرد و گفت فقط قصد حمایت از فرهاد مجیدی را داشته است. آنطور که شنیدیم بعد از ضربه مربی استقلال به صورت فرجی چشم این بازیکن دچار خون مردگی شده است.

دیگر خبر ورزشی پربازدید سایت شهر خبر مربوط به استعفای کمالوند از سرمربیگری تیم فوتبال سایپا است. فراز کمالوند که به تازگی سرمربیگری تیم سایپا را قبول کرده بود در اقدامی ناگهانی از سمت خود استعفا کرد. او که تیمش دیروز مقابل پیکان شکست خورد، درباره این تصمیم عجیب گفته است: با اتفاقاتی که افتاده من دیگر کشش ندارم کارم را در سایپا ادامه بدهم. من مربی تیم هستم و باید مسائل فنی را دنبال کنم، اما نمی توانم موضوعات خارج از زمین را هم کنترل کنم.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.