نکات مهم در زمان خرید درب اتوماتیک چیست ؟

در این مقاله می خواهیم در مورد نکات مهم در زمان خرید درب اتوماتیک و انواع این درب های اتوماتیک بپردازیم پس با ما همراه باشید تا بهترین اطلاعات را در این زمینه به شما بدهیم. قبل از این که بخواهیم به نکات مهم خرید این درب های اتوماتیک بپردازیم باید با کارکرد این درب ها آشنا شده و همچنین با انواع این درب آشنایی پیدا کنیم و سپس براساس خواسته و نیاز ساختمان خود درب مورد نظر را خریداری نمائیم.

دیاکو درب اتوماتیک خرید درب اتوماتیک درب های اتوماتیک

درب اتوماتیک چیست؟

درب های اتوماتیک درب هایی هستند که با یک حسگر حرکتی یا ریموت کنترل باز و بسته شده. این درب ها در جهت مخالف یک دیگر حرکت کرده و در انواع متنوع ساخته می شود و متریالی که در ساخت این نو درب ها استفاده می شود بسته به نوع تکنولوژی درب متفاوت است. درب های متحرک فروشگاه ها، بانک ها، پارکینگ منازل ، بیمارستان ها و ... جاهایی هستند که از درب های اتوماتیک برای ورود و خروج استفاده می کنند. نصب سیستم هوشمند این درب های اتوماتیک نیاز به تخصص و مهارت زیادی داشته که یک فرد عادی قادر به انجام آن نیست.

انواع درب های اتوماتیک چیست؟

  1. درب اتوماتیک کرکره ای
  • کرکره ای سکشنال
  • کرکره ای خانگی
  • کرکره ای فروشگاهی
  • کرکره ای پلی کربنات
  1. درب اتوماتیک پارکینگی
  • پارکینگی جک ریلی
  • پارکینگی جک بازویی
  1. درب اتوماتیک شیشه ای
  • شیشه ای تلسکوپی
  • شیشه ای نیم گرد و تمام گرد
  • شیشه ای لولایی و تاشو
  • شیشه ای گردان

معرفی درب های اتوماتیک کرکره ای سکشنال

درب اتوماتیک سکشنال از جمله درب هایی مدرن هستند که طرفدران زیادی دارد . این نوع درب ها به زیر سقفی نیز مشهور است و مزایای منحصر به فردی دارد از این رو در ایران معروف و مورد توجه واقع شده است. طرز کار این درب ها به این صورت می باشد که به کمک فنرهای بالانس و ریل ها مخصوص به صورت خودکار در زیر سقف جمع می شود و فشار اضافی که روی درب سکشنال می آید با کمک فنرهای قوی که برای آن تعبیه شده کم می شود و در نتیجه وزن پنل های درب زیرسقفی متعادل خواهد شد. اگر کمبود جا داشته  یکی از گزینه های خوب برای خرید درب اتوماتیک نوع سکشنال آن می باشد.

دیاکو درب اتوماتیک خرید درب اتوماتیک درب های اتوماتیک

معرفی درب های اتوماتیک شیشه ای

درب های شیشه ای درب هایی هستند که به شکل هوشمند و خودکار باز و بسته شده . این روز ها در مکان های تجاری، اداری، بیمارستانی و... و با افزایش مراجعه به این امکان مواجه هستیم به همین دلیل وجود درب های که به صورت اتوماتیک باز و بسته شده یک موضوع ضروری می باشد. از جمله درب هایی که در ساختمان های اداری، پایانه های مسافربری، مجتمع های تجاری، درمانگاه ها و بیمارستان ها استفاده می شود درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد

درب های شیشه ای با اپراتور شیشه به صورت کاملا اتوماتیک و بدون نیاز استفاده از یک نیروی انسانی باز و بسته می شود. این نوع درب ها دارای یک چشم الکترونیکی هستند که بر روی آنها نصب می شود. این چشم الکترونیکی نسبت به رفت و آمد افراد حساس بوده و بعد از شناسایی افراد و عابران سیگنال هایی به درب  ارسال کرده و در نتیجه فرمان باز و بسته شده درب صادر می شود. مهم ترین اجزای تشکیل دهنده درب های اتوماتیک شیشه ای شامل تسمه، کنترل باکس، فولی هرزگرد، موتور گیربکس و چشم الکترونیکی می شود.

نکات مهم در هنگام خرید درب اتوماتیک پارکینگی

درب های اتوماتیک پارکینگی تنوع زیادی داشته و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد نیز داشته در زیر به نکات خرید درب های اتوماتیک  پارکینگی می پردازیم:

تعداد تردد؛ یکی از موضوعات مهم در زمان خرید تعداد تردد افراد ساختمان است. هرچه تعداد تردد ها بیشتر شود کارد این درب ها نیز بیشتر شده در نتیجه استهلاک آن ها نیز بالاتر می رود.

نوع ورودی ساختمان؛ شمالی یا جنوبی بود ساختمان شما نیز یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید درب های اتوماتیک می باشد که باید به آن توجه داشته باشید. درب های مناسب ساختمان های جنوبی هستند که زیر ساختمان قرار گرفته و جک های برقی مجهز به ترمز استفاده می کنند و  در هنگام بسته شدن ضربه وارد نکرده و صدای ناگهانی تولید نمی کنند.

درب های اتوماتیک هوشمند چیست؟

این نوع درب ها نسل جدید درب های اتوماتیکی هستند که به صورت خودکار باز و بسته می شود. به جای استفاده از ریموت های کنترلی معمولی از ابزارهای هوشمندی مانند تلفن همراه برای کنترل کردن این نوع درب های هوشمند استفاده کنید.

وزن و ابعاد؛

قیمت خرید درب اتوماتیک چگونه محاسبه می شود؟

درب  های اتوماتیک انواع و مدل های مختلفی دارند به همین دلیل دارای قیمت های متنوعی نیز هستند. مهم ترین دلایلی که در قیمت این درب ها تاثیر گذار است، عرض و ارتفاع این درب، نوع فریم، مدل درب، کشور و برند سازنده و میزان تردد می باشد.

دیاکو درب اتوماتیک خرید درب اتوماتیک درب های اتوماتیک

جمع بندی :

برای این که خرید مطمئنی و با بهترین خدمات و کمترین هزینه ها داشته باشید می توانید به وبسایت درب اتوماتیک دیاکو به آدرس diakodoor.com مراجعه کنید. گروه دیاکو به شما این اطمینان را می دهد که با استفاده از محصولات دیاکو علاوه بر ظاهری مدرن و زیبا، ویژگی هایی همچون عایق بودن در برابر انتقال صدا، سازگاری با محیط زیست، بهینه سازی مصرف سوخت و ... را به صورت همزمان برای ساختمان شما به همراه خواهد داشت.