چرا باید فرش های خود را به قالیشویان مجاز بسپاریم؟

قالیشویی کرج یکی از معتبرترین و بزرگترین قالیشویی های این شهر می باشد که دارای مجوز رسمی برای انجام فعالیت است. در واقع می ‌توان گفت زمانی که فرش یا قالی در یک منزل کثیف می شود اولین اقدامی که صورت می‌گیرد تماس با یک قالیشویی مجاز می باشد. و باید دقت داشته باشید که انتخاب یک قالیشویی مجاز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا موجب می‌ شود تا فرش های شما به روش اصولی و صحیح شستشو داده شود. در ادامه می خواهیم در مورد قالیشویان مجاز اطلاعاتی به شما ارائه دهیم با ما همراه باشید. 

شستن انواع فرش و قالی در قالیشویی کرج: 

یکی از اصلی ترین وسایل منزل در ایران فرش با قالی می باشد که با استفاده از آن کف منزل را پوشش می دهند. و به دلیل طراحی های خاص و فوق العاده ای که دارند باعث می شوند جلوه ایی زیبا و خاصی به ساختمان داده شود. اما در هر حال فرش یا قالی از وسایلی هستند که به دلیل رفت و آمد، خیلی سریع کثیف و آلوده می‌ شوند و نیاز به شستشو پیدا می کنند. قالیشویی کرج می تواند انواع قالی ها را با استفاده از روش های پیشرفته و اصولی تمیز کند.

از جمله قالی هایی که در قالیشویی کرج شستشو داده می شود عبارت است از قالی های دستباف، قالی های ابریشمی، قالی های ماشینی، قالیچه های گل برجسته و.... در واقع می‌توان گفت قالیشویی کرج با استفاده از وسایل پیشرفته و همچنین تکنیک های کاربردی فرش ها را تمیز می کند. 

1

قالیشویی کرج

روش شستشوی فرش در قالیشویی کرج: 

در مراکز مجاز قالیشویی مانند قالیشویی کرج، قالیشویی در گوهردشت و قالیشویی در عظیمیه از دستگاه‌ هایی مانند مکش خشک برای شستشوی فرش ها استفاده می شود. به طور کلی می‌ توان گفت عملکرد دستگاه مکش خشک به گونه ای است که باعث می شود فرش ها بیش از اندازه خیس نشوند. به طور کلی دستگاهی است که باعث می شود رطوبت موجود در فرش در هنگام شست و شو کنترل گردد.

علاوه بر آن در قالیشویی های مجاز از دستگاه های مصرفی برای شستشوی فرش ها استفاده می شود که در واقع عملکرد این دستگاه ها به گونه ای است که باعث می شود تمامی مواد شوینده ای که در پرز های قالی باقی مانده است خارج گردد. این دستگاه دارای مکنده های بسیار قوی است که آب مواد شوینده و شیمیایی را به طور کامل از داخل فرش خارج می کند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های دستگاه های قالیشویی کرج آن است که این دستگاه‌ ها دارای برس های بسیار محکم و بزرگ هستند. حرکت این برس‌ ها بر روی فرش بسیار آرام و ملایم صورت می ‌گیرد تا مواد آلاینده ایی که در فرش ها وجود دارند به طور کامل پاکسازی شوند. اما برس هایی که در دستگاه مصرفی وجود دارد نسبت به برس های شستشو متفاوت می باشد و حالت نرم تری خواهند داشت. در واقع می‌ توان در گفت قالیشویی های مجاز از دستگاه های استاندارد استفاده می شود که هیچ گونه آسیبی به فرش یا الیاف آن وارد نمی‌ کند. 

2

شستشوی فرش در قالیشویی کرج

مهم ترین ویژگی‌ های قالیشویی های مجاز چیست؟ 

در واقع برای این که بتوانید یک قالیشویی مجاز و معتبر را انتخاب کنید باید ویژگی ها و مزیت هایی که این قالیشویی ها نسبت به سایر قالیشویی ها دارند را بدانید. برای مثال قالیشویی کرج، قالیشویی در عظیمیه و قالیشویی در گوهردشت ک از معتبرترین قالیشویی های کشور می باشند دارای مزیت های زیر هستند: 

  • در واقع قالیشویی های مجاز به گونه ای شستشوی فرش را انجام می‌ دهند که هیچ گونه آسیبی به الیاف یا بافت قالی وارد نشود، یا این که قالی دچار تغییر نگردد. همچنین این قالیشویی ها باید بتوانند انواع قالی‌ ها و قالیچه‌ ها را به خوبی شستشو دهند.
  • همچنین در قالیشویی های مجاز مانند قالیشویی کرج، قالیشویی در گوهردشت و قالیشویی در عظیمیه از دستگاه های بسیار پیشرفته برای انجام این کار استفاده می شود.
  • علاوه بر آن یکی دیگر از ویژگی‌ های بسیار مهمی که امروزه در اکثر قالیشویی ها وجود دارد استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد. یعنی تمامی مراحل مربوط به شستشوی فرش به صورت اتوماتیک و ماشینی صورت می پذیرد.
  • همچنین پرسنلی که برای تحویل یا دریافت قالی ها در نظر گرفته شده اند باید وسواس بالایی برای این کار به خرج دهند و به صاحب قالی یا فرش رسیدی که دارای مهر و امضای معتبر می باشد ارائه دهند.
  • در واقع قالیشویی کرج که به‌ عنوان یک قالیشویی معتبر و با تجربه مطرح شده است دارای شماره پیگیری می باشد تا افراد بتوانند در صورت وجود نارضایتی نظرات خود را اعلام کرده و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
  • همچنین قالیشویی های مجاز دارای قیمت هایی با تعرفه های تعیین شده می باشند که معمولاً قیمتی مناسب است.
  • امروز پیشرفت تکنولوژی و اینترنت باعث شده بسیاری از افراد به صورت اینترنتی کارهای خود را انجام دهند.  و قالیشویی کرج دارای سیستم آنلاین هستند که شما بتوانید راحت تر و سریع تر با این مراکز ارتباط برقرار کنید. 

3

ویژگی قالیشویی کرج

چگونگی یافتن قالیشویی مجاز و معتبر: 

  • شما می توانید با یک تماس ساده با اتحادیه قالیشویی نیست قالیشویی های مجاز آن اطلاعات لازم را دریافت کنید.
  • قالیشویی کرج، قالیشویی در عظیمیه و قالیشویی در گوهردشت دارای مکان مشخص هستند.
  • همچنین شما می توانید برای اطمینان بیشتر به سایت اتحادیه قالیشویان مراجعه کرده و در مورد قالیشویی مورد نظر اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.
  • البته هنگامی که می‌ خواهید قالی یا فرش خود را به قالیشویی تحویل دهید باید حتماً کارت عضویت فرد دریافت کننده را چک کنید. 
  • همچنین قالیشویی هایی که با تبلیغات متفاوت و کاذب مانند قالی شویی به سبک آمریکایی قصد فریب دادن افراد را برای گرفتن هزینه بیشتر دارند دچار تخلف شده و بهتر است به آن ها اعتماد نکنید.
  • قالیشویی های مجاز دارای سیستم ارتباط با مشتری هستند که این کار باعث می‌ شود ارتباط با مرکز قالیشوییی راحت تر انجام گردد. این سیستم اطلاعاتی می‌ تواند شامل وب سایت، شبکه‌‌ های اجتماعی، تلفن همراه یا تلفن ثابت باشد.
  • این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که تحویل یک فرش تنها به دو روز زمان نیاز دارد. بنابراین به زمان تحویل توجه کنید تا از شر کلاهبرداران ایمن بمانید.
  • یکی دیگر از مواردی که باید به هنگام تحویل فرش به قالیشویی به آن دقت کنید آن است که هزینه لکه برداری یا سفید شویی فرش جداگانه محاسبه نخواهد شد. 

قالیشویی در گوهردشت:

اگر شما نیز به دنبال یک قالیشویی مجاز و معتبر هستید میتوانید به قالیشویی گوهردشت مراجعه کنید همچنین برای دریافت خدمات آنلاین و متنوع این قالیشویی می توانید به سایت رسمی این مرکز در زیر مراجعه نمایید:

https://chehel30.com