5 دلیل برای خرید لوازم صوتی و تصویری از خانه سونی

اگر قصد خرید بازار لوازم خانگی و به طور ویژه لوازم صوتی و تصویری را داشته باشید، خرید خود را باید از مرکزی انجام دهید که مورد اطمینان باشد. خانه سونی به عنوان نمایندگی سونی در تهران، مرکزی است که کالای اصل و با بهترین کیفیت را ارائه می کند. در بازار لوازم صوتی و تصویری ممکن است در صورت خرید از فروشندگان متفرقه، کالایی با ظاهر نو اما استفاده شده و یا دارای ایراد فنی نصیب خریدار گردد. حتما حس بدی خواهید داشت اگر با پرداخت پول جنس اصلی، جنس کارکرده بخرید. اما به دلایلی که در ادامه خواهید خواند، بهترین مرکز برای خرید لوازم صوتی و تصویری سونی، خانه سونی است.

در این مقاله قصد داریم 5 دلیل برای خرید لوازم صوتی و تصویری از خانه سونی را تشریح کنیم.

 

دلیل اول: 18 ماه گارانتی خرید به همراه 48 ساعت ضمانت تعویض

خانه سونی به عنوان نمایندگی سونی در تهران، با اطمینان از عملکرد خود و همچنین کیفیت خدمات ارائه شده، دارای 18 ماه گارانتی خرید محصولات سونی است. علاوه بر آن خانه سونی، برای خرید محصولاتی چون تلویزیون ال ای دی سونی و سینما خانگی سونی 48 ساعت ضمانت تعویض دارد. این ضمانت پس از نصب و راه اندازی رایگان محصول توسط کارشناس خانه سونی، آغاز شده و در طی آن اگر محصول ایراد و عیبی داشته باشد، کالا تعویض خواهد شد.

دلیل دوم: ارائه بهترین قیمت

در روزهای پرتلاطم ارز، خانه سونی به عنوان نمایندگی سونی در تهران، ضمانت بهترین قیمت در بازار را به مشتریان خود می کند. متاسفانه در روزهایی کهاستعلام قیمت به صورت لحظه ای است، خانه سونی قیمت ارائه شده خود را دارای مهلت و تضمین پایین ترین قیمت در بازار را می کند. این تعهد قیمت محصول در روزهای پرتلاطم نوسان قیمت ارز، خدمت ارزنده ای است که خانه سونی به مشتریان خود ارائهمی دهد. در خانه سونی، قیمت ساندبار سونی و قیمت تلویزیون سونی که از پرفروش ترین لوازم صوتی و تصویری هستند، بهترین و پایین ترین قیمت است

5 دلیل برای خرید لوازم صوتی و تصویری از خانه سونی

دلیل سوم: تحویل فوری کمتر از 24 ساعت

یکی از معضلات خرید، چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری، زمان تحویل کالا به مشتری است. یکی از لذت های خرید، تحویل به موقع و سریع محصول خریداری شده است. بسیاری از فروشندگان پس از فروش محصول خود به دلیل آنکه واسطه محسوب می شوند، زمان زیادی را برای تحویل گرفتن محصول از فروشنده اصلی و ارسال آن برای مشتری تلف می کنند. اما خانه سونی به عنوان نمایندگی سونی در تهران، به دلیل توزیع کننده و فروشنده اصلی محصولات سونی در ایران، کوتاه ترین زمان ممکن را برای نحویل به مشتری در بین سایر فروشندگان دارد. سفارش‌هایی که به صورت تلفنی ثبت می‌شوند در صورتی که در استان تهران باشند تا حداکثر 24 ساعت کاری تحویل داده می‌شود و با توجه به مسافت طی شده تا مقصد، شامل هزینه‌ حمل می‌شود. و سفارش‌های مابقی استان‌ها بین 48 ساعت تا 72 ساعت (روز کاری) تحویل داده می‌شود.

دلیل چهارم: بیمه کردن محصول تا درب منزل

از انبار تا منزل مشتریان، ممکن است محصول خریداری شده، صدمه ببیند. در هنگام بارگیری، حمل و یا حتی قبل از تحویل تا درب منزل مشتریان خطرات زیادی ممکن است روی سلامت فیزیکی محصول اثرگذار باشد. خانه سونی به عنوان نمایندگی سونی در تهران، تضمین می کند تا لوازم صوتی و تصویری سونی خریداری شده توسط شما، تا درب منزل به شکل صحیح حمل شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی برای نصب تحویل داده شود. این امر نشان از اطمینان خانه بوش، نسبت به فرایند لجستیکی از ورود محصول به کشور، انبارداری و حمل تا درب منزل مشتریان است.

دلیل پنجم: نگهداری محصول در انبار بنابر درخواست مشتری


تمامی فروشندگان برای فروش محصولات خود متحمل هزینه هایی تحت عنوان هزینه های انبارداری می شوند. چرا که به عنوان واسطه مجبورند محصول خود را در انبار مشخصی نگه داشته و در زمان مقتضی به فروش برسانند. بنابراین تعهدی در قبال مشتریان برای نگهداری در انبار ندارند. خانه سونی به عنوان نمایندگی سونی در تهران، به دلیل فروشنده اصلی بودن لوازم صوتی و تصویری سونی، با توافق مشتری در صورت پرداخت صورتحساب محصول محصول را در انبار نگهداری کند. این موضوع برای کسانیکه در روزهای پرتلاطم ارز، خواستار خرید لوازم خانگی بدون تغییر قیمت هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

5 دلیل برای خرید لوازم صوتی و تصویری از خانه سونی

نحوه خرید از خانه سونی، نمایندگی سونی در تهران

با توجه به شرایط بازار، منطقی ترین راه برای خرید لوازم صوتی و تصویری، خرید از مرکزی است که با آن لذت خرید  بی دردسر را تجربه کنید. با توجه به 5 دلیل ذکر شده، مناسب ترین گزینه خانه سونی خواهد بود. برای خرید و استعلام قیمت ساندبار سونی و یا قیمت تلویزیون سونی، با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید. همکاران ما از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9:30 صبح الی 18 بعد از ظهر همه روزه به جز روز های تعطیل در خدمت مشتریان هستند. علاوه بر آن خانه سونی به عنوان نمایندگی سونی در تهران، امکان خرید حضوری و آنلاین را مهیا کرده تا مشتریان بنا به سلیقه و امکان خود خرید لوازم صوتی و تصویری سونی را انجام دهند. بنابراین در صورت استفاده از خدمات غیرحضوری خانه سونی، با فیلترشکن وارد سایت خانه سونی شده و لذت خرید بی دردسر را امتحان کنید.