بهترین وب‌سایت‌ها برای مهاجرت تحصیلی به اروپا

مهاجرت، پذیرش تحصیلی، ویزای کار... اینها کلماتی هستند که این روزها در هر جمعی به گوش می‌خورد و بسیاری از افراد جامعه ایرانی در گیر و دار انتخاب راه مناسب برای مهاجرت هستند. در این میان مهاجرت تحصیلی یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت در ایران است؛ چراکه با تحصیل در یک کشور خارجی، آینده شغلی بهتر و آسان‌تری در انتظار شما خواهد بود.

چرا تحصیل در اروپا؟

کشورهای اروپایی یکی از مقاصد اصلی مهاجرت تحصیلی برای ایرانیان هستند. از دلایل این علاقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه مناسب تحصیل و زندگی
  • کیفیت بالای سیستم آموزشی
  • رتبه بالای دانشگاه‌ها در رتبه‌بندی جهانی
  • پذیرش آسان
  • نزدیکی جغرافیایی و به ایران
  • هزینه زندگی مناسب
  • مدرک تحصیلی معتبر در جهان

بهترین وب‌سایت‌ها برای مهاجرت تحصیلی به اروپا

با افزایش تمایل به مهاجرت، نیاز به ارائه اطلاعات کامل و صحیح در این زمینه در کشور رو به افزایش است و وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که انواع اطلاعات مهاجرتی را در اختیار مردم قرار می‌دهند. البته بسیاری از وب‌سایت‌ها هم عمدا یا سهوا اطلاعات غلط یا ناقصی به مخاطبان می‌دهند که این امر موجب گمراهی و گاه آسیب‌های جبران‌ناپذیر به آینده و زندگی افراد می‌شود. نکته اینجاست که برای کسانی که توانایی دریافت اطلاعات را از سایت‌های خارجی ندارند، مرجعی برای راستی‌آزمایی وب‌سایت‌های ایرانی وجود ندارد. در این مقاله سه وب‌سایت معتبر را معرفی می‌کنیم که اطلاعات کامل و جامعی در زمینه مهاجرت تحصیلی ارائه می‌دهند.

موسسه مهاجرتی نیلگام

11

موسسه نیلگام بیش از 10 سال است که درزمینه امور مهاجرتی فعالیت دارد و مدعی داشتن رکورد بیشترین پیک‌آپ ویزا (دریافت غیرحضوری ویزای آمریکا، انگلیس و کانادا) در یک سال است. نیلگام رسالت خود را ساده کردن پروسه دریافت ویزای کشورهای مختلف و تسهیل سفر به نقاط مختلف جهان برای ایرانیان می‌داند. خدمات نیلگام شامل اخذ ویزا، وقت سفارت، پیک‌آپ ویزا و ... است. تخصص نیلگام در اخذ ویزای کشورهای حوزه شنگن، انگلستان، سوییس، سوئد، کانادا، ژاپن و استرالیاست.

نیلگام خدمات دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی را برای انواع رشته‌ها از کشورهای آلمان، فرانسه، سوئد، ترکیه، انگلیس، پرتغال و کانادا انجام می‌دهد. در این وب‌سایت می‌توانید اطلاعات مفیدی درباره مهاجرت تحصیلی به اروپا به دست آورید.

گلوکال کالج

12

گلوکال کالج، اولین کالج پزشکی ایران است که به‌صورت تخصصی درزمینه مهاجرت تحصیلی به اروپا برای رشته‌های علوم پزشکی فعالیت می‌کند. گلوکال کالج در بدو تاسیس با همکاری Abbey College انگلستان و دانشگاه علوم پزشکی تهران فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با بسیاری از دانشگاه‌های اروپایی مشارکت و همکاری دارد.

متقاضیان تحصیل پزشکی در کشورهای اروپایی باید در آزمون‌های ورودی دانشگاه موردنظر خود شرکت کنند. در کشورهای اروپایی معمولا دانشجویان با شرکت در دوره‌های pre-med برای این آزمون‌ها آماده می‌شوند. گلوکال کالج با برگزاری دوره‌های پیش‌نیاز تحصیل پزشکی در اروپا و دوره‌های آماده‌سازی برای آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های اروپایی، متقاضی را برای دریافت پذیرش تحصیلی در رشته‌های علوم پزشی آماده می‌کند. همچنین این موسسه دارای یک دپارتمان بین‌الملل است که کارهای اداری اخذ پذیرش و ویزا را برای دانشجویان انجام می‌دهد تا مهاجرت بی‌دغدغه‌ای را برای آنها رغم بزند.

گلوکال کالج درحال‌حاضر دوره‌های زیر را برگزار می‌کند:

  • دوره Medical Foundation Program (MFP) برای ورود به دانشگاه‌های پزشکی اروپایی
  • دوره آماده‌سازی آزمون IMAT برای ورود به رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و جراحی در دانشگاه‌های ایتالیا
  • دوره آماده‌سازی آزمون Tolc-F برای ورود به رشته داروسازی در دانشگاه‌های ایتالیا
  • دوره Pre-sessional برای آماده‌سازی متقاضیان دوره‌های Pre-med
  • دوره‌های IELTS و Pre-IELTS

موسسه مهاجرتی GO2TR

13

موسسه مهاجرتی «گو تو تی آر» با بیش از 15 سال سابقه، درزمینه مهاجرت به همه مقاصد محبوب ایرانیان فعالیت می‌کند. این شرکت درحال‌حاضر در 5 شهر ایران و 4 کشور خارجی دفتر دارد و انواع خدمات مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و ... را ارائه می‌دهد.

گو تو تی آر خدمات مهاجرت تحصیلی را برای کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا، استرالیا، روسیه، هند، مالزی و ... ارائه می‌دهد.

در بخش «پیشنهادهای مهاجرتی» وب‌سایت این شرکت، می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود، موقعیت‌های مهاجرتی مناسب برای شرایط خود را پیدا کنید.