نحوه ایجاد ویدئو و افزایش فروش در سال 2022

وقتی صحبت از بازگشت سرمایه خالص به میان می‌آید، ویدیو یک نیروگاه غیرقابل انکار است. بیش از 80 درصد از متخصصان و سئوکار برای سئو سایت افزایش قابل توجهی در ترافیک وب سایت هنگام استفاده از ویدیو برای برجسته کردن محصولات و خدمات خود گزارش می دهند. وقتی نوبت به جلب توجه محصولات شما می‌رسد، ویدیو را نمی‌توان شکست داد. و کاتالوگ‌های آرمانی را می‌توان به صورت ویدیویی فعال کرد، که واقعاً به زنده کردن محتوای محصول کمک می‌کند.

با این حال، در صنعت محصولات تبلیغاتی، محتوای ویدیویی به شدت مورد استفاده قرار نمی گیرد. این آماری را که از گزارش اخیر صنعت خود به دست آوردیم در نظر بگیرید: 61٪ از تامین کنندگان ویدئوهای محصول با کیفیت بالا تولید و به اشتراک می گذارند، اما تنها 39٪ از توزیع کنندگان از ویدئو در کمپین های بازاریابی خود استفاده می کنند.

4

این بدان معناست که فرصت بزرگی برای شما وجود دارد که با ویدیوهای جذاب برجسته شوید و پیش قدم شوید. اما شما از کجا شروع می کنید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

سبک مناسب را انتخاب کنید

هنگام ایجاد یک استراتژی ویدیویی، سبکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با پروژه شما مطابقت دارد. انواع مختلفی از ویدیوها وجود دارد و همه آنها مزایای خاص خود را دارند. در اینجا نمونه ای از برخی از موارد دلخواه ما آورده شده است.

ویدیوهای توضیح دهنده متحرک : اگر پیکسار چیزی را ثابت کرده باشد، این است که همه می توانند با یک ویدیوی متحرک خوب ارتباط برقرار کنند. هنگامی که یک سرویس یا یک نرم افزار را برجسته می کنید، ویدیوهای توضیح دهنده بهترین عملکرد را دارند.

ویدئوهای داستان سرایی: یک داستان خوب ساده ترین راه برای برانگیختن احساسات قوی در مشتریان است. ویدیوهای داستان سرایی هسته عاطفی شرکت یا محصول شما را تجزیه می کند. ببینید چگونه از داستان سرایی برای جذب مخاطبان خود استفاده می کند .

ویدیوهای سبک زندگی: در حالی که چرخش محصول مهم است، نشان دادن محصولات شما در محیط های واقعی می تواند تأثیر احساسی زیادی ایجاد کند. برای مثالی از یک کمپین بازاریابی دیجیتال یکپارچه عالی، ببینید که چگونه یک ویدیوی سبک زندگی را تولید کرد .

ویدیوهای TikTok: معمولاً به‌سرعت با تلفن‌های همراه ساخته می‌شوند، ویدیوهای TikTok و Meme وقتی به سه‌گانه طنز، به‌موقع بودن و اصالت دست می‌یابند، ویروسی می‌شوند.

ویدئوهای موشن گرافیک: از متن متحرک گرفته تا نمایش اسلاید عکس به سبک کن برنز، فیلم‌های موشن گرافیک به راحتی ایجاد می‌شوند و زمانی که فقط 30 ثانیه فرصت دارید ایده‌تان را منتقل کنید، عالی کار می‌کنند.

مثال : ما با گزینه گرافیک حرکتی برای ویدیوی غرفه اکسپو خود رفتیم. و چاپ دیجیتال را به راحتی توضیح دادیم.

تولید ویدیوی شما

بنابراین شما بهترین سبک را برای پروژه خود انتخاب کرده اید، اکنون باید در واقع ویدیو را تولید کنید. سه مسیر مختلف وجود دارد که می توانید از آن پایین بروید:

با آژانس ها و فریلنسرها ارتباط دوستانه برقرار کنید

این ساده ترین گزینه است، اما همچنان به کار (و پول) نیاز دارد. آژانس ها گزینه "خدمات کامل" شما هستند. آنها می توانند در هر جنبه ای از تولید ویدیو به شما کمک کنند، از فیلمنامه نویسی گرفته تا فیلمبرداری و حتی به شما کمک می کنند تا استراتژی کمپین خود را مشخص کنید. البته آژانس ها هم گران هستند.

فریلنسرها می توانند به همان اندازه کار با کیفیت بالا ارائه دهند، اما شما باید کارهای بیشتری را انجام دهید (یا فریلنسرهای بیشتری را برای خدمات اضافی استخدام کنید). در اینجا در آرمانی، ما از چاپ کاتالوگ دیجیتال برای یافتن پشتیبانی مستقل عالی استفاده کرده‌ایم . قبل از تصمیم گیری نهایی، حتماً نمونه کارها را بررسی کنید.

صرف نظر از اینکه با آژانس می روید یا با فریلنسرها، باید ایده های خود را آماده کنید و مطالبی را زودتر جمع آوری کنید. مطمئن شوید که می دانید از ویدیوی خود چه می خواهید - هدف خود را مشخص کنید. همچنین به جمع آوری نمونه هایی از ویدیوهایی که می خواهید برای الهام گرفتن از آنها استفاده کنید کمک می کند.

3

همانطور که فرآیند تولید ادامه دارد، ارائه بازخورد به موقع در هر مرحله از راه بسیار مهم است. همانطور که آژانس ها و فریلنسرها ماهر هستند، آنها ذهن خوان نیستند. انتظار داشته باشید که فیلمنامه ها و استوری بوردها را در روزهای اولیه تولید ببینید. دریافت تمام نظرات خود به آنها در این مرحله به اطمینان از تحویل به موقع محصول نهایی شما کمک می کند.

تبدیل به یک ستاره ویدیویی وطنی شوید

اگر می‌خواهید کنترل بیشتری بر پروژه‌تان داشته باشید (یا بودجه لازم برای استخدام کمک خارجی را ندارید)، می‌توانید از فضای DIY محبوب در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. جعبه‌گشایی ویدیوها، ویدیوهای واکنش، TikTok و میم‌های ویدیویی – این ویدیوها بر رسانه‌های اجتماعی غالب هستند و فقط با تلفن همراه می‌توان آن‌ها را ساخت. یک مثال برجسته از شکست رسانه های اجتماعی در تبلیغات از بریتنی گودزی از Gold Bond است. فید اینستاگرام او مملو از محتوای خلاقانه است.

حتی اگر می‌خواهید خودتان آن را انجام دهید، باز هم می‌خواهید ویدیوهایتان ظاهر و احساسی با کیفیت داشته باشند. به همین دلیل، اگر می‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید، ایده خوبی است که یک درک اولیه از کادربندی، نور و صدا مناسب داشته باشید.

نزدیک به یک سال seoword.org همه ما را حداقل به طور گذرا با بایدها و نبایدهای ویدیو آشنا کرده است، اما داشتن یک تجدید کننده هرگز ضرری ندارد.

  • منبع نور خود را در مقابل خود نگه دارید.
  • مراقب پس زمینه های شلوغ یا به هم ریخته باشید.
  • با دوربین تماس چشمی برقرار کنید.

به صدای محیط توجه کنید. از ایوان های بادگیر و حیاط خلوت های پر سر و صدا اجتناب کنید. در نهایت، با برخی از برنامه‌های ویرایش ویدیوی ساده (و ارزان) مانند LumaFusion یا iMovie آشنا شوید . بسیاری از آموزش‌ها و کلاس‌های آنلاین خوب در پلتفرم‌هایی مانند Skillshare یا YouTube وجود دارد که شما را در کمترین زمان ممکن در این برنامه‌ها راه‌اندازی می‌کنند.

2

استودیو تولیدی خود را بسازید

این گزینه آخر اگر قبلاً با یک استودیوی عکاسی داخلی خوب یا موارد مشابه راه اندازی شده اید، بهترین کار را انجام می دهد، یا شاید به اندازه کافی تلاش خود را در مسیر تولید داخلی انجام داده اید و می خواهید کیفیت تولید خود را ارتقا دهید. آرمانی یکی از تامین کنندگانی است که ویدیوهای شگفت انگیزی را در داخل تولید می کند.

با سرمایه گذاری در تجهیزات خوب شروع کنید. تکنولوژی پیشرفته دائماً در حال تغییر است، اما یک DSLR مناسب با قابلیت‌های ویدیو، یک سه پایه همه کاره و یک تنظیم نور خوب، شما را بیشتر از همه راه می‌برد. یک میکروفون خوب (یا دو تا اگر می‌خواهید مصاحبه کنید)، یک میکسر اضافه کنید، و آماده هستید.

برنامه‌های ویرایش ساده همچنان با راه‌اندازی حرفه‌ای جدید شما کار می‌کنند، اما ممکن است بخواهید مجموعه مهارت‌های خود را در نرم‌افزارهای استاندارد صنعتی مانند Adobe Premiere یا Final Cut Pro گسترش دهید .

یک نکته آخر اگر به طور کامل تولید ویدیوی خود را انجام می دهید، مطمئن شوید که روی فضای ذخیره سازی کامپیوتری خوب سرمایه گذاری کرده اید. فایل‌های ویدیویی بسیار زیبا هستند و اگر گزینه پشتیبان‌گیری خارجی نداشته باشید، به سرعت فضای هارد دیسک لپ‌تاپ شما را می‌خورند.

شما محتوای ویدیویی خود را دارید، حالا چه؟

اول از همه، اگر شما یک تامین کننده هستید، آن محتوا را وارد کاتالوگ خود کنید. تنها 12 درصد از تامین کنندگان از ویدئو در کاتالوگ های دیجیتال خود استفاده می کنند. از این ویژگی دست نخورده کاتالوگ های استفاده کنید.

برای توزیع کنندگان: شروع به اشتراک گذاری محتوای ویدیوی خود کنید و از آن برای بهبود ایمیل ها، وب سایت و پست های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. و به یاد داشته باشید که بسیاری از تامین کنندگان برخی از کارها را برای شما انجام داده اند. ما فهرست جامعی از کاتالوگ‌های ویدئویی داریم که می‌توانید همین الان تبلیغ کنید.

1

اگر به دنبال راه‌های بیشتری برای استفاده از قدرت محتوای ویدیویی هستید، مقاله ما را در ، «4 راه برای افزایش فروش با ویدیو» بررسی کنید.