آنتالیا مکان جدید برتر ساحلی

اولین چیزی که باید در مورد آنتالیا بدانید این است که منطقه زیبایی از ریورای ترکیه در سواحل جنوب غربی ترکیه را در بر می گیرد. محل زندگی یک میلیون نفر و بازدید بیش از 15 میلیون مسافر تور آنتالیا از سراسر جهان ، این منطقه بهترین منطقه تفریحی ساحلی ترکیه است ، هر آنچه دوستدار تعطیلات می تواند با قیمت های مقرون به صرفه درخواست کند ، ارائه می دهد. اگر می خواهید در خانه دوم سرمایه گذاری کنید یا در بهشتی مقرون به صرفه که خیلی دورتر از تور استانبول نیست بازنشسته شوید ، آنتالیا نیز مکانی برای بررسی است. منطقه آنتالیا در کنار تمام امکاناتی که می توانید از لحاظ راحتی و آسایش بخواهید ، همچنین چندین منطقه از نوع استراحتگاه که می توانند تجربه تعطیلات و زندگی در خارج از کشور را فراهم کنند ، یک مکان پرش کامل به ساحل مدیترانه را ارائه می دهد.

تور استانبول توریاب

70

آب و هوا و بهترین زمان بازدید آنتالیا

ترکیه چندین منطقه آب و هوایی دارد و نظر ما این است که بهترین منطقه آنتالیا است. تابستانهای گرم و زمستان های معتدل را انتظار داشته باشید. بسیاری از مردم در کریسمس و سال نو میلادی به اینجا سفر می کنند تا از روزهای گرم که از تابش کامل آفتاب می گذرد لذت ببرند. گرم ترین زمان آگوست است که دما می تواند به 40 درجه نیز برسد. این زمانی است که صحنه ساحل رونق می گیرد اما اطمینان حاصل کنید که آب زیادی می نوشید ، و کلاه می پوشید. اگر دوست دارید برای کاوش بیرون بروید ، از ماه فوریه و مارس خودداری کنید زیرا در این زمان بیشترین میزان بارندگی رخ می دهد. به غیر از این ، آب و هوای آنتالیا آن را به یک مکان عالی در تمام طول سال برای کسانی که از خارج از منزل لذت می برند تبدیل کرده است.

حمل و نقل و گشت و گذار

ورود به اینجا در تمام طول سال به لطف فرودگاه فوق مدرن که بهترین قطب گردشگری ترکیه است آسان است. با دریافت پرواز به و از سراسر جهان ، عملیاتی روان و کارآمد را انجام می دهد. از آنجا ، بسیاری از استراحتگاه ها زمان انتقال کوتاه است ، اما برخی از مسافران تعطیلات نیز دوست دارند یک ماشین اجاره کنند تا از موقعیت اصلی آنتالیا در بزرگراه D400 نهایت استفاده را ببرند. در حال اجرا از شرق به غرب ترکیه ، دسترسی سریع و آسان به مکان های اصلی مانند مرکز شهر ، آلانیا ، بلک ، کاس و کالکان را امکان پذیر می کند. گذشته از این ، در داخل هر استراحتگاه ، روزانه اتوبوس های کوچک دولموس کار می کنند و از اتوگار اصلی (ایستگاه اتوبوس) ، اتوبوس های سراسر کشور که توسط شرکت هایی مانند Pamukkale اداره می شوند ، خدمات ارزان و کارآمد را ارائه می دهند.

71

سواحل زیبا در آنتالیا

آیا می دانید این منطقه محل زندگی برخی از زیبا ترین سواحل ترکیه است که توسط کاربران Trip Advisor رتبه بندی شده است؟ کلئوپاترا در آلانیا ، لارا و کنیالتی در مرکز شهر و کاپوتاس در حومه شهرت زیادی برای سواحل شنی ، دریای آبی بلورین ، شرایط ایده آل شنا و برخی از بهترین مناظر دریای مدیترانه کسب کرده اند. از دیگر سواحل معروف می توان به چیرالی و المپوس ، فازلیس ، کمر و پاتارا اشاره کرد که طولانی ترین ترکیه است. در اکثر سواحل ، صندلی های آفتاب گیر و چترهای اجاره ای ارائه می شود و تعداد زیادی از ورزش های آبی را برای شما ارائه می دهند. این امر باعث شده است که آنتالیا به مقصد شماره یک ترکیه برای تعطیلات ساحلی تبدیل شود و گردشگران از سراسر جهان سرازیر شوند. اگر آرزوی صلح داشته باشید ، بسیاری از رودخانه های پنهان و خلیج های کوچک در انتظار هر کسی که قایقرانی می کند است.

کارهایی که باید انجام دهید و مکانهایی برای رفتن

نفس کشیدن و شگفتی های طبیعی شامل آبشارهای دودن ، اسکندر و کورسنلو همراه با رشته کوه های توروس ، پارک ملی یاوز اوزکان در امتداد ساحل است. در سفرهای روزانه از شهر مرکزی یا در سفرهای چند روزه طولانی تر که فعالیت های ورزشی را با گشت و گذار و پیاده روی ترکیب می کند ، از تمام این سنگهای قیمتی دیدن کنید.

تور آنتالیا توریاب

کالیچی - شهر قدیمی

بازدید از این منطقه باید شامل گردش در شهر قدیمی کالئیچی باشد که قرن ها پیش توسط یونانیان ساخته شده و همچنان فضای تاریخی خود را با معماری منحصر به فرد ، مساجد قدیمی عثمانی ، بندر کوچک و مغازه های پر از کالاهای سنتی حفظ کرده است. همچنین نمی توانید دروازه هادریان ، معروف ترین منظره ، در امتداد خیابان بزرگ آتاتورک در کالئیچی را از دست بدهید. مرکز شهر آنتالیا به عنوان قطب همه چیز ، بهترین خریدها ، صحنه های زندگی شبانه و دو تا از بهترین سواحل ترکیه را دارد. لارا و کونیالتی.

72

چرا آنتالیا اینقدر محبوب است؟ این منطقه دومین مقصد محبوب ترکیه برای فروش خانه های خارجی و گردشگری است. بسیاری از کارشناسان می گویند طی چند سال ، این استان می تواند از نظر تعداد بازدید کنندگان با تور استانبول مطابقت داشته باشد. بنابراین ، چرا محبوبیت آنتالیا در حال افزایش است و چرا مردم سال به سال برمی گردند؟ این منطقه نگرشی هرچه بهتر را برای گردشگران در نظر می گیرد ، اما در این مقاله ، پنج بایدها و نبایدهایی را ذکر کردیم که به شما کمک می کند تعطیلات بهتری داشته باشید و درباره آنتالیا و دلیل آن بیشتر بدانید.

بهترین غذاهای محلی آنتالیا

 

اگر به آنتالیا سفر کردید حتما غذاهای محلی آن را با عطر و طعم بی نظیرش امتحان کنید. منوی رستوران‌های آنتالیا انواع غذاهای محلی برای همه ذائقه‌ها را در بردارد. کباب ترکی، کباب ساج، کباب تنوری، کوله، شاکشوکا، سالاد پیاز، بورک، لحم‌عجین (پیتزای ترکی)، یاپراک سارما، دلمه، مرغ و برنج ترکی، بادمجان شکم‌پر، سوپ عدس و سوپ ماست از انواع غذاهای محلی آنتالیا هستند که می‌توانیم نام ببریم. دسر و شیرینی‌های ترکیه نیز بسیار زبانزد و خوشمزه هستند که باقلوا، کادایفو و بامیه از محبوب‌ترین آن‌ها به حساب می‌آیند.

این مطالب جدا از سئو سایت توسط تیم تحریه توریاب با دقت برای شما مسافران عزیز تهیه شده است