نمایشگاه ایران پلاست

آنچه که روشن است، برای ارتقاء یک نمایشگاه از سطح ملی خود به سطحی بالاتر در جوامع بین المللی، لازم است که بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان آن در نمایشگاه، حضور چشم گیری داشته باشند و این میزان مشارکت، می تواند بر درخشش نمایشگاه ایران پلاست ، بسیار موثر باشد.

هنگامی که نمایشگاه تخصصی برگزار می شود، هیات های تجاری و صنعتی، می توانند آن را پررونق تر کرده و بازدید از نمایشگاه را بالا ببرند. حضور کشورهای در حال توسعه در این نوع از نمایشگاه ها، باعث می شود تا به ارتقاء آن صنعت و تجارت ، بازرگانی و حتی تولید محصولات مشاغل، کمک موثری شود. از سویی دیگر، بازدید بازرگانان خارجی، از این نمایشگاه ها، می تواند اهداف صادرات را توسعه داده و ارتباطات موثرتری را فراهم نماید.

نمایشگاه ایران پلاست ، یکی از این رویدادهای مهم است که می تواند بر رونق بازار این بخش از صنعت، کمک شایانی نماید. لازم به ذکر است که این نمایشگاه توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می شود و توانسته است در طول این سالها، به خوبی هیات های خارجی را دعوت کرده و در جهت روند موثر ارتباطات با صاحبان صنایع، آن را مدیریت نماید.

نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه سال قبل

زمان برنامه ریزی از هیات های خارجی

در جهت دعوت از هیات های خارجی، برای بازدید از نمایشگاه ایران پلاست ، شرکت ملی صنایع پتروشیمی اقدام می نماید که برای برگزاری مرحله جدید این نمایشگاه، مقدمات لازم را فراهم می نماید. این روند، با بهره مندی از تیمی از متخصصان مجرب پیش خواهد رفت که باعث می شود تا بازرگانان فعال در این صنعت از حدود یکصد کشور از سراسر جهان، گرد هم آمده و باعث رونق بیشتر و پیشرفت در این صنعت در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شوند.

با تلاش این گروه از کارشناسان در نمایشگاه، پایگاه اطلاعات بازدید کنندگان جمع آوری شده و بازرگانان بسیاری از سراسر دنیا شناسایی شده و به این نمایشگاه دعوت می شوند. هدف اصلی این نمایشگاه و دعوت از بازرگانان خارجی این است که بتوانند تجارت و کسب و کار در این بخش از صنعت را توسعه داده و شرایط مناسبی را برای همکاری و تجارت میان تجار فراهم کنند. 

از سویی دیگر، تولیدات این صنعت را ارتقاء داده و رشد دهند تا بتوانند در نهایت، شاهد رشد آن گردند. از همین روست که برگزاری نمایشگاه ایران پلاست در ایران، یکی از اقدامات موثر و مهمی است که شرکت ملی صنایع پتروشیمی آن را به عهده گرفته است. 

در صورتی که از فعالان صنعت پلاستیک هستید، می توانید به عنوان بازدید کننده و یا غرفه دار، در این نمایشگاه حضور داشته و از امکانات و فرصت های آن استفاده کنید و با تکمیل فرم و مدارک لازم، به عنوان تولیدکننده و تامین کننده صنایع پلاستیک، در این نمایشگاه شرکت نمایید.

بازدید کنندگان از نمایشگاه ایران پلاست

به طور معمول در تمامی دوره های گذشته تا کنون، هیات های مختلفی از کشورهایی همچون افغانستان، عراق، ارمنستان، پاکستان، آذربایجان، هندوستان و کشورهای دیگر، حاضر شده اند که بازرگانان بسیاری از کشورهای مختلف جهان همچون روسیه، اوکراین، ایتالیا، لبنان و غیره نیز حضور خواهند داشت که این آمار عمدتا یک هفته پیش از برگزاری نمایشگاه ایران پلاست ، نهایی خواهد شد.

نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه سال قبل

تسهیلات به بازدید کنندگان خارجی 

یکی از اهداف مهمی که مجریان این نمایشگاه  برعهده دارند این است که هنگام حضور بازدید کنندگان خارجی در ایران، بتوانند به آن ها خدمات مناسبی ارائه کرده و مدت حضور ایشان را به بهترین شکل ممکن مدیریت و اداره نمایند. از همین روست که ارائه خدماتی همچون، منظور کردن محلی برای اقامت ایشان در نزدیکی محل نمایشگاه را در برنامه خود داشته و مترجمین مجربی را در زمان بازدید از نمایشگاه در اختیار ایشان قرار می دهد. همچنین در اخذ ویزا در مدت زمان حضورشان در ایران نیز همکاری های لازم را مبذول خواهند داشت.

از دیگر نکات مهمی که صورت می گیرد این است که بتوان این بازدید کنندگان و بازرگانان خارجی را با تولید کنندگان و تجار داخلی هماهنگ نمود تا بتوانند ارتباطات موثر را در کمترین زمان، در خصوص روابط تجاری، کسب نموده و قراردادهای فی مابین را شکل دهند تا بدین ترتیب، به رشد تجارت این صنعت، کمک موثری شده باشد.

حوزه های فعال در نمایشگاه

در نمایشگاه ایران پلاست ، فعالان در تجهیزات و ماشین آلات، فناوری ها و مواد اولیه این صنعت حضور دارند که محصولات را به شکل کامل تولید یا تامین می کنند. این بازرگانان فعال، در بخش های مختلفی در این نمایشگاه خواهند بود که دعوت شده و یا خود برای حضور در نمایشگاه اقدام نموده اند. تیم های تحقیق، برای شناسایی بهتر این فعالان پیش از زمان نمایشگاه اقدام کرده و با اطلاع رسانی های مناسب، باعث می شوند که مشتریان مناسبی را با مشاغل مختلف فراهم نموده و حضور در نمایشگاه را پررنگ تر و سودمند نمایند.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این راستا، با تمامی توان و تجربه خود عمل کرده و با بهره مندی از تخصص پرسنل خود، تمامی مراحل ثبت نام و ایجاد تسهیلات مناسب برای بازرگانان را مدیریت می نماید تا بتواند نمایشگاه ایران پلاست را بیش از هر زمان دیگری، موثر نماید.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تهران (IranPlast) ۱۴۰۰

تاثیر نمایشگاه ایران پلاست

با توجه به رویکرد کشور در خصوص صادرات این صنعت و توجه بیشتر به تولید داخلی، غرفه داران در نمایشگاه ایران پلاست ، انتظار دارند که بتوانند نتایج خوبی را از هیات ها و بازدیدکنندگان خارجی داشته و در منطقه حضور بیشتری را تضمین کنند. در این راستا، مجریان نمایشگاه ایران پلاست ، تمام تلاش خود را دارند تا بتوانند با دعوت از انجمن های موثر، این نمایشگاه را پربار تر نموده و به تولید کنندگان و تامین کنندگان این صنعت، کمک موثری داشته باشد تا بدین ترتیب، رشد و گسترش این صنعت ارزشمند را در منطقه و سطح جهانی شاهد باشیم.

لازم به ذکر است که سازمان توسعه تجارت نیز کمک هایی در این خصوص داشته و دعوت هایی را از انجمن های مختلف صورت داده است که می توان امید داشت با بهره مندی از پتانسیل بالایی که این سازمان دارد، می توان نتایج موثری را در نمایشگاه ایران پلاست تضمین نمود و صنعت پلاستیک را در منطقه رشد داد.