آیا در رابطه با هزینه لابیاپلاستی در تهران چیزی می دانید؟

آیا چیزی در مورد هزینه لابیاپلاستی در تهران به گوشتان خورده است؟ در صورتی که قصد انجام عمل لابیاپلاستی یا هر جراحی زیبایی دیگری را داشته باشید، به احتمال زیاد در وهله اول، در پی دانستن میزان هزینه آن خواهید بود. و سپس بایستی پزشک حاذق و مجربی را در این زمینه بیابید. می توانیم بگوییم که پزشکان جراح مختلف، هزینه های متفاوتی را جهت انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی در نظر می گیرند. ولی معمولاً هزینه این جراحی از 7 میلیون تومان آغاز می شود.

مؤثر بر میزان هزینه لابیاپلاستی چیست؟ برای دستیابی به پاسخ این سؤال، مقاله ما را تا پایان دنبال کنید و یادتان باشد که نهایت دقت را جهت انتخاب پزشک جراح خود برای انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی به خرج دهید. چرا که در میان انواع جراحی ها، عمل های جوانسازی و زیبایی واژن از حساسیت بالایی برخوردار است. به این علت که سلامت شخص نیز در کنار بحث زیبایی مطرح می باشد. فاکتورهایی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، عموماً نقش بسزایی بر میزان هزینه این جراحی دارند.

1-میزان کیفیت تجهیزات و دستگاه لیزر بکار رفته

2-تکنیک های مورد استفاده جهت انجام عمل لابیاپلاستی

3-میزان تخصص و مهارت پزشک جراح

4-فرم و شکل لابیاها در فرد مورد نظر

5-مکان مورد نظر جهت انجام جراحی

6-جراحی های مکمل قابل انجام با عمل لابیاپلاستی

برای انجام این جراحی، نخست بایستی اقدام به مراجعه به پزشک متخصص زنان نموده و با توجه به متفاوت بودن فرم و شکل لابیاها در هر فرد و میزان تغییرات آنها، بدون معاینه پزشک، امکان اطلاع از هزینه دقیق این جراحی وجود ندارد. با معاینه فرد توسط پزشک، هزینه دقیق به شما اعلام خواهد شد.

در کل، عمل لابیاپلاستی به عنوان یک جراحی سرپایی محسوب می شود که در اکثر موارد بیمه درمانی به آن تعلق نمی گیرد. در صورتی که قصد انجام این جراحی زیبایی در تهران را دارید، نه تنها باید به فاکتورهای مؤثر بر میزان قیمت آن توجه کنید، بلکه مهارت، تجربه و تخصص پزشک جراح نیز حائز اهمیت است. شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مژده نامداری واقع در تهران، خیابان شریعتی از هزینه لابیاپلاستی طی یک جلسه مشاوره با این پزشک حاذق آگاه شوید. 

 

فاکتورهای مؤثر بر میزان هزینه عمل جراحی زیبایی لابیاپلاستی

یکی از محبوب ترین و رایج ترین جراحی های زیبایی در بین خانم ها، لابیاپلاستی محسوب می شود که در واقع انجام این عمل به منظور جوانسازی و زیباسازی واژن صورت می گیرد. اما تفاوت هزینه های ارائه شده توسط پزشکان مختلف، یکی از مسائل گمراه کننده و چالش برانگیز برای خیلی از خانم ها می باشد. بنابراین، در صورت داشتن تمایل به انجام این جراحی زیبایی، سعی کنید با اطلاع یافتن از میزان دقیق هزینه آن، به راحتی قادر به تصمیم گیری جهت انجام این جراحی باشید.

1-میزان کیفیت تجهیزات و دستگاه لیزر بکار رفته: جراحی لابیاپلاستی به صورت سرپایی و با استفاده از دستگاه لیزر انجام می شود. از آنجا که تفاوت هایی در میزان کیفیت، برند، عملکرد دستگاه لیزر مورد استفاده توسط پزشک جراح دیده می شود، از این رو، می توان انتظار افزایش هزینه این جراحی را تا حدودی از این نظر داشت.

2-تکنیک های مورد استفاده جهت انجام عمل لابیاپلاستی: یکی دیگر از مواردی که می تواند در میزان هزینه جراحی لابیاپلاستی مؤثر باشد، تکنیک به کار رفته در این عمل است. انتخاب این تکنیک به طور کلی و در اکثر مواقع به وسیله پزشک جراح صورت می گیرد. این روش ها شامل تکنیک وج و تریم می شوند. بسته به فرم و شکل لابیاها و میزان تغییرات مورد نیاز آنها مناسب ترین تکنیک انتخاب می شود. جراحی با تکنیک وج       wedge نیازمند زمان بیشتری بوده و به طور معمول، با نتایج مطلوب تری نسبت به تریم trim همراه خواهد بود. در حقیقت، هزینه عمل لابیاپلاستی با بهره گیری از این تکنیک افزایش می یابد.

 

3-میزان تخصص و مهارت پزشک جراح: مراجعه بعضی از خانم ها به پزشکان کم تجربه و دارای تخصص نامرتبط و مهارت ناکافی در انجام عمل لابیاپلاستی، آن هم برای چنین عمل جراحی که از حساسیت بالایی برخوردار است، می تواند بزرگترین اشتباه آنها تلقی شود. توجه داشته باشید که هزینه اندک ارائه شده توسط بعضی از پزشکان، شما را وسوسه نکند. چرا که انجام این جراحی حساس حتماً بایستی توسط پزشک متخصص زنان که از تخصص و مهارت کافی برخوردار است، صورت گیرد.

11

 

بر اساس مطالب ذکر شده در بالا، شروع هزینه جراحی لابیاپلاستی در تهران، 7 میلیون تومان می باشد. و البته جهت آگاهی از میزان دقیق قیمت و همچنین معاینه می توانید اقدام به مراجعه به مطب دکتر مژده نامداری نمایید. علاوه بر آن، این پزشک طرف قرارداد با بیمه های بانک سپه، بانک تجارت، بانک صادرات و بانک کشاورزی می باشد و امکان بهره مندی از خدمات این بیمه ها نیز برای شما وجود دارد.

4-فرم و شکل لابیاها در فرد مورد نظر: در واقع، زمان عمل با توجه به میزان برش لوبیاها متفاوت بوده و برش بیشتر سبب افزایش زمان عمل خواهد شد و در آخر نیز هزینه بر اساس فرم و شکل لابیاهای واژن هر فرد زیادتر می شود. امکان برآورد دقیق هزینه این جراحی بدون معاینه پزشک متخصص وجود ندارد. بنابراین، سعی کنید جهت اطلاع از قیمت دقیق عمل لابیاپلاستی به یک پزشک متخصص زنان مراجعه نمایید.

5-مکان مورد نظر جهت انجام جراحی: از دیگر عوامل مؤثر بر میزان هزینه لابیاپلاستی می توان به محل انجام این جراحی اشاره کرد. انجام اینگونه عمل ها، اکثراً در کلینیک های جراحی صورت می گیرد و در برخی مواقع نیز پزشک توصیه به انجام آن در بیمارستان می کند. به خاطر داشته باشید که هزینه جراحی در بیمارستان با یک کلینیک خصوصی تفاوت دارد. با توجه به سرپایی بودن این عمل، امکان انجام آن در کلینیک ها بیشتر بوده که در مقایسه با بیمارستان ها هزینه کمتری را به دنبال دارد.

 

6-جراحی های مکمل قابل انجام با عمل لابیاپلاستی: جراحی های مکمل قابل انجام به همراه لابیاپلاستی از دیگر فاکتورهای مؤثر بر قیمت این عمل خواهد بود. از عمل های تنگ کردن و زیبایی واژن می توان به جراحی پرینوپلاستی یا پرینورافی، جراحی واژینوپلاستی، عمل فرونوپلاستی و جراحی مونس پلاستی اشاره نمود.

در برخی مواقع، به پیشنهاد پزشک متخصص در جلسات پیش از جراحی، انجام جراحی های ذکر شده در بالا در کنار عمل لابیاپلاستی صورت می گیرد که نتیجه مطلوبی حاصل می گردد. طبیعتاً در چنین وضعیتی هزینه لابیاپلاستی اندکی افزایش خواهد یافت.

12

 

بررسی جراحی لابیاپلاستی از لحاظ پوشش بیمه های درمانی

با توجه به اینکه لابیاپلاستی از عمل های سرپایی محسوب می گردد و احتیاجی به بستری ندارد، از این رو، غالباً پوشش بیمه به آن تعلق نمی گیرد. هر چند بعضی از بیمه های تکمیلی اقدام به پرداخت بخشی از اینگونه هزینه ها خواهند کرد، ولی در رابطه با لابیاپلاستی اغلب هیچگونه پرداختی از سوی بیمه های تکمیلی و درمانی انجام نمی شود. شایان ذکر است که دکتر مژده نامداری با بیمه های بانک سپه، تجارت، صادرات و کشاورزی طرف قرارداد بوده و در صورت داشتن یکی از این بیمه نامه ها، می توانید از میزان پوشش هزینه های لابیاپلاستی با استعلام گرفتن از بیمه مطلع شوید.

آیا جراحی لابیاپلاستی به بخیه نیاز ندارد؟

برخی از افراد تصور می کنند که جراحی لابیاپلاستی به بخیه احتیاج ندارد، ولی این تصور اشتباه بوده، چرا که اقدام به برداشتن قسمت های اضافی لابیاهای واژن در این عمل توسط تیغ جراحی یا با استفاده از لیزر با ظرافت و دقت بالایی می شود، از این رو، بخیه زدن امری ضروری محسوب می شود. با اینکه ممکن است نگرانی هایی در افراد در رابطه با بخیه ها ایجاد شود، اما به یاد داشته باشید که این بخیه ها از نوع جذبی است و به کشیدن نیاز نداشته و از بین رفتن آن به صورت خود به خود اتفاق می افتد. حتی در صورت نیاز به کشیدن بخیه، می توانید به مطب پزشک جهت کشیدن آن مراجعه کنید. مدت زمان لازم جهت انجام این کار چیزی حدود 7-5 دقیقه می باشد که می توان شاهد اندکی تفاوت در این زمان در افراد مختلف بود. به خاطر داشته باشید که در صورت انجام این جراحی توسط دستگاه لیزر، به بخیه زدن و یا کشیدن بخیه احتیاجی نخواهد بود.

پزشک حاذق و مجرب جهت انجام عمل لابیاپلاستی در تهران

بر اساس مطالب ذکر شده در بالا، شاید با هزینه های اندک ارائه شده جهت انجام جراحی لابیاپلاستی توسط بعضی از پزشکان و متخصصان مواجه شوید، ولی توجه کنید که این جراحی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و نبایستی انجام آن را به پزشکان غیر ماهر سپرد. به منظور تصمیم گیری بهتر، حتماً نمونه جراحی های انجام شده توسط پزشک مورد نظر را مشاهده کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر از افرادی که توسط آن پزشک مورد جراحی قرار گرفته اند، سؤالات لازم را بپرسید. همچنین می توانید از تجربه و مهارت پزشک پیش از جراحی لابیاپلاستی در یک جلسه مشاوره مطمئن شوید.

دکتر مژده نامداری با توجه به رضایت افراد زیادی که توسط ایشان مورد جراحی لابیاپلاستی قرار گرفته اند، یکی از برترین پزشکان متخصص زنان در عمل لابیاپلاستی در شمال تهران محسوب می گردد. به منظور اطلاع از هزینه لابیاپلاستی، مراقبت های پس از جراحی، عوارض ناشی از عمل و موارد دیگر، به مطب ایشان در خیابان شریعتی، روبروی متروی شریعتی، کوچه شواری، ساختمان پزشکان رازی، طبقه 3، واحد 11 مراجعه کنید.

همچنین برای دریافت نوبت با شماره تلفن های مطب  02122884654 و 09374053325 تماس برقرار نمایید. علاوه بر آن جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جراحی لابیاپلاستی و سایر عمل های زیبایی می توانید به آدرس وب سایت و اینستاگرام دکتر مژده نامداری مراجعه کنید.