چاپ کتاب با تسهیلات ویژه

چاپ کتاب را برای شما تسهیل می کنیم، یعنی چه؟ تسهیلات چاپ کتاب چطور مقدور است؟

ما هزینه چاپ کتاب را برای شما کاهش می دهیم، به شما در زمینه چاپ و نشر کتاب، راهنمایی و مشاوره رایگان می دهیم، مطالب مفیدی را بر روی پایگاه اینترنتی خود قرار می دهیم تا نقشه راه خود را در مسیر نشر و چاپ کتاب بدانید، چگونگی محاسبه قیمت چاپ کتاب و تخمین قیمت نشر کتاب را برای شما توضیح داده ایم، به صورت رایگان، برای دریافت مجوز چاپ کتاب شما، اقدام می کنیم، 24 ساعته به صورت آنلاین و یا تلفنی و غیر حضوری پاسخگوی شما هستیم و ... همه این ها، خدماتی است که برای انتشار محتواهای ناب و خلاقانه نویسندگان، شاعران، مولفین و مترجمین، محققین و اساتید و دانشجویان، در نظر گرفته ایم.

شما می توانید برای آگاهی از مو به موی فعالیت های تخصصی ما، اطلاع از سوابق ما در زمینه چاپ و نشر، قیمت ها و فرم محاسبه هزینه، تسهیلات و تخفیف های ویژه، اطلاعت مفید و ... از جانب موسسه نبشته، در سامانه اینترنتی ما، به آدرس زیر، به جستجو بپردازید:

www.nebeshteh.com/

چاپ کتاب با تسهیلات ویژه

موسسه نبشته، با ده سال تجربه در چاپ و نشر، در سال 1395 تصمیم گرفت برای آسان سازی ارتباط و امور نشر و چاپ کتاب و همکاری با نویسندگان از سراسر ایران، سامانه آنلاین خود را همراه با خدمات تخصصی نشر و چاپ کتاب، راه اندازی نماید.

ما با سابقه سرمایه گذاری و چاپ و نشر بیش از 1000 عنوان کتاب، مفتخر هستیم که با ارائه بهترین کیفیت در اسرع وقت و به صرفه ترین قیمت ها، کاربران خود را در مسیر رسیدن به اهدافشان، همراهی کنیم.

در این نوشته، به خدمات نبشته، طریقه محاسبه هزینه و تسهیلات و مواردی از این دست پرداخته ایم تا حتی الامقدور، بدون نیاز به تماس مستقیم، ابهامات شما را رفع کرده و اطلاعات کاربردی و مفید نشر و چاپ کتاب را به شما ارائه دهیم.

هزینه چاپ کتاب در نبشته چگونه محاسبه می شود؟

ما در سایت خود، سیستمی را راه اندازی کرده ایم که به صورت شفاف و تا حد امکان، دقیق و واضح جزئیات قیمت گذاری و محاسبه هزینه چاپ کتاب برای کاربران ممکن نماید.

سیستم محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب به گونه ای است که در فرم های محاسبه قیمت چاپ کتاب هم به صورت جداگانه در بخش های متفاوت مراحل چاپ و نشر از جمله ویرایش، صفحه آرایی و ... قابل استفاده است و هم در به صورت کلی برای افرادی که می خواهند صفر تا صد کار نشر و چاپ کتاب خود را به ما بسپارند، امکان محاسبه قیمت نشر کتاب و هزینه های کلی را فراهم می کند.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است که میزان محاسبه قیمت در فرم های ارزیابی هزینه چاپ کتاب تا چه حد دقیق است و مبلغ تعیین شده آیا همان مبلغ نهایی خواهد بود؟

باید بگوییم که ما سعی کرده ایم در سامانه خود، با دقت بالا و شفافیت در جزئیات کار، و نیز به روز رسانی هزینه ها به صورت روزانه با در نظر گرفتن عوامل مداخله گر در نوسانات قیمت ها و بازار، دقیق ترین محاسبه و تعیین قیمت را برای کاربران ممکن نماییم، اختلاف قیمت احتمالی بین مبلغ پیش بینی شده در سایت با مبلغ نهایی، حداکثر چیزی حدود 5 درصد خواهد بود. آن هم در موارد بسیار نادر. سیستم محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب از این بخش در دسترس است.

فرم های دیگر محاسبه هزینه

در بخش های مختلف سایت نبشته هر جا که نیاز به طراحی و اجرای فرم محاسبه قیمت بوده است، فرم هایی تعبیه شده است. چهار فرم محاسبه هزینه در نظر گرفته شده که یکی از این فرم ها، برای محاسبه تمام مراحل چاپ کتاب، دیگری برای محاسبه هزینه چاپ، فرم سوم برای محاسبه هزینه صفحه آرایی و فرم آخر نیز برای محاسبه هزینه پرینت و کپی است.

ما بنا به درخواست کاربران تسهیلاتی هم برای پرینت ارزان در نظر گرفته و فرمی را هم به محاسبه هزینه پرینت اختصاص داده ایم..

چرا چاپ کتاب نبشته را به عنوان ارزان ترین و بهترین موسسه چاپ کتاب، معرفی می کنیم؟

چاپ ارزان کتاب با کیفیت بالا، ادعایی است که به آن باور داشته و برای احقاق آن همت گمارده ایم.

با توجه به آنکه تمام هزینه نشر کتاب به مراحلی از قبیل تایپ، ویرایش، صفحه بندی، طراحی جلد، اخذ مجوز و چاپ کتاب، خلاصه می شود، با شرح و توضیح و قیمت گذاری این مراحل می توان برآورد نسبتا دقیقی در خصوص هزینه های تمام شده نشر به دست آورد؛ گفتنی است که اگر هر یک از این مراحل توسط خود نویسنده یا صاحب اثر انجام شود، مسلما هزینه کمتری در نهایت برای او، منظور می گردد، اما از آنجا که مدتی است، امکان اخذ مجوز کتاب به عنوان ناشر / مولف، وجود ندارد و موسسات انتشاراتی مجاز به ارائه درخواست و دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آثار مکتوب هستند، استثنائا امکان انجام این مرحله توسط خود صاحب اثر وجود ندارد.

در ادامه، با توضیح هر یک از مراحل چاپ کتاب، شما را با چگونگی قیمت گذاری این مراحل، آشنا می کنیم.

ارزان ترین روش چاپ کتاب

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، ارزان ترین روش برای انتشار اثر انجام تمام مراحل توسط صاحب اثر است. این میان شاید دانستن چندوچون این مراحل در اتخاذ تصمیم جهت انجام یا عدم انجام شخصی این مراحل تأثیرگذار باشد.

تایپ کتاب: دیگر خبری از نوشتن با قلم و دست یا ماشین تحریر نیست، امروزه تایپ دیجیتالی با کامپیوتر و ابزارهایی مانند موبایل، به روش مرسوم و مقبول و استاندارد تهیه محتوا بدل شده است؛ به همین دلیل این مرحله معمولا توسط خود نویسنده انجام می شود.

ویرایش کتاب یکی دیگر از مراحل مهم و ضروری در روند چاپ کتاب است. به یاد داشته باشید که ویرایش کتاب با بازخوانی آن متفاوت است. ویرایش یک فن تخصصی است که نیاز به آموزش و مهارت و تمرین دارد و اگر مولف یا مترجم به آن مسلط نباشد، صرف نظر از رعایت نیم فاصله و رسم الخط، هیچ ویرایشی در ساختار متن انجام نداده است. ویرایش شامل ویرایش نگارشی و ویرایش علمی و تخصصی است.

صفحه بندی کتاب از ارکان مهم در چاپ کتاب است که باید به صورت پیراسته و مرتب انجام شود. انجام این امر در محیط ورد، چندان دشوار نیست به خصوص اگر با نوشتن پایان نامه و رساله دانشگاهی آشنایی داشته باشید می توانید صفحه بندی در محیط ورد را شخصا انجام دهید. ما در این خصوص اطلاعات تکمیلی و آموزش هایی را در بخش های مختلف سایت بارگذاری کرده ایم.

طراحی جلد کتاب با کیفیت بالا، چیزی فراتر از آشنایی اولیه با فتوشاپ و طراحی پوستر است. در نظر گرفتن ابعاد و عطف و قطع در طراحی جلد، از اصول تخصصی محسوب می شود.

اخذ مجوز نشر کتاب، هیچ هزینه ای برای ناشر و صاحب اثر در پی ندارد، البته اگر قرار باشد ناشری هیچ هزینه ای بابت اخذ مجوز چاپ کتاب از صاحب اثر دریافت نکند، مشروط بر این است که باقی مراحل چاپ و نشر را بر عهده گرفته باشد.

چاپ کتاب، مرحله نهایی است که به سادگی می توانید با جستجو در وب، از قیمت های معمول چاپ کتاب و شیوه محاسبه هزینه ها، آگاه گردید.

پیشنهاد نبشته برای چاپ ارزان کتاب

همانطور که پیش تر مطرح گردید، شما می توانید به جز مرحله اخذ مجوز و چاپ کتاب، باقی مراحل را شخصا به طور کامل انجام دهید اما ما به عنوان ناشر به شما پیشنهاد می کنیم که برای آنکه کیفیت کار را قربانی صرفه جویی در هزینه ها نکنید، طراحی جلد و ویرایش را نیز به ناشر بسپارید تا با بهره گیری از تجربه و مهارت و در نظر گرفتن ظریف کاری ها و نکات فنی، بهترین نتیجه را به دست آورید.

در صورت نیاز به راهنمایی، ما برای ارائه مشاوره رایگان غیر حضوری، آماده پاسخگویی به شما هستیم. می توانید از طریق تلفن 02166435637 یا مراجعه به وبسایت نبشته به نشانی nebeshteh.com اطلاعات دقیقی درباره چاپ و نشر کتاب به دست بیاورید.

تعرفه خدمات چاپ کتاب نبشته

اکنون به به صرفه جوی در هزینه های مراحل چاپ کتاب اشاره کردیم، مناسب دیدیم که خدمات و تعرفه های خود را نیز برای شما شرح دهیم.

  • ویراستاری، اعتبار محتوای شما را تضمین می کند.

یکی از مهم ترین بخش های چاپ کتاب تا حد بسیار زیادی در اعتبار اثر منتشر شده موثر است، ویراستاری آن است. ویراستار، واسطه ای منشورمانند میان خواننده با نویسنده یا مترجم است. از آنجا که ویراستار بر قواعد دستور زبان فارسی و نحوه استفاده از علائم سجاوندی تسلط دارد و در فهم متون و اصلاح کردن نگارش آن برای افزایش فصاحت و روانی و سلیس بودن، مجرب است می تواند نقش مهمی در انتقال درست و بی کم و کاست منظور نویسنده یا مترجم، به مخاطب داشته باشد. حتی مهارت ویراستار، عاملی است که می تواند در خستگی مخاطب از خوانش یک کتاب، موثر باشد.

نویسنده هر چقدر هم مسلط باشد، بهتر است حتی برای آگاهی از نظر یک خواننده متخصص و مسلط بر فن ویرایش، از ویراستار حرفه ای کمک بگیرد.

خوشبختانه، ما در مجموعه نبشته افتخار همکاری با ویراستاران دقیق و متخصص و مجرب را داریم که بسیاری از آن ها علاوه بر تسلط بر زبان فارسی، دارای تسلط بر زبان انگلیسی و عربی نیز هستند و همچنین حضور ویراستارانی که به صورت تخصصی متون عملی را بر مبنای موضوع، ویرایش می کنند، از دیگر افتخاراتی است که ما به آن می بالیم.

چاپ کتاب با تسهیلات ویژه

  • صفحه آرایی، نوازشگر نگاه مخاطب است!

کیفیت و ترتیب صفحه بندی و صفحه آرایی یک کتاب، می تواند مخاطب را به همراهی با صفحات کتاب ترغیب کند یا اینکه او را از ادامه مطالعه باز دارد.

یکی از ارکان ممتاز در یک صفحه آرایی با کیفیت و حرفه ای این است که بر اساس موضوع و نگارش محتوا، صفحه بندی طراحی و ترتیب داده شود.

در واقع، می توان گفت که مجموع تغییراتی که بر روی یک متن یا سند اعم از کتاب، رساله، پایان نامه، مقاله، نشریه و .. اعمال می شود، تا مطالعه متن را دلنشین و جذاب تر تسهیل نماید، تحت عنوان صفحه آرایی یا صفحه بندی شناخته می شود.

این تغییرات می تواند شامل تغییر در اندازه کاغذ باشد یا چینش تصاویر و طراحی المان های خاص برای متن.

معمولا در دو محیط ورد یا ایندیزاین کار صفحه بندی انجام می شود، ترجیح بر این است که برای افزایش کیفیت و حرفه ای تر شدن صفحه بندی و اعمال تغییرات ظریف و جزئی، از محیط ایندیزاین استفاده شود اما استفاده از این نرم افزار چون که همراه با هزینه و کار بیشتر است، ممکن است برای همه پذیرفتنی نباشد، زیرا برخی از کاربران تقاضا دارند که کار صفحه بندی سریع تر و با هزینه کمتر در محیط ورد انجام شود.

ما در این خصوص نیز، مطالب آموزشی را تحت محتواهای ویدئویی و تصویری برای کاربرانی که علاقه مند به یادگیری هستند در بخش های مختلف سایت، به اشتراک گذاشته ایم.

چاپ کتاب با تسهیلات ویژه

  • طراحی جلد، چهره کتاب را جلوه گر می شود.

جلد، هم به عنوان پوسته ظاهری که پیش از هر چیز بر نظر می نشیند، و هم به عنوان محافظ اوراق کتاب، اهمیت دارد.

پس جنس و ابعاد و شکل جلد و طراحی آن برای اعتبار کتاب به ویژه در قفسه های فروش، اهمیت دارد.

این فن را صرفا به واسطه آشنایی با نرم افزارهای طراحی و فتوشاپ، نمی توان انجام داد، زیرا طراحی جلد کتاب نه تنها به تسلط فنی نیاز دارد بلکه، مستلزم نگاه دقیق و درک طراح از موضوع و محتوا و خواست صاحب اثر است، و در نهایت باید تحت تایید او تکمیل و نهایی شود.

به یاد داشته باشید که طراحی جلد در اخذ مجوز هم موثر است.

برای دسترسی به آموزش های ما در خصوص طراحی جلد نیز می توانید در سایت نبشته جستجو نمایید.

***

ما در سایت مؤسسه چاپ کتاب نبشته تمام توضیحات لازم را مفصل‌تر از مطلب حاضر در بخش‌های مختلف و مرتبط آورده‌ایم. مراجعه به سایت شاید برای اطلاع بیشتر از چندوچون کار برای شما مخاطبین عزیز مفید باشد. همچنین می‌ توانید از قسمت چت سایت در هر ساعت از شباه روز پیام خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما به صورت رایگان شما را در چاپ کتاب راهنمایی کنند.