برای تعویض کارت گرافیک ام اس آی بر روی کیس چه مراحلی را طی کنیم؟

از آن‌جایی که هزینه خرید قطعات کامپیوتری در بازار افزایش پیدا کرده است، شاید بهترین راه برای شما ارتقا کامپیوتر باشد. می‌توانید به جای پیاده‌سازی یک کامپیوتر کامل، تنها چند قطعه آن را تعویض کنید. ما در ابتدا، تعویض کارت گرافیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به‌عنوان یک گیمر، می‌دانید که کارت گرافیک اصلی‌ترین قطعه برای دریافت کارایی و سرعت بالا است و به‌همین دلیل، با هزینه مناسب روی خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت بازار می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را با نرخ فریم مناسب و رزولوشن عالی تجربه کنید. می‌توانید از مقداد آی تی، لیست قیمت کارت گرافیک ایسوس و برندهای دیگر را به دست آورده و خرید خودتان را نهایی کنید.

بعد از خرید، نوبت به تعویض آن‌ با کارت گرافیک فعلی کامپیوتر شما می‌رسد. برای این منظور هم باید یک سری نکات را مد نظر قرار دهید. این نکات به شما کمک می‌کنند که نکات ایمنی را رعایت کرده و خودتان را برای نصب کارت گرافیک آماده کنید. ام اس آی به‌عنوان یکی از برندهای برتر در زمینه تولید کارت گرافیک شناخته می‌شود. این برند جمعی از بهترین محصولات خود را با پردازنده گرافیکی انویدیا و AMD روانه بازار کرده است. می‌توانید با علاقه کامل به سراغ این محصولات رفته و با بهترین قیمت از مقداد آی تی تهیه کنید.

مشخصات کامپیوتر

از آن‌جایی که بعد از خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت بازار در مقداد آی تی، باید آن را با سایر قطعات سیستم خود مچ کنید، دانستن مشخصات کامپیوتر الزامی است. مشخصات پاور را یادداشت کرده و سپس به سراغ قطعات دیگر بروید. در نظر داشته باشید که مادربرد شما برای تعویض کارت گرافیک ام اس آی باید یک یا چند پورت PCI Express x16 داشته و در کنار آن هم یک مانیتور با پورت‌های ورودی منطبق داشته باشد. این پورت‌ها باید با پورت خروجی کارت گرافیک شما هم تناسب داشته باشد. بهتر است که از سیستم‌عامل ویندوز ۷ به بالاتر و ترجیحا ویندوز ۱۰ استفاده کنید. این روند کمک می‌کند که بهینه‌سازی خوبی برای کارت گرافیک و همچنین بازی‌های شما صورت گیرد.

تعویض کارت گرافیک

تعویض کارت گرافیک کمی زمان‌بر است و باید دقت لازم را در این کار داشته باشید. وقت و حوصله کافی را برای این کار گذاشته و کاملا آرام این کار را انجام دهید. از یک پیچ گوشتی چهار سو استفاده کنید تا بتوانید همه پیچ‌های مربوطه در ادامه مراحل را باز کرده و معطل چنین کارهایی نشوید. تعویض کارت گرافیک ام اس آی یک سری مراحل دارد که در همه برندهای دیگر هم یکسان است و با تکرار ان‌ها می‌توانید کارت گرافیک مد نظر خود را نصب کنید. برای این منظور شما باید فضای مناسب با تهویه لازم هم داشته باشید تا با آرامش کامل کار خود را انجام دهید.

ابتدا باید کامپیوتر خود را از برق کشیده و تمامی اتصالات آن را هم از برق خارج کنید. کیس کامپیوتر شما از دو پنل جانبی استفاده می‌کند. یکی از آن‌ها که فضای مادربرد را کامل در دید راس شما قرار می‌دهد را خارج کنید. برای این منظور، از پیچ‌های کناری استفاده کرده و آن‌ها را به آرامی باز کنید. سعی کنید که کیس کامپیوتر را زیاد تکان ندهید، چرا که هارد دیسک احتمالا آسیب دیدگی دارد. در ادامه باید کابل‌های برق را از کارت گرافیک قبلی خودتان جدا کنید. این هم کار ساده‌ای است و با دسترسی به سوکت‌هایی که از پاور و دیگر بخش‌ها به آن وارد شده است، می‌توانید به آرامی آن‌ها را خارج کنید.

در ادامه به پیچ‌هایی می‌رسیم که کارت گرافیک را به پشت کیس متصل کرده‌اند. آن‌ها را هم باید به آرامی باز کنید. این پیچ‌ها حساس هستند و نهایت آرامش را هنگام باز کردن آن‌ها داشته باشید. هنگام خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت بازار، خواهید دید که هر کارت گرافیک بسته به ابعادش چند پیچ برای اتصال به مادربرد خواهد داشت و یقینا گزینه‌ای که شما خریداری کرده‌اید، یک ساختار مشابه برای قرارگیری در محفظه کارت گرافیک مادربرد شما خواهد داشت. حال باید چفت پلاستیکی کوچک که در انتهای شکاف PCIe قرار دارد را باز کنید. این شکاف روی مادربرد قرار گرفته است و اگر تجربه این کار را داشته باشید، کاملا مشخص است.

حال، روند خارج کردن کارت گرافیک قبلی با جدا کردن آن از مادربرد به پایان می‌رسد. در واقع، اصل کار هم همین بوده است و باید با احتیاط آن را در یک جای مناسب قرار دهید. در ادامه نوبت به کارت گرافیک جدید می‌رسد که با کمک پیچ‌ها و کابل‌ها می‌توانید آن را در همین محل تعبیه کنید. می‌توانید مابقی قسمت‌های کیس خود را نیز دوباره متصل کرده و پیچ‌های آن را ببندید. با روشن کردن کامپیوتر می‌توانید درایور آن را هم نصب کرده و نصب کارت گرافیک را با موفقیت به پایان رسانید. این روند برای اکثر کارت‌های گرافیک بازار یکسان استت.

خرید کارت گرافیک مناسب

خرید کارت گرافیک مناسب

اگر یک گیمر هستید و نیاز به تجربه بازی‌های جدید روز دارید، باید لیست قیمت کارت گرافیک ام اس آی و برندهای دیگر را در مقداد آی تی بررسی کرده و به سراغ خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت بازار بروید. قیمت در جهان کنون به موضوع مهمی تبدیل شده است و با نوسانات شدیدی که روی کارت گرافیک می‌بینیم، حتما باید به سطح نیاز خود توجه کرده و یک گزینه عالی را در بازار انتخاب کنید. با نگاهی به لیست قیمت کارت گرافیک ایسوس هم می‌توانید به گزینه‌های جالبی دست پیدا کنید.

آثار AAA کنونی که در صنعت گیمینگ منتشر می‌شوند، در کنار وضوح گرافیکی بالا به نرخ فریم مناسب هم نیاز دارند که اکثرا، کارت‌های گرافیک میان‌رده و بالا رده توان تامین آن را دارند. کارت‌های گرافیک سری ۳۰ انویدیا و سری ۶۰۰۰ کمپانی AMD هم اکنون بهترین گزینه‌های بازار هستند و بر حسب بودجه خود می‌توانید به سراغ یکی از آن‌ها بروید. روند نصب این محصولات هم بسیار ساده است و تنها یک بار می‌توانید در کنار یک متخصص امتحان کرده و کارت خود را با موفقیت نصب کنید. خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت بازار سبب می‌شود که رضایت کاملی از خرید خود تجربه کرده و بهترین کارایی را حداقل برای چند سال از کارت گرافیک خود دریافت کنید.

با کارت گرافیک می‌توانید کارهای گرافیکی خودتان را هم با موفقیت انجام دهید. می‌توانید نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ و ادوبی پریمیر پرو را به‌راحتی اجرا کرده و سرعت رندر و خروجی گرفتن را بالا ببرید. بنابراین، یک کارت گرافیک می‌تواند سیستم شما را همه کاره کرده و برای اکثر مقاصد خود از آن استفاده کنید. با خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت بازار می‌توانید بخش زیادی از پول خود را سیو کرده و از آن برای خرید قطعات مهم دیگر کامپیوتر استفاده کنید. خرید پاور برای کارت گرافیک، مهم‌ترین قطعه جانبی است و احتمالا پاور کنونی دستگاه شما نمی‌تواند پشتیبانی لازم را از کارت گرافیک جدیدتان انجام دهد.

خرید کارت گرافیک از مقداد آی تی

شما قادر به بررسی لیست قیمت کارت گرافیک ایسوس و لیست قیمت کارت گرافیک ام اس آی در مقداد آی تی خواهید بود و با بررسی و مقایسه بیشتر می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌های بازار را انتخاب کنید. تنوع عالی کارت گرافیک در این سایت سبب شده است که دست بازتری برای انتخاب داشته باشید. می‌توانید به سادگی انتخاب خود را نهایی کرده و آن را دریافت کنید. محصول مورد نظر همراه با گارانتی معتبر در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید تجربه بهترین بازی‌های صنعت گیمینگ را داشته باشید. داشتن یک مانیتور عالی در کنار کیس کامپیوتر هم لذت بازی را برای شما دو چندان خواهد کرد. بنابراین، فرصت را از دست نداده و با بررسی و خرید کارت گرافیک با بهترین قیمت بازار در مقداد آی تی، ماجراجویی خود را شروع کنید.