بهترین مدل و برند های جک و کرکره برقی توسط ایمن صنعت لو رفت

پیدا کردن جدیدترین مدل کرکره برقی و جک پارکینگی ایمن صنعت نیاز مبرم افرادی است که به تازگی به فکر افزایش امنیت پارکینگ منازل خود افتاده‌اند. کاربردهای ویژه این دو محصول موجب می‌شود که افراد در محل زندگی خود احساس راحتی بیشتری داشته باشند. به بیان ساده‌تر کرکره برقی یا جک پارکینگی از جمله لوازمی هستند که ورود و خروج به پارکینگ را سرعت می‌بخشند، البته عملکرد سریع برای ورود و خروج به پارکینگ تنها یکی از قابلیت‌های این محصولات هستند. اگر شما هم به فکر ایجاد تجهیزات سرعتی و ایمن برای پارکینگ منازل خود می‌باشید، ادامه‌ی این مطلب را با دقت دنبال کنید.

اگر قصد تعویض درب ندارید، جک پارکینگی بخرید!

ممکن است شما به علت هزینه‌های بالای تعویض درب پارکینگ، تمایلی به تعویض درب یا جایگزین کردن درب‌های کرکره‌ای نداشته باشید. در چنین شرایطی بهترین راهکار برای ریموت‌دار کردن درب یا ایجاد عملکرد سریع آن است که یک جک مخصوص پارکینیگی بر روی آن نصب کنید. این نوع جک‌ها که به صورت آرام‌بند عمل می‌کنند، به راحتی باز و بسته خواهند شد. به همین جهت برای گشودن یا بستن درب پارکینیگ نیازی به پیاده شدن راننده خودرو نخواهد بود. نصب جک پارکینگ برای آپارتمان‌های چند واحده نیز کاملاً کاربردی خواهد بود؛ چراکه درب‌های دارای جک، به راحتی قفل‌گشایی نخواهند شد، بنابراین سارقین نمی‌توانند به راحتی وارد محوطه آپارتمان شوند. لذا نصب این نوع محصول کابردی برای ساختمان‌هایی که نگهبان اختصاصی ندارند، ضروری می‌باشد.

کرکره برقی، ایمن‌ترین درب برای پارکینگ‌ها

اگرچه نصب جک برای درب می‌تواند تا حدی امنیت آن مکان را بالا ببرد، اما کرکره‌های برقی از نظر ایجاد امنیت بسیار بسیار ارجح‌تر هستند. این نوع درب‌ها که از جنس آلومنیوم، فایبر گلس و... در رنگ‌بندی مختلفی تولید می‌شوند، به واسطه یک الکترو موتور که در قسمت بالای درب نصب می‌شود، عمل می‌کند. این نوع از درب‌های برقی به صورت افقی یا عمودی قابل طراحی هستند و در ابعاد کوچک یا بزرگ هم ساخته می‌شوند. در واقع به جهت مزایایی که نصب کرکره برقی دارد، امروزه تعداد خانه‌ها و مراکز اداری و تجاری که از این نوع درب استفاده کرده‌اند، بسیار زیاد شده است. از جمله برجسته‌ترین مزایای نصب درب کرکره‌ای برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های این نوع درب‌های اتوماتیک می‌توان به سرعت عمل بالای آن اشاره کرد که تنها با یک فشردن دکمه ریموت به سرعت باز و بسته می‌شود.
  2. درب کرکره‌ای برقی مقاومت بالایی دارد و از آنجا که فقط و فقط با ریموت مخصوص به خود باز می‌شود، مانع خوبی برای وورد سارقان خواهد بود.
  3. کرکره برقی از جمله درب‌هایی است که فضای کمی را اشغال می‌کند، به همین جهت برای نصب در فضاهای کوچک میز بسیار مناسب می‌باشد.
  4. از آنجا که کرکره‌های برقی را از جنس آلومینیوم با کیفیت می‌سازند، در برابر شرایط آب و هوایی از جمله بارش باران و برف یا نور آفتاب کاملاً مقاوم می‌باشد. به همین جهت طول عمر بالایی دارد و زود به زود دچار پوسیدگی نخواهد شد.

ویژگی‌های فوق، کرکره‌های برقی رعدجوش را برای پارکینگ های مسکونی، ادارات، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های تجاری و... مناسب کرده است. بنابراین طبیعی است که تعداد زیادی متقاضی به دنبال پیدا کردن بهترین مرجع خرید کرکره‌های برقی در ابعاد دلخواه باشند.

کیفیت محصولات را بررسی کنید!

همان‌طور که گفته شد، جک پارکینگی یا کرکره‌های برقی هردو از جمله محصولات پرکاربرد و پرفروش هستند، به همین‌ جهت برندهای مختلفی به تولید اختصاصی این محصولات می‌پردازند. بنابراین در هنگام خرید می‌بایست دقت کنید که محصولات تولیدی برندهای باکیفیت را خریداری نمائید. اگر می‌خواهید از خرید خود و هزینه‌ای که برای خرید جک یا کرکره پرداخت می‌کنید، رضایت کافی داشته باشید، می‌بایست از برندهای مطرح و شناخته شده خرید کنید تا از کیفیت محصولات آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشید.

هزینه‌ی نصب جداگانه حساب می‌شود!

طبیعتاً پس از خرید کرکره برقی یا جک می‌بایست به فکر طریقه‌ی نصب آن باشید و به دلیل اینکه نصب این محصولات نیازمند تخصص و مهارت‌های خاصی می‌باشد، باید از یک نصاب حرفه‌ای کمک بخواهید. اگر به فکر تخمین هزینه‌های خرید جک یا کرکره هستید، توجه داشته باشید که هزینه نصب به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد. نصب جک بر روی درب‌های قدیمی کار سختی نیست، اما از آنجا که فضای مناسب برای نصب از قبل تعبیه نشده، می‌بایست افراد ماهر در این حوزه کار را انجام دهند. از سوی دیگر نصب کرکره اتوماتیک که خود از پیچ‌ وخم‌های بسیاری برخوردار است، فقط و فقط به دست افراد آموزش دیده قابل انجام خواهد بود.

جدیدترین مدل جک و کرکره برقی ایمن سازی ورودی ها را آنلاین بخرید!

برای پیدا کردن فروشگاه‌هایی که جدیدترین مدل‌های تولیدی را ارائه می‌کند، اگر فروشگاه ایمن صنعت را برای خرید انتخاب کنید، راه دور و درازی در پیش نخواهد بود. مجموعه ایمن صنعت که یک دهه سابقه فعالیت تخصصی در زمینه طراحی و تولید تا اجرای کار را دارد، بهترین مرجع خرید آنلاین برای شما محسوب می‌شود. این فروشگاه تخصصی در تهران دایر است، اما با شعبه مجازی که راه‌اندازی کرده می‌تواند به مشتریان خود در سراسر ایران خدمات‌رسانی کند. به همین جهت شما ساکن هر شهری که باشید، می‌توانید با ورود به سایت این مجموعه به راحتی خرید نمائید. البته ناگفته نماند که جک و کرکره آهن سازه و ایمن سازه تنها محصولات موجود در فروشگاه نیستند و محصولات زیر هم از طریق فروشگاه آنلاین کرکره برقی و جک درب پارکینگ ایمن صنعت قابل خرید می‌باشد:

  • دوربین مداربسته پیشرفته
  • درب شیشه‌ای سیکوریت
  • درب ریلی
  • دزدگیر
  • راه‌بند
  • ریموت و...

بنابراین به وضوح روشن است که هر نوع تجهیزات مخصوص ایجاد امنیت که مورد نیاز شما باشد از طریق سایت فروشگاهی این مجموعه قابل خرید خواهد بود. پس لازم است آدرس مستقیم سایت را برای خرید جک پارکینگی یا کرکره داشته باشید.

آشنایی با سایت تخصصی ایمن صنعت

سایت تخصصی این مجموعه که توسط کارشناسان فروش خبره و باتجربه مدیریت می‌شود، با سرعت بالا در بخش‌های منظم فروش محصولات آماده خدمات‌رسانی به مشتریان آنلاین است. بنابراین شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک ایمن صنعت https://imensanaat.com وارد سایت شده و با دریافت مشاوره آنلاین خرید نمائید. اگر به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب در محصولات هستید، از انتخاب ایمن صنعت پشیمان نخواهید شد، این ادعا تنها با یکبار خرید به شما اثبات می‌شود.