کمپین صدای پای بهار راست چین

راست چین با بیش از5900  محصول بزرگترین مارکت پلیس فروش قالب و افزونه فارسی وردپرس است که از سال 1391 فعالیت خود را شروع کرد. محصولات و پکیج های آماده سایت ساز راست چین از جمله قالب وردپرس، افزونه وردپرس، قالب های جوملا، HTML، انواع اسکریپت، اپلکیشن، پرستاشاپ، WHMCS، اپن کارت، وب اپلیکشن کار طراحی سایت را برای کاربران نا آشنا به برنامه نویسی ساده کرده است.

به کزارش شنبه مگ راست چین بیش از نیمی از بازار طراحی سایت ایران را در اختیار دارد. طبق آمار دارای بیش از 5956  محصول، 455 محصول ایرانی، 131160 کاربر و 5000 فروشنده است. تنوع محصولات در این مارکت تقریبا نیاز همه انواع وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، آموزشی، عکاسی، شخصی و ... را برآورده می کند.

آمار کاربران خریدار و فروشنده در این سایت نشان دهنده اعتماد آنها به راست چین و عملکرد این مارکت پلیس ایرانی در 9 سال گذشته است. این پلتفرم به طراحان و برنامه نویسان ایرانی کمک می کند بدون دغدغه بازاریابی و زیر ساخت های پیچیده، محصولات خود را برای فروش به کاربران عرضه کنند. بسیاری از شرکت های معتبر در سراسر کشور با راست چین همکاری کرده و به عنوان فروشنده محصولات خود را به فروش می رسانند.

مناسبت های مختلف مانند عید نوروز همیشه فرصت مناسبی برای خرید محصولات با کیفیت و با تخفیف است. این شرکت امسال در جشنواره نوروز قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است و با کمپین صدای پای بهار از 27 اسفند تا 13 فروردین تخفیف های جذابی را به کاربران ارائه می کند.

2

تخفیف داغ عیدانه

در تخفیف داغ عیدانه راست چین در هر 4 ساعت 1 محصول با تخفیف 80% قرار می گیرد. در این بخش محصولات پر فروش و محبوب به تعداد محدود قرار می گیرند.

گاوصندوق 20 میلیونی

با بازکردن گاو صندوق 20 میلیونی با استفاده از 3 کد رمز می توانید 10 میلیون تومان اعتبار برای محصولات مشخص و یا روی سبد خرید دریافت کنید و در قرعه کشی 10 میلیون تومان پول نقد شرکت کنید.

فرصت طلایی

در این بخش که به عنوان محصولات شب عید ارائه شده است 16 محصول محبوب در 24 ساعت با تخفیف استثنایی قرار می گیرد. فرصت خرید آنها محدود است و به صورت تصادفی از لیست حذف می شوند پس برای خرید محصولات این بخش باید عجله کنید.

ماهی قرمز عیدانه

راست چین در این بخش یک بازی ترتیب داده است که با انجام آن و گرفتن امتیاز، کد تخفیف دریافت می کنید. هر چه امتیاز بیشتری بگیرید کد تخفیف با درصد بالاتر هدیه دریافت می کنید.

پکیج محصولات بدرد بخور

راست چین با باندل کردن محصولات در قالب پکیج، بسته هایی از محصولات ضروری و مهم برای طراحی هر نوع سایت را ارائه کرده است که شامل مجموعه ای از افزونه های مهم و کاربردی و انواع سایت سازها هستند.

کمپ آموزش نوروزی

راست چین در این کمپین برای افرادی که قصد دارند کسب و کار خود را توسعه بدهند یا به دنبال آموزش طراحی سایت وردپرسی، افزایش مهارت های سئو و مارکتینگ هستند فرصت ویژه ای را در نظر گرفته است. در جشنواره صدای پای بهار می توانید این دوره را با تخفیف 90% تهیه کنید.

آخرین تخفیف VIP سال

در بخش تخفیف VIP 4 سطح برنزی، نقره ای، طلایی و الماس مشخصشده است که مجموع خرید شما از ابتدای سال 1400 محاسبه می شود و یکی از 4 سطح برای شما فعال می شود. در هر 24 ساعت محصول دلخواه را با تخفیف همان سطح خریداری کنید.

راست چین بعد از خرید همراه کاربران خود بوده و شما می توانید از پشتیبانی واقعی محصولات برخوردار شوید. رضایت بیش از 1 میلیون کاربر گواه محصولات و خدمات پشتیبانی با کیفیت است.

راست چین فرصت اشتغال و کسب درآمد افرادی که به طراحی و فارسی سازی قالب، افزونه و اسکریپت های طراحی وب علاقه دارند، فراهم کرده است.

5

برای اطلاع از جشنواره نوروزی و تخفیف ها می توانید به وب سایت راست چین به آدرس (rtl-theme.com) مراجعه نمائید.