مارکت نوید

لوازم آشپزخانه (تنور نان برقی، پاستا ساز، پاپ‌کرن ساز)

 

لوازم آشپزخانه‌ی کاربردی و جدید از جمله لوازم خانگی مهمی هستند که هر خانه‌داری برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و کارآمد جهت پخت آسان و سالم غذاها و مواد خوراکی خود به آن نیازمند است. خانواده‌های زیادی هستند که برای خرید لوازم آشپزخانه خود در بازار لوازم خانگی، معمولاً با تنوع بالایی از برندها، اصطلاحات تخصصی و فنی و آپشن‌های گیج کننده روبه‌رو می‌شوند که بین آن‌ها برندهای تقلبی نیز یافت می‌شود. برای حل این مشکل، افراد باید در خرید لوازم آشپزخانه دقت و درایت لازم را به خرج دهند تا بهترین محصول را با کیفیت و برند مناسب و با توجه به نوع کاریشان خریداری نمایند. در ادامه مطلب به معرفی و راهنمایی در جهت انتخاب و خرید بعضی از این محصولات می‌پردازیم که همگی آن‌ها در فروشگاه اینترنتی نوید مارکت وجود دارد.

تنور نان برقی

یکی از لوازم آشپزخانه مدرن موجود در خانه‌های امروزی که به کمک آن انواع نان‌ها مانند لواش پخته می‌شود، تنور نان برقی است. شاید بودن آن در منازل شما جزو ملزومات ضروری زندگی نباشد اما تنوع خاصی را به آشپزخانه شما می‌دهد و باعث می‌گردد که نان خانگی تازه و سالم و بدون افزودنی‌های غیر مجاز، بر روی سفره‌تان داشته باشید. البته این دستگاه فقط جهت پخت نان طراحی نشده است بلکه با آن می‌توانید انواع کرپ‌ها و خمیر پیتزا و غذاهای خوشمزه دیگر را نیز تهیه نمایید.

دستگاه تنور نان برقی دارای ساختاری بسیار ساده است و مثل سایر لوازم آشپزخانه برقی پیچیده نیست و برای استفاده از آن به مهارت خاصی نیاز ندارید. دستگاه تنور نان برقی، سطحی محدب دارد که خمیر را روی آن پهن می‌کنند و با حرارت منتقل شده از سوی دستگاه، خمیر تبدیل به نان می‌شود. این دستگاه با سرعت زیاد توسط الکتریسیته داغ می‌شود و می‌تواند در عرض چند دقیقه نان خوشمزه و خوش طعم را به شما تحویل دهد. اِلمنت‌هایی در زیر و بالای این دستگاه وجود دارند که به محض وصل شدن دستگاه به برق، شروع به داغ شدن و گرم شدن می‌کنند. این حرارت از سمت اِلمنت‌ها به طرف صفحه محدب انتقال می‌یابد و باعث پخت خمیر می‌گردد. جنس صفحه محدب این نوع لوازم خانگی نسوز و نچسب است که کار پخت را برای شما بسیار آسان و راحت می‌کند. کاربرد این دستگاه علاوه بر آشپزخانه‌های منازل در رستوران‌ها نیز بسیار زیاد است و جزو لوازم آشپزخانه ضروری برای رستوران‌هایی است که کنار غذای خود نان هم سرو می‌کنند. در بازار مدل‌های مختلفی از این دستگاه وجود دارد که دارای ویژگی‌ها و اندازه‌های متفاوت هستند. شما می‌توانید جهت تهیه این تنورهای برقی و سایر لوازم آشپزخانه با مشاورین فروشگاه آنلاین نوید مارکت تماس گرفته و محصول مورد نیازخود را با برندهای معروف و با کیفیت بالا در این شرکت تهیه نمایید.

دستگاه پاستا ساز

دستگاه پاستا ساز، یکی از لوازم آشپزخانه لوکس و فانتزی برای منازل است و همچنین یکی از تجهیزات و ابزارهای مهم در آشپزخانه‌های صنعتی مثل فست فودها و رستوران‌ها به شمار می‌آید. دستگاه پاستا ساز، دستگاه کوچکی است که به شما کمک می‌کند که خمیر را تبدیل به رشته‌های پاستا یا ماکارونی کنید و در آشپزخانه منزل یا محل کارتان مورد استفاده قرار دهید. هیچ پاستایی به اندازه پاستای خانگی دلچسب و لذیذ نیست و در مقایسه با پاستاهای سوپر مارکتی از طعم و مزه بسیار مطلوبی برخوردارند. دستگاه پاستا ساز قدمتی طولانی دارد و به قرن ۱۲ بر می‌گردد. این دستگاه‌ها در کشورهایی نظیر ایتالیا بسیار پرکاربرد هستند؛ چون غذای اصلی آن کشور پاستا و ماکارونی می‌باشد. پاستا ساز به دو شکل دستی و برقی در بازار موجود است که در آن خمیر پاستا از بین غلتک‌هایی که در دستگاه تعبیه شده عبور می‌کند و به تدریج از ضخامت آن کم می‌شود و سپس به کمک تیغه‌های از قبل طراحی شده که در قسمت خروجی دستگاه قرار می‌دهید، خمیر پاستا به اشکال مختلف دلخواه شما تبدیل می‌گردد.

دستگاه پاستا ساز برقی هم از نوع ساده وجود دارد و هم از نوع همه کاره. جنس این دستگاه از فولاد ضد زنگ می‌باشد تا به مرور زمان دچار پوسیدگی و خرابی نشود. این دستگاه را حتماً باید بر روی یک میز کار محکم نصب کنید و توجه داشته باشید که موقع خرید این دستگاه حتماً غلطک‌ها را مورد بررسی قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که این غلطک‌ها قابل تنظیم هستند یا نه؛ زیرا این قطعه‌ها جهت ضخامت‌های مختلف پاستا در این دستگاه تعبیه شده‌اند.

بعضی از دستگاه‌ها دارای ضمایم جداگانه‌ای هستند که شما باید برای تهیه آن‌ها به طور مجزا هزینه پرداخت کنید. مدل برقی دستگاه پاستا ساز مانند سایر لوازم آشپزخانه برقی کارکردی راحت‌تر از نوع دستی آن دارد. این دستگاه‌ها هر مدل پاستا و ماکارونی را می‌تواند ایجاد کند. اصلی‌ترین لوازم جانبی دستگاه پاستا، تیغه‌های آن است که به کمک آن پاستا به هر شکلی که مد نظرتان هست در می‌آید. کاربرد این دستگاه تنها برای تهیه ماکارونی و پاستا نیست بلکه به کمک آن می‌توانید در پخت شیرینی، شکل دادن به خمیرهای پیتزا و همچنین تزیین کیک هم استفاده کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت تهیه این دستگاه از مشاوره فروشگاه آنلاین نوین مارکت استفاده کنید تا بهترین برند و کیفیت را انتخاب و خریداری نمایید.

دستگاه پاپ کورن ساز خانگی

این دستگاه جزو لوازم آشپزخانه لوکس و فانتزی است که داشتن آن در آشپزخانه‌ها ضرورتی ندارد اما بودن آن باعث می‌شود که در وعده‌های غذایی‌تان تنوع ایجاد شود و به شما این فرصت را می‌دهد که تنقلات سالم و رژیمی را در منزل خود تهیه کنید. پاپ کورن یکی از تنقلات بسیار دلچسب و خاطره انگیز می‌باشد و در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارد. این خوراکی خوشمزه به عنوان یک میان وعده در جشن‌ها، دورهمی‌ها و تفریحات مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کمک دستگاه پاپ کورن ساز خانگی به راحتی می‌توانید این پاپ کورن‌های خوشمزه را در منزل خود تهیه و از مهمانان خود پذیرایی کنید.

کافیست مقداری ذرت خام را داخل محفظه دستگاه پاپ کورن ساز ریخته و بعد از روشن کردن آن به مدت دو تا سه دقیقه پاپ کورن‌های سالم و خوشمزه و بدون هیچ گونه نمک و روغنی به دست آورید. جهت خرید دستگاه پاپ کورن ساز نکاتی همچون اندازه ظرف پاپ کورن ساز، جنس بدنه آن، کیفیت و اندازه و ابعاد دستگاه، نظافت آن و داشتن گارانتی را حتما مد نظر بگیرید. طیف گسترده‌ای از این دستگاه در دنیا وجود دارد بنابراین با توجه به نوع نیاز و بودجه و سلیقه‌تان هر مدل از این دستگاه را که می‌خواهید می‌توانید به راحتی تهیه نمایید و جزو لوازم آشپزخانه خود قرار دهید. این دستگاه با استفاده از مکانیزم هوای گرم، ذرت را با کیفیت تولیدی بسیار عالی و با بهترین حالت، تبدیل به پاپ کورن می‌کند. نکته قابل توجه این است که در این دستگاه نیاز به استفاده از روغن نیست و این خود نشان دهنده سلامت مواد خوراکی و رژیم غذایی مناسب را نشان می‌دهد. شما می‌توانید در هنگام تهیه پاپ کورن به کمک این دستگاه از ادویه‌ها و طعم دهنده‌های مورد علاقه خود استفاده کنید و از درست کردن و خوردن پاپ کورن‌های تولید شده از این دستگاه در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

این سه دستگاه لوکس خانگی که جزو لوازم آشپزخانه محسوب می‌شوند، همگی در فروشگاه اینترنتی آنلاین نوید مارکت موجود می‌باشند که جهت رفاه حال شما عزیزان در سبد کالای این فروشگاه قرار گرفته شده است تا شما بتوانید بدون مراجعه به بازار و بدون صرف وقت و هزینه مضاعف در منزل خود اقدام به خرید این کالا نمایید و با حوصله و دقت لازم دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و به صورت اینترنتی خرید کنید و از کاربرد این دستگاه‌ها در منزل خود لذت برده و غذاهای سالم و خانگی را برای خود و عزیزانتان تهیه نمایید.