استاد پژوهش بهترین مجموعه مشاوره‌ای ایران

درس خواندن برای همه سن‌هاست؛ در این موضوع بین مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری تفاوتی وجود ندارد. اگر می‌خواهید شما را تواناتر و بزرگ‌تر ببینند و برایتان بیشتر احترام قائل شوند، درس خواندن یکی از راه‌های رسیدن شما به خواسته‌تان است. البته ثروتمند بودن نیز این احترام را می ‌آورد اما طبعا جایگزین مدرک نیست. درس خواندن در هر دوره‌ای، پایان نامه می‌خواهد و این پایان نامه برای دوره‌های ارشد دکتری سخت‌تر است. به گونه‌ای که حتما نیاز به راهنمایی و مشاوره می باشد. اگر دانشگاه نتوانست نیاز شما را برآورده کند، هر ساعت روز از 24 ساعت، می ‌توانید با بهترین موسسه انجام پایان نامه (استاد پژوهش) مشورت گرفته و راه و مسیر خود را برای گرفتن پایان نامه تعیین کنید.

پایان نامه

پایان نامه بخش مهمی از فرایند تحصیل است، مسیری که شایستگی شما را برای دریافت مدرک نشان می ‌دهد. آموزنده علم یعنی دانشجو کسی است که در نهایت بتواند چیزی بر علم حتی به صورت اندک بیافزاید. پایان نامه نمونه‌ای از افزودن بر دانش فعلی است. مدرکی که اثبات می ‌کند شما چقدر توانا هستید. هر اندازه موضوع پایان نامه بهتر باشد، ارزش علمی آن بیشتر است. همچنین محتوای علمی، خوب و جذاب پایان نامه، باعث می‌ شود که راحت‌تر بتوانید از آن مقاله استخراج کنید. چرا که نوشتن مقاله از پایان نامه دکتری الزامی است. پایان نامه گواهی صلاحیت فرد برای گرفتن مدرک است.

بخریم یا بنویسیم؟

این انتخاب شماست، اینکه نوشتن یا خریدن پایان نامه را انتخاب کنید. وقتی این سوال به ذهن شما آمده، یعنی در نوشتن مشکل دارید ولی هنوز تصمیم نگرفته‌اید که کدام یک را انتخاب کنید. در هر دو حالت باید بگویم که به جای درستی مراجعه کرده‌اید. در ادامه، شما برای تصمیم گیری نهایی راهنمایی می ‌شوید.

نوشتن بهتر است زیرا به کمک آن، شما در مورد پایان نامه‌تان بیشتر می‌ دانید. سپس راحت‌تر از آن دفاع می ‌کنید اما یاد گرفتن و انجام دادن آن سخت، طولانی و زمان‌بر خواهد بود. اگر نمی ‌توانید زمان زیادی را صرف پایان نامه کنید، می ‌توانید از افرادی که در این زمینه تخصص دارند، کمک بگیرید. آن‌ها در ازای مبلغی حاضرند این کار را به جای شما انجام دهند. البته می ‌توان مشاوره و راهنمایی متخصصان را برای هر مرحله از پایان نامه در اختیار داشت. این راهنمایی‌ها مسیر را برای شما روشن‌تر کرده و راحت‌تر می ‌توانید آن را طی کنید، یعنی مثل چراغ روشنایی در جاده تاریک هستند.

21

 

سختی نگارش پایان نامه

پایان نامه یک واحد سخت و زمان‌بر دانشگاهی است. در کارشناسی یک ترم بوده که در کنار بقیه واحدها ارائه می ‌شود، این موضوع بیانگر ساده‌تر بودن پایان نامه در دوره کارشناسی است. در ارشد یک ترم و حتی ممکن است یک تابستان اضافه هم در اختیار داشته باشید؛ این موضوع، دشواری بیشتر پایان نامه ارشد را نشان می ‌دهد. اما پایان نامه دکتری که تز دکتری نامیده می ‌شود، حداقل یک سال طول می‌ کشد؛ یعنی سخت‌تر از دوره‌های پیشین است. تعدادی از دانشجویان، اصرار دارند که با مشاوره و راهنمایی دیگران، خود موفق به انجام پایان نامه و گرفتن آن می شوند. با این حال عده‌ای حاضرند برای خرید همه یا بخشی از پایان نامه پول بپردازند.

مراحل پایان نامه ارشد و دکتری

مسیری که باید برای نوشتن پایان نامه از ابتدا تا انتها انجام دهید، شامل مراحل مختلفی است: انتخاب موضوع، نوشتن پروپوزال، نوشتن پایان نامه، تهیه اسلاید و فایل پاورپوینت پایان نامه، ارائه دفاع در جمع چند استاد. همه این مراحل با یادگیری ساده می‌ شوند و با مشاوره از بهترین استاد پژوهش، مسیر حرکت روشن و به دور از آزمون و خطا خواهد بود.

مشاوره پایان نامه

شما ممکن است مایل به گرفتن کامل یک پایان نامه نباشید، ممکن است فقط در بخش خاصی از آن نیاز به کمک داشته باشید. شاید فقط راهنمایی بخواهید، در هر حال نیازتان برآورده می ‌شود. مشاوره انجام پایان نامه می ‌تواند در هر بخشی از آن صورت گیرد مانند:

انتخاب موضوع: چگونه یک موضوع مناسب انتخاب شود. موضوعی که نیاز آن به ویرایش کمتر باشد. همچنین منابع برای آن راحت‌تر بوده و دردسر کمتری برای بقیه فرایند پایان نامه داشته باشد.

22

نوشتن پروپوزال: برنامه کلی و نقشه راه مسیری است که برای تهیه پایان نامه طی می ‌شود.

نوشتن پایان نامه: رعایت اصول نگارشی، شیوه مرتب کردن مطالب و ساماندهی آن، ترتیب آوردن مطالب، از جمله مواردی است که در نوشتن پایان نامه اهمیت دارد. توجه داشته باشید که یکتا بودن متن ارزش بسیار بالایی دارد. در نهایت آماده کردن فایل پاورپوینت برای ارائه در جلسه دفاع است.

تهیه پاورپوینت می‌تواند با مهارت و زیبایی طراحی شود یا اینکه ساده باشد. با توجه به زمان‌بر بودن آن، حتی می ‌توان نوشتن و تهیه آن را به شخص دیگری واگذار کرد. تا محتوای مناسبی که نتیجه ماه‌ها تلاش شماست به شکلی آراسته در مقابل اساتید به نمایش درآید و بتوانید به خوبی از محتوای ارائه شده، دفاع کنید. دفاع کردن هم اصول و راهنمایی‌هایی را دارد که رعایت کردن آن‌ها سبب بهتر شدن نتیجه می ‌شود و احتمال پذیرش را بالاتر می‌ برد. استاد پژوهش، هر جا بخواهید راهنمای شما در فرایند پایان نامه خواهند بود.

مقاله از پایان نامه

در طول فرایند نوشتن پایان نامه، با توجه به موضوعی که آن را مطرح کرده‌اید، می ‌توانید از آن مقاله استخراج کنید. برای دکتری نوشتن پایان نامه و تهیه یک الی دو مقاله از پایان نامه، الزامی است. مقاله نیز مثل پایان نامه اصول خاص خود را داشته و اگر آن را از دوران لیسانس شروع کرده باشید، می ‌توانید همان مسیر را ادامه داده به‌گونه‌ای که کم کم بتوانید برای مجلات معتبر مقاله بنویسید و پذیرفته شود. استاد پژوهش در نگارش مقاله می ‌توانند به شما راهنمایی های لازم را داده و یا اینکه از پایان نامه شما، مقاله استخراج کنند. به گونه‌ای که در مجلات مورد نظر پذیرفته شود تا مدرک دکتری به شما داده شود.

خدمات استاد پژوهش

مشاوره پایان نامه می ‌تواند در هر بخشی از پایان نامه صورت پذیرد. در انتخاب و نگارش پروپوزال، نگارش فصول پایان نامه، شبیه سازی مقاله یا پایان نامه، تحلیل آماری، مقاله isi یا  isc، پروژه کلاسی، ترجمه تخصصی و سایر فعالیت‌ها از جمله خدمات استاد پژوهش است. شما می‌ توانید بازه زمانی، رشته و گرایش، فایل پروپوزال، فایل راهنمایی، فایل مقالات و توضیحات تکمیلی را در هنگام درخواست خدمت، ثبت کنید. هزینه این خدمات متناسب با نوع انتخاب دانشجو خواهد بود.

انجام پایان نامه در سریع‌ترین زمان ممکن

آیا باورتان می‌ شود که با یک هفته زمان می ‌توانید صفر تا صد پایان نامه خود را دریافت کنید؟ از این سریع‌تر مگر می‌ شود؟ گاهی در شرایطی قرار می ‌گیرید که نیاز به سرعت در انجام فعالیت‌ها دارید. زمان کوتاهی مانده و چاره‌ای جز دریافت کمک از طریق سریع‌ترین راه ممکن را ندارید. اگر مشکل مادی نداشته باشید، ظرف یک هفته پایان نامه خود را در رشته و گرایش مورد نظرتان تحویل خواهید گرفت. پایان نامه‌ای تمیز و دقیق که توسط دانشگاه پذیرفته شود. به همین راحتی می ‌توانید مدرک خود را در زمان کوتاه به دست آورید، مطمئن باشید که استاد پژوهش شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

قیمت پایان نامه

شما اگر خواهان یک پایان نامه کامل باشید، موارد مختلفی در قیمت آن تاثیر دارد. هر اندازه سریع‌تر آن را بخواهید، باید در زمان کوتاه‌تری نوشته شود که یعنی در قیمت نهایی آن تاثیرگذار است. هر اندازه دقت بالاتری را خواستار باشید و موضوع سخت‌تری را انتخاب کنید، در افزایش قیمت نهایی موثر خواهد بود. شما باید بدانید که رشته دانشگاهی، مقطع، شهر، نوع دانشگاه و این چنین موارد در تنظیم پایان نامه دخالت دارند. یکسان بودن مراحل پایان نامه یک موضوع مشخص است، اما دانشگاه‌ها با هم دیگر تفاوت‌هایی دارند که باعث می ‌شود سختی و آسانی پایان نامه آن‌ها متفاوت باشد و همین در میزان هزینه تفاوت هایی را ایجاد می کند.

بهترین کیفیت پایان نامه

کیفیت پایان نامه روی اعتبار مدرک تاثیر زیادی دارد. زیرا با یک پایان نامه خوب، می‌توانید شناخته شوید و همین موضوع مسیرهای شغلی و راه‌هایی را برای آینده به شما نشان خواهد داد. برای همین داشتن کیفیت مقاله برای شما دانشجوی گرامی، مهم بوده و خواهد بود. تعهد ما انجام پایان نامه درخواستی شما در زمان تعیین شده با کیفیت مناسب است. به گونه‌ای که به طور حتم بتوانیم رضایت شما را جلب نماییم. شما با توجه به نیاز خود می ‌توانید میزان کیفیت مقاله را تعیین کنید که مستقیما، هزینه تمام شده را تغییر می ‌دهد.

انواع پایان نامه دانشگاه

اهمیت چندانی ندارد که شما دانشجوی ارشد یا دکتری باشید، در دانشگاه دولتی درس می ‌خوانید یا آزاد و یا در دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل می ‌دهید و یا حتی رشته شما چه بوده است. پایان نامه در همه رشته‌ها، همه دوره‌ها و همه دانشگاه‌ها برای مشاوران ما فرقی ندارد و آنها پایان نامه درخواستی شما را انجام خواهند داد. فقط هزینه درخواستی در هر کدام از حالت‌ها با هم دیگر تفاوت‌هایی دارد. رشته‌های دانشگاهی تنوع بالایی دارند، استاد پژوهش از تخصص‌ها و دانشگاه‌های مختلفی هستند که کار پایان نامه را در همه نوع دانشگاه تحت پوشش قرار داده‌اند تا نیاز شما دانشجویان عزیز را برآورده سازند.

بهترین موسسه خدمات پایان نامه در تهران

شما در هر جای ایران که باشید، در هر دانشگاهی که درس بخوانید، برای انجام کارهای پایان نامه با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، می ‌توانید با استاد پژوهش تماس بگیرید. راه‌های ارتباطی ما شماره تلفن، شماره موبایل، تلگرام و ثبت از طریق سایت است. اینترنت، این فضای بزرگ و دوست داشتنی، امکاناتی را برای شما فراهم کرده که قبلا غیر ممکن بود. اکنون شما می ‌توانید با کمترین هزینه، یعنی یک جست و جوی ساده، بهترین موسسه مشاوره را پیدا کرده و خیلی راحت به راه‌های ارتباطی با آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین با پرداخت هزینه سفارشی که می ‌خواهید انجام شود، در زمان درخواستی با کیفیت و قیمت مناسب، پایان نامه خود را تحویل بگیرید.