معرفی کرکره برقی و راهبند رعدجوش، محصولاتی بی نظیر برای ورودی پارکینگ

کرکره برقی و راهبند تجهیزاتی کارآمد برای تامین امنیت و کنترل تردد به شمار می‌روند. کرکره برقی به خاطر ظاهر زیبا و عملکرد بالا، خیلی زود جای کرکره‌های قدیمی را گرفت و امروزه در مکان‌های مختلف از جمله فروشگاه، مغازه‌ها، پارکینگ‌ها و غیره  مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم چنین راهبند به عنوان یک وسیله عالی برای کنترل تردد و جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به پارکینگ مجتمع‌های مسکونی و اداری، پارکینگ‌های عمومی، ورودی سازمان‌ها و شهرک‌های صنعتی و غیره کاربرد دارد. شرکت رعدجوش یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع کرکره برقی و راهبند باکیفیت در بازار است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و مزیت‌های استفاده از کرکره برقی و راهبند اتوماتیک رعدجوش بپردازیم.

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی نوعی درب اتوماتیک است که می‌توان آن را در مکان‌های مختلف از جمله درب پارکینگ، درب انبار، پنجره و غیره استفاده کرد. کرکره برقی پارکینگی یکی از نمونه‌های کرکره‌های برقی است که علاوه بر ظاهر زیبا، از امنیت بالایی هم برخودار است. شما با نصب کرکره برقی در درب پارکینگ می‌توانید به راحتی  باز و بسته شدن آن را با ریموت از راه دور کنترل کنید.

مزایا استفاده از کرکره‌های برقی رعد جوش

کرکره‌های برقی رعدجوش مانند شرکت های کرکره سازی همچون ایمن صنعت، ایمن سازه، آهن سازه و ایمن سازی نسبت به نمونه‌های دیگر در بازار از کیفیت بالایی برخودار هستند. در این بخش می‌خواهیم به مزایا استفاده از کرکره برقی این شرکت از نظر سرعت، امنیت و ظاهر اشاره کنیم.

  • سرعت کرکره رعدجوش

موتور به کار رفته در این کرکره‌های برقی از کیفیت بالایی برخودار هستند و به همین دلیل عمل پایین و بالا رفتن با سرعت خوبی انجام می‌شود. کافیست شما دکمه ریموت را فشار دهید تا کرکره به سرعت بالا و پایین برود.

  • امنیت کرکره رعدجوش

استفاده از تیغه‌های درجه یک و باکیفیت در تولید کرکره‌های برقی باعث شده که در برابر ضربه و فشار بسیار مقاومت باشند. در واقع تنها راه بالا و پایین کردن این کرکره‌ها از طریق ریموت است که این ویژگی ورود افراد غیر مجاز به ساختمان را غیر ممکن می‌کند.

  • ظاهر کرکره برقی رعدجوش

همانطور که بحث امنیت و عملکرد کرکره‌های برقی اهمیت دارد، شکل ظاهری آن هم بسیار مهم است. شرکت رعدجوش در تولید این محصول برای جلب رضایت مشتریان علاوه بر کیفیت قطعات به کار رفته، به زیبایی این محصول هم  توجه کرده است. استفاده از رنگ‌های ضدخش و مقاوم در برابر آب از ویژگی‌های خوب این محصول به شمار می‌رود. هم‌ چنین لازم نیست نگران قطع برق باشید، شرکت رعدجوش امکاناتی را برای کرکره برقی در نظر گرفته که استفاده از آن را در زمان قطع برق نیز امکان‌پذیر می‌کند. شما با  استفاده از اهرم دستی یا باطری اضطراری می‌توانید در زمان قطعی برق  کرکره را بالا و پایین ببرید.

راهنمای خرید  کرکره برقی

اگر قصد خرید کرکره برقی و راهبند را دارید حتما باید قبل از آن اطلاعاتی در مورد این وسیله بدست بیاورید تا بتوانید نمونه اصل را از بی‌کیفیت تشخیص بدهید و خرید خوبی داشته باشید. در زمان خرید کرکره برقی حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • در زمان خرید حتما موتور کرکره را بررسی کنید تا از کیفیت خوبی برخودار باشد و بتواند با توجه به وزن درب و تردد عملکرد خوبی داشته باشد.
  • مرغوبیت و استحکام تیغه ها یکی دیگر از فاکتورهایی است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید.
  • بررسی استحکام ریل‌ها و صفحه پلیت‌ها
  • دقت در انتخاب مکان مناسب موتور و صفحه پلیت که علاوه بر استفاده بهینه از فضا، محل مناسب را برای جمع کردن تیغه‌ها فراهم کند.

جهت سفارش و نصب کرکره برقی و راهبند می‌توانید با مجموعه رعدجوش تماس گرفته تا علاوه بر کیفیت بالا محصولات از نصب صحیح آن نیز مطمئن باشید.

راهبند بازویی چیست؟

راهبند بازویی به عنوان یک وسیله عالی جهت کنترل تردد و مدیریت عبور و مرور مورد استفاده قرار می‌گیرد. با نصب راهبند در ورودی پارکینگ‌های مجتمع‌های مسکونی، مراکز تجاری و غیره می‌توان ورود و خروج افراد را کنترل کرد و از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری کرد.

راهبند ایرانی یا خارجی ؟

انواع راهبند با کیفیت‌های مختلف توسط تولید کنندگان ایرانی تولید و عرضه می‌گردد.‌ برخی از افراد تصور می‌کنند که راهبند خارجی باکیفیت‌تر از محصولات داخلی هستند. درحالی‌که راهبندهای تولید داخلی نه‌تنها از نظر کیفیت با راهبند اروپایی  برابری می‌کنند بلکه مزایا بسیاری نیز دارند. از مزیت‌های خرید راهبندهای ایرانی می‌توان به گارانتی و خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. راهبند هم مانند هر دستگاه الکتریکی ممکن است خراب شود. از این‌رو خرید راهبند ایرانی این مزیت را دارد که در صورت خرابی، مشکلی در تامین قطعات وجود ندارد و به راحتی تعمیر می‌شود. شرکت رعدجوش یکی از تولیدکنندگان برتر کرکره برقی و راهبند بازویی است که با تولید محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب می‌تواند امنیت و آسایش ملک شما را به ارمغان بیاورد.

نکات مهم در زمان خرید راهبند

  • یکی از نکات مهم در زمان خرید راهبند درجه یک، توجه به توان موتور آن است. اگر توان موتور کمتر از صد وات باشد، احتمالا بعد از مدتی خراب می‌شود.
  • حتما در زمان خرید راهبند، به گیربکس یا چرخ دنده‌های به کار رفته  توجه کنید. راهبندهایی که گیربکس اختصاصی دارند، دوام و طول عمر بیشتری خواهند داشت.
  • قابلیت نصب سیستم کنترل تردد و تجهیزات مختلفی از جمله چشمی ایمنی، فلاشر، LED و سیستم‌هایی مانند پلاک خوان، تگ خوان، اکسس کنترل و غیره یکی از نکات مهمی است که در زمان خرید راهبند باید به آن توجه کنید. البته ممکن است در حال حاضر نیازی به این سیستم نداشته باشید ولی هیچ تضمینی وجود ندارد که در آینده به آن نیاز پیدا کنید. شرکت رعدجوش به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع کرکره برقی و راهبند، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با مزیت‌های استفاده از  کرکره برقی و راهبند رعدجوش بیشتر آشنا کنیم. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم انواع کرکره برقی و راهبند با کیفیت و قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌گردند. از آنجاکه تشخیص نمونه اصل از تقلبی کار سختی است، پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید کرکره برقی و راهبند به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید. مجموعه رعدجوش با سابقه درخشان یکی از تولیدکنندگان برتر انواع کرکره برقی و راهبند و انواع سیستم حفاظتی و نظارتی در ایران شناخته می‌شود. جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت می توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان با توجه به بودجه و نیازتان بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.