دردسر پیدا کردن فالوور در اینستاگرام!

تا به امروز شرکت‌ها و صنایع زیادی را دیده­ایم که در اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کرده ­اند تا محصولات و خدمات خود را به دیگران عرضه کنند. با استقبال مخاطبان، کسب ­وکارهای خانگی دیگری نیز در اینستاگرام آغاز به کار کردند، اما از بین هزاران اکانتی که وجود دارد، تنها تعداد محدودی موفق شدند و به نتیجه مطلوب رسیدند.

با اعلام الگوریتم جدید اینستاگرام، کار سخت‌تر هم شد! چراکه شما باید مدام نگران تعداد لایک‌ها و ... باشید تا به حد قابل قبولی برسد و بهتر بتوانید محصولات­تان را در اکسپلور معرفی کنید و فالوور جدید جذب کنید.

قبلاً راه ­های دیگری مثل ربات­های افزایش فالوور اینستاگرام برای جذب فالوور جدید موجود بود، اما خوشبختانه منسوخ شدند و راه­ جذب فالوور واقعی جایگزین آن شد. با این مقاله همراه باشید تا راه­حل دردسر پیدا کردن فالوور در اینستاگرام را یاد بگیریم.

راه­حل­ دردسر پیدا کردن فالوور در اینستاگرام

پیدا کردن فالوور در اینستاگرام این روزها به یک دردسر بزرگ تبدیل شده است، اما با به کار گرفتن راه­حل­های زیر، مسیر برایتان هموارتر خواهد شد.

دردسر پیدا کردن فالوور در اینستاگرام!

  1. از تولید محتوای باکیفیت غافل نشوید

اینکه شما در اینستاگرام در چه زمینه­ای فعالیت دارید مهم نیست، مهم این است که با تولید محتوای باکیفیت مخاطب خود را جذب کنید. این روزها همه یک محتوای یکسان را کپی می­کنند. حداقل اگر کپی می­کنید، سعی کنید با کمی خلاقیت، آن را متفاوت جلوه دهید؛ با این کار بازدید اینستاگرام شما بالاتر می­رود.

توجه داشته باشید که محتوا هم حتماً نباید به‌صورت متن باشد، همانطور که می­دانید اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و اولین چیزی که توجه مخاطب را جلب می­کند، عکس­ها و ویدئوها هستند. پس با ساختن کلیپ­های جذاب و توضیح مشخصات و ویژگی­های آنها، براحتی می­توانید فالوور جمع کنید.

  1. با مخاطب صفحه­تان ارتباط موثر برقرار کنید

اینکه برای جذب مخاطب به‌دنبال محتوای خوب باشید، به تنهایی کافی نیست. شما باید از راه­های مختلفی به مخاطب­تان نشان دهید که برای او ارزش قائل هستید. هرچه بیشتر به آنها توجه کنید، بیشتر به شما توجه می­کنند و این یعنی برگ برنده! زیرا الگوریتم جدید اینستاگرام تغییر کرده است، به این صورت که اگر پست­های شما در ساعات اولیه بعد از انتشار مورد توجه قرار گرفت، به افراد بیشتری نشان داده می­شود. پس با فالوورهای­تان در تعامل باشید و درباره موضوعات مختلف از آن‌ها نظرسنجی کنید.

افزایش فالوور در اینستاگرام کار راحتی نیست و نیاز به زمان دارد، البته که راهکارهایی مانند خرید فالوور هم وجود دارد، اما قبل از آن، باید راهکارهای حفظ مخاطب را بلد باشید.

دردسر پیدا کردن فالوور در اینستاگرام!

  1. از هشتگ­های مناسب و مرتبط استفاده کنید

استفاده از هشتگ­های مناسب به شما کمک می­کند تا بیشتر و بهتر دیده شوید. البته در صورتی که در کپشن‌ها و استوری‌های خود از هشتگ‌های مرتبط با کسب­وکارتان استفاده کنید. این کار کمک می­کند تا افرادی که به دنبال محصولات و یا خدمات شما هستند، شما را راحت­تر پیدا کنند.  برای مثال اگر زمینه فعالیت شما آرایشی-بهداشتی است، نباید از هشتگ­های نامرتبط مثل اسامی ماشین­ها و... استفاده کنید. هشتگ­هایی مناسب هستند که بیشتر در بخش جستجو، توسط کاربران اینستاگرام به کار می­روند.

  1. هیجان کارتان را با برگزاری مسابقه بالاتر ببرید

جالب است بدانید که یکی از راه­های افزایش فالوور اینستاگرام، برگزاری مسابقه است. مسابقه ناخودآگاه آدرنالین خون را بالا می­برد و کاربران بسیاری را تشویق به فالوو کردن می­کند. بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فالوور، برگزاری مسابقه و البته جایزه دادن است.

کاربران اینستاگرام عاشق مسابقه هستند و همین باعث می­شود تا سر و صدای مسابقه خیلی زود در اینستاگرام بپیچد و تعداد فالورهای شما بالا رود. مهم­ترین مزیت برگزاری مسابقه این است که تا حد زیادی از هزینه تبلیغات می­کاهد.

البته که باید مراقب باشید تا دچار فالوور فیک نشوید، زیرا نه تنها مفید نیستند، بلکه به پیج­تان آسیب هم می­زنند. این نکته را به هنگام خرید فالوور اینستاگرام هم باید مد نظر داشته باشید.

دردسر پیدا کردن فالوور در اینستاگرام!

  1. تبلیغات درست و به‌موقع داشته باشید

تبلیغات درست و به‌موقع، نتایج خوبی برای کسب­وکار آنلاین شما به همراه خواهد داشت، اما مشکل اینجاست که این کار، نیاز به هزینه دارد و خیلی از کسب­وکارها در آغاز راه، هنوز درآمد کافی برای تبلیغات بزرگ ندارند! از طرفی تبلیغات در اینستاگرام نیز قواعد و اصول خود را دارد، در غیر این صورت نتیجه مطلوب بدست نمی­آید.

  1. خرید فالوور اینستاگرام

شاید یکی از بهترین­ راه­ها برای پیدا کردن فالوور در اینستاگرام، همین گزینه باشد. خرید فالوور اینستاگرام به شما کمک می­کند تا در کمترین زمان، تعداد زیادی فالوور واقعی ایرانی جذب کنید. البته بعد از اینکه برای خرید اقدام کردید،  باید به کمک سایر روش­هایی که نام بردیم، تلاش کنید تا آنها را حفظ کنید و با افت تعداد فالوورها روبه­رو نشوید.

متأسفانه سایت­های زیادی در زمینه خرید فالوور اینستاگرام، لایک، کامنت، بازدید و... فعال هستند، اما تنها برخی از آنها فالوور واقعی به پیج­تان اضافه می­کنند. پیشنهاد ما تیم ایران فالوور است. ایران فالوور با بیش از 7 سال تجربه، تجربه خوبی برای شما رقم خواهد زد.

شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به کلمه عبور از خدمات فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام و بازدید ویدیو اینستاگرام استفاده کنید. تنها کافیست به آدرس www.irfollower.com سری بزنید.