پاریس گردی در سه روز؛ جاذبه‌های گردشگری  پایتخت فرانسه

به رمانتیک‌ترین شهر دنیا، شهر ادبیات و رمان خوش آمدید! اینجا پاریس است جایی که به عروس شهرهای دنیا لقب گرفته و واژه شگفت‌انگیز در آن معنا پیدا می‌کند. جاذبه‌های گردشگری پاریس به قدری منحصربه‌فرد و خارق‌العاده هستند که نمی‌توان از هیچ‌‌یک از آن‌ها گذشت؛ بنابراین چگونه می‌توان در سه روز از مهمترین و معروفترین جاذبه‎های این شهر بازدید کرد؟ آژانس هواپیمایی ستاره ونک در مطلب پاریس گردی در سه روز به این سؤال پاسخ می‌دهد. پس مطالعه این مطلب جذاب را از دست ندهید.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک با برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی و باز شدن مرزهای گردشگری فرانسه و اسپانیا تور اروپا را به صورت ترکیبی برنامه ریزی کرده است. طبق این برنامه ریزی گردشگران این امکان را دارند که 4 روز در بارسلونا و 3 روز در پاریس اقامت داشته باشند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه از 3 روز اقامت خود در فرانسه و شهر پاریس نهایت استفاده را کنید.

روز اول: شروع پاریس گردی با برج ایفل

تور پاریس گردی که با بازدید از برج ایفل شروع نشود قطعاً برنامه‌ریز حرفه‌ای نداشته! پس اولین روز تور فرانسه را به دیدن برج ایفل و شگفتی‌های آن بروید. شما می‌توانید از نمای برج بازدید کرده و یا در صورت تهیه بلیط از معماری داخلی ایفل لذت ببرید. از آنجا که ورودی برج ایفل همیشه با صف‌های طولانی همراه است پیشنهاد می‌کنیم از قبل بلیط خود را خریداری کنید. بعد از بازدید از ایفل و عکاسی سه ره برای ادامه پاریس گردی در روز اول پیش رو دارید: می‌توانید قایق گردی در رود سن را تجربه کنید. قایق‌ها دقیقاً در کنار برج ایفل قرار دارند و شما با انتخاب این گزینه می‌توانید در حالی که بر روی یکی از معروفترین رودخانه‌های دنیا قایق سواری می‌کنید از مناظر شهر پاریس و جاذبه‌های آن لذت ببرید.

گزینه دوم انتخاب اتوبوس‌های گردشگری به نام هاپ آن هاپ آف است. این اتوبوس‌ها از شما ا به دیدن مهمترین جاذبه های گردشگری فرانسه در پاریس خواهند برد اما گزینه سوم انتخاب تورهای پیاده روی در پاریس است که می‌تواند جذاب‌تر از دو گزینه اول باشد.

روز دوم: از بازدید از موزه لوور تا طاق پیروزی

روز دوم پاریس گردی روزی پربار خواهد بود چرا که شما قرار است به دیدن موزه لوور یکی از بزرگترین، محبوب‌ترین و ارزشمندترین موزه‌های دنیا بروید. البته قبل از آن می‌توانید از کلیسای معروف نوتر دام هم دیدن کنید؛ اما پس از بازدید از نوتر دام بدون اتلاف وقت به دیدن لوور معروف می‌رویم. بازدید از موزه برای گردشگران حدود 2 الی 3 ساعت زمان خواهد برد. البته حتی یک هفته نیز برای بزدی از تمام آثار لوور کم است اما معمولاً گردشگران به دلیل نداشتن وقت از مهمترین بخش‌های موز شامل آثار داوینچی و بخش ایران بازدید خواهند کرد. در ادامه می‌توانید از طاق پیروزی به عنوان یکی از نمادهای کشور فرانسه و شهر پاریس دیدن کنید. این کاخ به مناسب قربانیان انقلاب فرانسه و جنگ‌های ناپلئون ساخته شده و دارای ارزش تاریخی بسیار زیادی می‌باشد.

71

روز سوم: بازدید از شکوه فرانسه در کاخ ورسای

روز آخر اقامت در فرانسه را به بازدید از کاخ ورسای و گشت و گذار در مراکز خرید اختصاص دهید. قدرت و عظمت فرانسه در دوران پادشاهی را نشان می‌دهد. بازدید از ورسای حدوداً نصف روز زمان خواهد برد. شما می‌توانید بازدید از ورسای را از محوطه بیرونی شروع کرده و در ادامه به دیدن اقامتگاه‌ها و اتاق‌های شاهزادگان فرانسوی بروید. باغ‌های ورسای نیز با گل‌آرایی‌های خلاقانه بخش دیگر از جاذبه‌های این کاخ به شمار می‌روند. پس از بازدید از ورسای وقت آن رسیده تا به دیدن خیابان شانزه لیزه معروف رفته و با قدم زدن در این خیابان زیبا پاریس گردی خود را به پایان رسانید. هر چند که خداحافظی با تور فرانسه و جاذبه‌های آن کاریست دشوار اما با یک برنامه ریزی صحیح می‌توان از لحظه لحظه اقامت در پاریس لذت برده و با خاطره‌ای خوش این شهر را ترک کرد.

جاذبه های گردشگری پاریس در یک نگاه

تور فرانسه و به ویژه شهر پاریس از آن دسته مقاصدی ست که با داشتن بناها و جاذبه‌های تاریخی منحصربه‌فرد می‌توان آن را به موزه‌ای بدون تشبیه کرد. تا جایی که حتی قدم زدن در شهر نیز خود یکی از جاذبه‌های گردشگری پاریس به شمار می‌رود. دیدم که در تور 3 روزه پاریس می‌توان از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری از جمله برج ایفل، موزه لوور، طاق پیروزی، کاخ ورسای و خیابان شانزه دیدن کرد؛ اما در صورتی که قصد بازدید از سایر جاذبه‌های شهر مانند کلیسای سنت شاپل، موزه اورسی، برج مونپارناس یا ده‌ها جاذبه دیگر تور فرانسه را دارید لازم است که زمان بیشتری را در پاریس اقامت داشته باشید.

72

تور فرانسه و اقامت در پاریس با آژانس هواپیمایی ستاره ونک

با توجه به اینکه تور فرانسه و تور اسپانیا بیشترین طرفدار را در بین مقاصد اروپایی دارند، آژانس هواپیمایی ستاره ونک تورهای این مقاصد را به صورت ترکیبی و با خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شینگن، یک گشت شهری در بارسلون و یک گشت شهری در پاریس برگزار می‌کند. شما می‌توانید جهت رزرو تور ترکیبی اروپا و دریافت ویزای شینگن با کارشناسان این آژانس در واحد تورهای خارجی به شماره 88880000-021 در تماس باشید.