خرید اقساطی میز و مبلمان اداری

امروزه در سراسر نقاط کشور، شرکت ها و سازمان های بسیار زیادی با ارائه خدمات متنوعی، به وجود آمده اند. یکی از نکات مهمی که در طراحی و راه اندازی شرکت ها باید به آن توجه کرد، دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری، است. زیرا در صورت طراحی فضای مناسب همراه با تجهیزات و دکوراسیون عالی، مراجعه کنندگان زیادی به شرکت شما جذب می شوند و هم این که کارکنان شرکت، بازدهی بالاتری در انجام کار دارند. اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید و یا حتی تعویض مبلمان شرکتتان را دارید، پیشنهاد می شود تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

1

خرید اقساطی میز و صندلی اداری:

شاید بتوان گفت مهم ترین بخش راه اندازی یک شرکت و یا یک سازمان، انتخاب مبلمان و تجهیزات متناسب با فضای کاری، می باشد. میز اداری، در طرح ها و رنگ های بسیار زیادی ساخته می شود. ممکن است شما در هنگام خرید مبلمان اداری، دچار سردرگمی شوید و ندانید کدام میز و صندلی را برای شرکت خود انتخاب کنید. توجه شود باید متناسب با نوع کار، میز اداری انتخاب شود. مثلا هر شرکتی اتاق مدیریت و معاونت دارد که مهم ترین بخش هر شرکت اتاق مدیریت آن است. بهترین و مناسب ترین میز اداری برای اتاق مدیریت، میزی است که رنگ تیره ای داشته باشد و از مواد با کیفیت و درجه یک، ساخته شده باشد. زیرا در این صورت، تمیز کردن و شست و شو میز، بسیار راحت خواهد بود. برای خرید صندلی اداری نیز باید نکات زیادی را در نظر بگیرید که یکی از مهم ترین این نکات، ارگونومی مناسب صندلی، است. صندلی اداری باید به گونه ای طراحی شده باشد که هم کارکنان و هم مراجعه کنندگان، هنگام نشستن بر روی آن، احساس راحتی کنند. می توانید به جای اینکه هزینه هنگفتی صرف خرید مبلمان اداری کنید، این تجهیزات را به صورت قسطی از مراکز فروش این محصولات، تهیه کنید.

2

شرایط خرید مبلمان اداری به صورت اقساطی:

به طور معمول تعداد اقساطی که برای خرید مبلمان اداری، در نظر گرفته شده است، ۱۲تا ۲۴ ماه، می باشد. در هنگام خرید اقساطی میز و مبلمان اداری، ابتدا باید مبلغی از کل هزینه مبلمان را به صورت پیش پرداخت، به فروشنده پرداخت کنید. مقدار پیش پرداخت، بستگی به نوع شرکت می تواند متنفاوت باشد. شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید و فروش مبلمان و تجهیزات اداری در شهر ها و استان های زیادی به وجود آمده اند که خرید میز و صندلی اداری را، برای شما راحت می کنند.

برخی از شرکت ها برای فروش اقساطی مبلمان اداری، از خریدار چک تضمینی می گیرند. برای خرید اقساطی مبلمان اداری، بهتر است به سراع نمایندگی های فعال در این حوزه بروید و قبل از خرید، در مورد نحوه فروش، اقساط، نوع جنس محصول و کیفیت آن، اطلاعاتی را به دست آورید.

راهنمای خرید مبلمان اداری، به شما این امکان را می دهد که ابتدا در مورد این محصول، اطلاعات مفید و جامعی کسب کنید، سپس متناسب با نوع نیازتان، بهترین تجهیزات را برای شرکت خود خریداری کنید. توجه کنید که مبلمان اداری، تنوع بسیار زیادی در طرح، رنگ، جنس و کیفیت ، دارند. قبل از خرید مبلمان، باید بدانید که قصد دارید چه نوع مبلمانی خریداری کنید. توجه به فضا و محیط کاری، متراژ، نوع کسب و کار، تا حد زیادی می تواند به شما در خرید اقساطی مبلمان اداری، کمک کند. حتما دقت داشته باشید شرکتی که قصد خرید از آن را دارید، برای تمامی محصولات خود، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش، ارائه کرده باشد. زیرا در این صورت با  خیال راحت و آسوده تری می توانید خرید خود را انجام دهید.

3

قبل از خرید  مبلمان و تجهیزات اداری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • میز و صندلی اداری گران نخرید!

وقتی که شما قصد خرید مبلمان اداری به صورت اقساطی را دارید، هر قیمتی فروشنده بر روی محصول خود بگذارد، شما به ناچار می پذیرید. اما توجه کنید که در خرید به صورت اقساطی، شما باید بهای بیش تری نسبت به خرید نقدی بپردازید. تازه اگر بحث سود و کارمزد در میان نباشد. در غیر این صورت مجبورید حتی تا دو برابر قیمت واقعی، هزینه کنید.

  • از فروشنده بخواهید تا جدیدترین و پر فروش ترین مدل ها را به شما نشان دهد:

برای این که یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود تهیه کنید، از مدل های جدید تر و بروز تر، دیدن کنید. قیمت میز و صندلی اداری تا حدود زیادی بستگی به جدید بودن آن دارد، هر چه مدل مبلمان اداری به روز تر باشد، قیمت بالاتری نیز دارد. اما در عوض با خرید مبلمان جدید می توانید بهترین و جذاب ترین دکوراسیون را برای شرکت خود بسازید.

  • دقت کنید میز و صندلی با مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده باشد:

مواد به کار رفته برای ساخت صندلی، از جمله مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید مبلمان اداری باید به آن توجه نمود. اگر مبلمانی را که تهیه می کنید از مواد مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشد، ماندگاری و دوام بالایی دارد و می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید. توصیه می شود حتی اگر مقدار بودجه شما کم است، تعداد مبلمان کم تری بخرید اما به کیفیت آن توجه کنید. در صورت خرید تجهیزات بی کیفیت، بعد از چند سال مجبورید آن ها رو دور بیندازید و دوباره برای خرید تجهیزات، هزینه بپردازید.

  • به فضای اتاق و محیط کاریتان توجه کنید:

هر مبلمانی برای هر فضایی مناسب نیست. مبلمان مناسب برای فضاهای بزرگ و کوچک با هم تفاوت دارد. علاوه بر توجه به متراژ محیط کاریتان، به چینش مبلمان و محل قرار گیری آن ها نیز توجه کنید و قبل از خرید مبلمان، مدل چینش آن را در ذهن خود طراحی کنید.

  •  جا به جایی و تعویض محیط کاری، را در نظر بگیرید:

در ابتدای راه اندازی شرکت و شروع یک کسب کار، ممکن است افراد توان خرید یک محیط اداری را نداشته باشند. پس بهتر است تجهیزاتی را خریداری کنیم که انعطاف پذیری زیادی با هر محیطی داشته باشند و حمل و نقل آن ها نیز راحت باشد. به عبارتی دیگر، مبلمان باید طوری باشد که قابل استفاده در محیط های اداری دیگر نیز باشد.

 

بهترین مبلمان اداری را از کجا خریداری کنیم؟

شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید انواع مبلمان اداری را متناسب با نوع کار و محیط شرکتتان، چه به صورت قسط و چه نقدی، خریداری کنید. اما توجه کنید همواره نباید خرید مبلمان اداری را از هر شرکتی انجام داد. شرکت مورد نظر باید معتبر باشد و سابقه طولانی و موفقی در زمینه ساخت انواع میز و صندلی اداری و دیگر تجهیزات اداری، داشته باشد. می توانید بهترین و با کیفیت ترین مدل های مبلمان اداری از از اداری نت، تهیه کنید. محصولات موجود در اردای نت، همگی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و ضمانت کالا و خدمات پس از فروش نیز دارند. قیمت محصولات اداری نت، نسبت به دیگر مراکز فروش، بسیار مناسب تر است. اگر قصد خرید مبلمان اداری را دارید، از اداری نت غافل نشوید. از توجه شما سپاس گزاریم.