نکات مهم خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو

هنگام خرید لوازم یدکی خودرو، باید به کیفیت و اصالت کالا توجه کنید. لوازم یدکی با کیفیت و برندهای مختلف در بازار عرضه می‌شوند. با توجه به تنوع بالای قطعات یدکی باید هنگام خرید، حتما به اصل بودن آن توجه کنید. استفاده از لوازم یدکی بی‌کیفیت و تقلبی علاوه بر اینکه عمر مصرفی کوتاهی دارند؛ ممکن است موجب آسیب رساندن به سایر قطعات شوند. در زمان گذشته خرید لوازم یدکی خودرو، فقط به صورت حضوری امکان پذیر بود. درواقع شما اولین فروشگاهی که در مسیرتان بود را انتخاب کرده و قطعه مورد نیاز خود را خریداری می‌کردید و امکان مقایسه با برندهای دیگر وجود نداشت. اما امروزه با  شیوع ویروس کرونا، اکثر کسب‌وکارها امکان خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. حتی فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو نیز از این قاعده مستثنا نبوده و افراد زیادی خواستار خرید اینترنتی از این فروشگاه‌ها شده‌اند. به دلیل استقبال زیاد مردم از خرید اینترنتی بسیاری ازشغل‌ها در زمینه فروش محصولات خود، تغییر ماهیت داده‌ و فروش آنلاین را در دستور کار خود قرار داده‌اند. بطور مثال یدکی نما ، فروشنده های انواع لوازم یدکی خودرو را در یک سایت برای هر چه راحت تر کردن خرید اینترنتی ایجاد کرده است .   ( در ادامه بیشترتوضیح خواهیم داد). با ما همراه باشید تا شما را با مزیت‌های خرید آنلاین و نکات مهم هنگام خرید لوازم یدکی آشنا کنیم.

 

 

چرا قطعات یدکی خودرو را به صورت آنلاین خریداری کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم با شیوع ویروس کرونا، کسب‌وکارهای مختلف جهت حفظ سلامتی هموطنان امکان خرید اینترنتی را فراهم کردند. با اینکه در حال حاضر بسیاری از شهرها در وضعیت سفید قرار دارند و دیگر اثری از این ویروس کشنده نیست؛ اما هنوز هم امکان خرید آنلاین بسیاری از کالا و محصولات وجود دارد. در این بخش قصد داریم به مزیت‌های خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو بپردازیم.

  • یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی لوازم یدکی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. در خرید حضوری شما باید در میان مشغله کاری خود، وقتی را برای رفتن به بازار و پیدا کردن قطعه مورد نیاز صرف کنید. همچنین ساعت‌ها وقت خود را پشت ترافیک سپری کرده که چیزی جز مشوش کردن اعصاب، عایدتان نخواهد شد. به‌علاوه باید هزینه زیادی را بابت رفتن به بازار نیز بپردازید. اما در خرید آنلاین، شما می‌توانید همزمان که روی کاناپه دراز کشیده‌اند؛ از طریق لپ تاپ یا گوشی موبایل وارد سایت های معتبر شده و در عرض مدت زمان کوتاهی سفارش خود را ثبت کنید.
  • از دیگر مزایای خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو، امکان مقایسه برندهای مختلف است. در خرید آنلاین شما می‌توانید همزمان لوازم یدکی با برندهای مختلف را با هم مقایسه کرده و سپس با توجه به بودجه و نیازتان، خرید خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید نظرات کاربران را نسبت به کیفیت محصول، بررسی کرده و در آخر یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید. برای مقایسه بین برند ها و فروشنده های انواع لوازم یدکی عبارت " لوازم یدکی خودرو یدکی نما را جستجو کنید و وارد سایت یدکی نما شوید تا بتوانید هم مقایسه کنید و هم اطلاعات کامل در مورد قطعه مورد نظر را بدست بیاورید . 

نکات مهم هنگام خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو

اگر قصد خرید آنلاین لوازم یدکی از جمله  لوازم یدکی ریو ، لوازم یدکی پژو 206 را دارید؛ حتما باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید‌. از نکات مهم هنگام خرید اینترنتی لوازم یدکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) حتما اتومبیل خود را خوب بشناسید

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم یدکی خودرو، حتما دفترچه راهنما  خودرو را خوب مطالعه کنید تا اتومبیل خود را خوب بشناسید. مدل خودرو، سری ساخت و سال ساخت خودرو از جمله مواردی است که حتما باید آنها را خوب به‌خاطر بسپارید. زیرا جهت خرید برخی از لوازم یدکی، باید مدل و سری خودرو‌ را بدانید در غیر این صورت نمی‌توانید قطعه مورد نیاز را خریداری کنید. البته اگر دفترچه راهنمای خودرو‌ را گم کرده‌اید یا وقت کافی برای پیدا کردن این اطلاعات ندارید؛ می‌توانید با تماس با کارشناسان فروشگاه‌های اینترنتی از آنها در این زمینه کمک بگیرید. اگر اطلاعات کافی در مورد  قطعات یدکی خودرو  خود ندارید وارد این لینک شوید تا قطعه مورد نیاز خودرو خود را راحت تر انتخاب و خرید کنید .  https://yadakinama.com/ListProduct/1571

41

2 ) ضمانت اصالت کالا

تنوع لوازم یدکی خودرو در بازار بسیار بالاست و تشخیص نمونه اصل و تقلبی کار سختی است. همچنین قیمت لوازم یدکی بسیار گران می‌باشد و در صورت فیک بودن قطعه، امکان خرید مجدد آن برای بسیاری از افراد وجود ندارد. به‌همین جهت یکی از نکاتی که هنگام خرید لوازم یدکی باید به آن توجه کنید؛ ضمانت اصالت کالاست. بسیاری از فروشندگان، این اطمینان را به مشتری می‌دهند که محصولات آنها اصل و باکیفیت هستند و در صورت تقلبی بودن امکان مرجوع کردن آن وجود ندارد.

3 ) توجه به گیربکس خودرو

گیربکس خودرو‌ به دو صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد‌ که هرکدام قطعات مخصوص به خودشان را دارند. مثلا اگر قصد خرید لوازم یدکی پژو206 را دارید؛ باید حتما به نوع گیربکس خودرو توجه کنید. در غیر این صورت ممکن است قطعه خریداری شده متناسب عملکرد خودرو نباشد‌‌. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه از خرید خود مطمئن شوید؛ حتما با کارشناسان فروشگاه‌های اینترنتی تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

4 ) یادداشت کردن شماره قطعه

همانطور که می‌دانید برخی از قطعات مانند فیلتر روغن یا فیلتر هوا  باید هرسال یا هر شش ماه تعویض شوند و به‌همین جهت پیشنهاد می‌کنیم حتما شماره قطعه را یادداشت کنید تا در خرید بعدی راحت‌تر بتوانید قطعه مورد نیاز را تهیه کنید‌. در خرید اینترنتی، امکان مشاهده قطعه نیست؛ ولی با داشتن شماره قطعه می‌توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی تماس گرفته تا محصولات مشابه را به شما معرفی کند.

5 ) کیفیت ظاهری قطعات

یکی از نکات مهم هنگام خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو توجه به سلامت فیزیکی قطعات است. مثلا ممکن است شما در زمان خرید اینترنتی لوازم یدکی ریو، یک قطعه را به خاطر کیفیت و قیمت مناسب برای مصارف آینده خریداری کنید. اما در زمان استفاده متوجه شوید که قطعه شکسته و معیوب شده است. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم پس از تحویل کالا، حتما به سلامت فیزیکی آن توجه کنید تا در صورت وجود مشکل امکان مرجوع کردن آن وجود داشته باشد.

 6 ) سرعت ارسال کالا

یکی از نکاتی که در خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو بسیار مهم است؛ توجه به سرعت ارسال محصول است. در مواقعی که ماشین شما تعمیرگاه می‌باشد و نیاز فوری به قطعه دارید؛ ارسال سریع آن بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید اینترنتی، حتما با خواندن نظرات کاربران یا تماس با فروشگاه از ارسال سریع و به‌موقع قطعات مطمئن شوید. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، برای مشتری ارزش قائل هستند و همیشه در کوتاه ترین زمان و با بسته‌بندی ایمن محصول را ارسال می‌کنند.

42

خرید لوازم یدکی خودرو با بالاترین کیفیت

خرید لوازم یدکی خودرو باکیفیت و قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های صاحبان خودرو است‌. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی خرید لوازم یدکی راحت‌تر شده و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، قطعه مورد نیاز خود را از معتبرترین فروشگاه‌های سراسر کشور تهیه کنید. "یدکی نما" پل ارتباطی شما با فروشندگان سراسر کشور است و شما را برای داشتن یک خرید خوب و مطمئن، کمک می‌کند. جهت خرید انواع لوازم یدکی خودرو از جمله لوازم یدکی ریو، لوازم یدکی پژو 206 و غیره می‌توانید به آدرس اینترنتی "یدکی نما    https://yadakinama.com " مراجعه کرده و با توجه به نیاز و بودجه تان قطعه مورد نیاز را تهیه کنید.