رزرو آنلاین ویلا یک فرهنگ عصر الکترونیکی است ؛ ولی معایب و مزایایش چیست؟

رزرو آنلاین ویلا یک فرهنگ عصر الکترونیکی است ؛ ولی معایب و مزایایش چیست؟

خیلی وقت است در سفرهایمان برای  اجاره ویلا یا آپارتمان مبله، رزرو آنلاین اقامتگاه انجام می‌دهیم و در انتخاب آن بسیار سختگیری می‌کنیم و به هیچ وجه دوست نداریم گول عکس‌ها و متن‌های طولانی را بخوریم و و با چیزی غیر از آن مواجه شویم و به خاطر همین هرکدام از ما برای اطمینان به یکی از سایت‌های رزرو اقامتگاه یک معیاری داریم. 

حالا می خواهیم ببینیم چه‌طور می‌شود به یک سایت اطمینان کرد و بین این‌همه وبسایت اجاره اقامتگاه کجا خیالمان راحت است و چه چیزهایی را موقع انتخاب باید در نظر بگیریم؟

1

چه طور با خیال راحت آنلاین اقامتگاه اجاره کنیم؟

به چندتا نکته خیلی دقت کنید. 

جوری انتخاب کنید که غافلگیر نشوید

 یکی از معایب اجاره آنلاین اقامتگاه غافلگیری است که هنگام دیدن ویلا یا آپارتمان انتخابی‌تان برایتان اتفاق می‌افتد و اگر اطلاعات و عکس‌های یک اقامتگاه با واقعیت یکی نباشد بدجوری توی ذوق مسافر می‌خورد برای همین دنبال وبسایتی بگردید که تمام جزئیات را با دقت نوشته باشند. این‌طوی کمتر برایتان غافلگیری منفی پیش می‌آید.

مثلا در سایت پینورست تمام قوانین یک اقامتگاه نوشته شده چیزهایی مثل این‌که آیا می‌توانید با خود حیوان خانگی‌تان را ببرید یا نه؟ این‌جا پذیرش چند نفر را دارد؟ برای سفر خانوادگی مناسب است یا دوستانه؟

جالب است بدانید حتی چیزهای منفی یک ویلا هم اگر نوشته شود باز دم با چشم باز انتخاب می‌کند و پینورست این کار را برای شما کرده. شاید نوشته باشد این‌جا اینترنت ندارد. دسترسی‌اش به مراکز خرید با فاصله زیادی ممکن است یا از این دست اطلاعات.

از پشتیبانی غافل نشوید

هرچه‌قدر هم که اطلاعات یک سایت کامل باشد و عکس‌های آن واقعی باز هم ممکن است برای شما موقع اقامتتان سوالی پیش بیاید. پس قبل از انتخاب ویلا پشتیبانی آن را چک کنید که آیا پاسخگو هستند؟ چه ساعت‌های می توانید با آن‌ها گفتگو کنید. 

حالا که انتخاب یک اقامتگاه آن هم آنلاین انقدر سخت است چرا این کار را انجام دهیم؟ مثل قدیم برویم سراغ هتل و خیال خودمان را راحت کنیم. برای جواب به این سوال بیایید باهم معایب و مزایا اجاره آنلاین اقامتگاه را بررسی کنیم.

مزایا اجاره آنلاین اقامتگاه چیه و اصلا چرا آنلاین؟

2

۱. حق انتخاب‌های زیاد 

هتل‌ها جاهای مشخصی از شهر هستند. شاید شما سفر کاری آمده باشید و بخواهید به جاهای خاصی از شهر نزدیک باشید، به شرکتتان، بانک‌ها و… شاید بخواهید لب دریا سفرتان را بگذرانید یا اصلا برعکس وسط جنگل و توی یک کلبه چوبی. 

همه این انتخاب ها را با اجاره آنلاین اقامتگاه دارید. هم تنوع اقامتگاه‌ها و هم جاهایی که در آن قرار دارند. کافی است وارد سایت پینورست شوید در همان صفحه اول این تنوع را ببینید. 

اما انتخاب هتل یک انتخاب محدود است، جذابیت‌های یک سفر بوم‌گردی با اجاره یک خانه روستایی یا حس یک سفر لاکچری با اجاره ویلا استخردار را ندارد.

برای ماجراجویی باید سراغ اجاره اقامتگاه بروید و بهترین راه هم برای اجاره آن‌ها وبسایت‌های معتبر است. 

۲. صرفه‌جویی در زمان

خیلی سفرها یهویی پیش می‌آیند مخصوصا سفرهای دسته‌جمعی و دوستانه. آدم یک‌هو هوای جاده به سرش می‌زند و دلش می‌خواهد بدون هیچ دغدغه‌ای فقط بار سفر را ببندد و کارهای منطقی دنیا را کس دیگری برایش انجام دهد. 

ما این‌جا کمکتان می‌کنیم. هر زمان که بوی سفر به مشامتان خورد حتی اگر در جاده بودید می توانید به سایت پینورست سر بزنید و در کوتاه‌ترین زمان اقامتگاه خودتان را رزرو کنید. 

مراحل اجاره اقامتگاه در پینورست راحت است و اگر واحد پر نباشد سریع کارتان انجام می‌شود. 

دیگر نمی‌خواهد صبر کنید تا برسید و بروید سراغ کسانی که پلاکارت اجاره ویلا دستشان است و کلی زمان بگذارید تا دانه دانه آن‌ها را ببینید تا متوجه شوید کدامشان واقعا جای مناسبی برای ماندن هستند.

۳. به خانه خودتان خوش آمدید

نشانه این‌که یک اقامتگاه خوب بوده یا بد می‌دانید چیست. این‌که وقتی از گردش به سمت آن برمی‌گردید و کلید را در قفل می چرخانید بگویید: «آخیش رسیدیم خونه، هیچ‌جا خونه خود آدم نمی‌شه.»

۴. راه‌حل‌های جایگزین

فرض کنید جایی را اجاره کردید مثلا یک ویلای زیبا در بندر انزلی که از عکس‌هایش هم خیلی خوشتان آمده. و وقتی به آن وارد شدید اصلا به دلتان ننشسته. یک نکته ریز توی ذوقتان زده اما دیگر دستتان به جایی بند نیست. فرصت کوتاه سفر را باید با صبوری و دل ناراحت بگذرانید.

اما در پینورست این‌طور نیست. به هر دلیلی که از خانه انتخابی‌تان خوشتان نیاید و چیزی باب میلتان نباشد می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته پینورست تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید. در صورت حل شدن مشکل در آن خانه می‌مانید و در صورت لاینحل بودن مشکل پینورست برای شما یک خانه همان نزدیکی جایگزین می‌کند تا نگران  زمان و هزینه نباشید وسفرتان با رضایت کامل به پایان برسد.

3

هیچ‌چیز بیشتر از این‌که شما یک سفر دوست‌داشتنی را تجربه کنید برای پینورست اهمیت ندارد. حالا با خیال راحت خانه خودتان را آنلاین اجاره کنید.