فصل مهاجرت تحصیلی برای تحصیل در اروپا شروع شد! (بدون کنکور و قبولی صد در صدی)

در روز های که شاید خبر های خوش کم رنگ تر شده اند، امروز خبر خوشی بدست ما برای هموطنان ایرانی رسید! فصل مهاجرت تحصیلی برای تحصیل در اروپا آغاز شد. بسیاری از افرادی که قصد تحصیل در رشته ها و دانشگاه های معتبر کشور را دارند، نمیتوانند به راحتی قبول شوند. راهکاری بسیاری از این افراد می اندیشند، مهاجرت تحصیلی و تحصیل در اروپا است. تحصیل در کشور های اروپایی امروزه امری بسیار ارزشمند و مهم شناخته شده است. اما قبولی در دانشگاه های اروپا آنقدر ها هم کار راحتی نیست. در واقع شما برای قبولی راحت و اصولی در رشته مورد علاقه تان در دانشگاه های اروپایی نیاز به کارگذار دارید. ما در این بخش به صورت کلی در مورد قبولی ساده و آسان در دانشگاه های اروپایی با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد. اما برای ارجاع به یک کارگزار خوب به لینک تحصیل در اروپا مراجعه کنید.

 

تحصیل در اروپا:

دانشگاه ها و همچنین متد های معتبر آموزشی در کشور های اروپایی در تمامی دنیا زبان زد است. در کشور ما نیز آرزو بسیاری از افراد است تا بتوانند در دانشگاه های معتبر اروپایی تحصیل کنند. اما این کار تا حد بسیار زیادی از نظر افراد دشوار است. اما همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم این دانشگاه های معتبر که مورد قبول وزارت علوم در ایران هم هستند، توسط کارگزارانی مورد توجه قرار میگیرد. به گزارش رویزا گروپ که یکی از تخصصی ترین کارگزاران برای جذب مهاجران به روش تحصیلی است، دانشگاه بسیار زیادی خواهان دانشجویان ایرانی برای تحصیل در اروپا هستند. بسیاری از این کارگزاران طبق قراردادی اختصاصی با دانشگاه های معتبر در جهان قرار داد دارند. از همین جهت هم بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند به این افراد برای قبولی در دانشگاه ها مهاجرت میکنند. اما مهاجرت تحصیلی مموضوعی است که به آن میپردازیم.

مهاجرت تحصیلی:

مهاجرت تحصیلی یک امر بسیار مهم در سراسر دنیا به شمار میرود. بسیاری از افراد هدفشان از مهاجرت تحصیلی بخش اول آن یعنی صرف مهاجرت است! مهاجرت شیوه های مختلفی دارد که یکی از انها شیوه تحصیلی است. اما بخش دوم آن یعنی تحصیل هم هدف بسیاری از افراد برای تحصیل در رشته مورد علاقشان است. همچنین قبولی و تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا و آموزش دیدن با متد های روز اروپا خواسته بسیاری از افراد است. مهاجرت تحصیلی یک فصل به خصوصی در سال را برای خود اختصاص میدهد. اما فصل مهاجرت تحصیلی به اروپا تقریبا از اردیبهشت ماه با ارسال مدارک و ارجاع به کارشناسان و کارگزاران مربوطه شروع میشود و این اقدام و نتایج قبولی آن تا شهریور ماه مشخص میشود. پس امروز بهترین فرصت برای اقدام مهاجرت تحصیلی است. 

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که اگر قصد مهاجرت تحصیلی به اروپا را دارید، همین امروز اقدام کنید. این فرصت تقریبا رو به اتمام است و شما برای اینکه بتوانید قبولی صد در صدی را در این بخش کسب کنید، باید زودتر اقدام کنید. اولین اقدامی هم که شما باید انجام دهید، یافتن یک کارگزار خوب و معتبر است. پیشنهاد ما به شما در این بخش رویزا گروپ است. چرا که رویزا گروپ آمار قبولی 99 درصدی را در دانشگاه های معتبر اروپایی ارائه داده است. شما عزیزان نیز میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت تحصیلی این کارگزار به لینک مهاجرت تحصیلی رویزا گروپ مراجعه کنید.

51

بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی:

به گزارش رویزا گروپ کشور های بسیاری هستند که جز برترین کشور های اروپایی از لحاظ تحصیلی قرار میگیرند. اما شما نیز فاکتور های بسیار مهمی را باید برای خود در نظر داشته باشید تا یک انتخاب مناسب را انجام دهید. ابتدای ترین فاکتور وجود دانشگاه های معتبر در این کشور ها است. در همین فاکتور میتوان کشور های آلمان ، انگلستان، ایتالیا، رومانی، اتریش، سویس و چند کشور اروپایی دیگر. اما یک نکته دیگر هم که بسیار اهمیت دارد، قیمت زندگی و تحصیل در این کشور ها است. متاسفانه هزینه تحصیلات در اروپا برای ما با توجه به بالا رفتن قیمت ارز بسیار بالا است. پس با توجه به این فاکتور بسیاری از این کشور ها حذف میشوند و دیگر انتخاب آنچنان دقیقی نمی ماند. پس از همین رو ما نیز میتوانیم یک کشور خوب با دانشگاه های معتبر و همچنین هزینه پایین را معرفی کنیم. 

کشوری که ما امروز قصد داریم به عنوان پیشنهاد ویژه به شما ارائه کنیم، کشوری است که هنوز به عنوان مقصد اصلی مهاجرین شناخته نشده است. اما این کشور نیز شبیه به کشور های دیگر به زودی جایگاه بسیاری از مهاجرین ایرانی میشود. رومانی یکی از کشور های است که امروزه جز کشور های بسیار پر طرفدار برای مهاجرت شناخته میشود. تحصیل در رومانی و در دانشگاه های معتبر آن یکی از نکاتی است که بسیاری از مهاجرانی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند به آن توجه میکنند. در ادامه این بخش برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

52

تحصیل در رومانی:

یکی از کشور های که مقصد بسیاری از مهاجرین قرار میگیرد رومانی است. رومانی یک کشور تراز اول اروپایی است که هزینه های پایینی برای زندگی مردم دارد. همچنین بسیاری از کسانی که قصد تحصیل در اروپا را دارند، کشور رومانی را برای مهاجرت انتخاب میکنند. تحصیل در رومانی مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن ها نیز خواهیم پرداخت. یکی از مزایای مهاجرت و تحصیل در رومانی این است که شما در دانشگاه های تاپ این کشور میتوانید تحصیل کنید. رومانی یک کشور با اقتصادی رو به پیشرفت است که برای سرمایه گذاری و کار نیز مناسب است. رومانی ضمن آنکه کشوری مهاجر پذیر است، هر کسی را به عنوان مهاجر قبول نمیکند. این کشور به نسبت سایر کشور های اروپایی کشوری ارزان است. ارزان بودن و اعتبار کشور رومانی به شکلی است که بسیاری از افراد از خود اروپا نیز برای تحصیل به رومانی مهاجرت میکنند.

بسیاری از افراد هستند که قصد دارند به تحصیل در رومانی بپردازند. فصل تحصیل در رومانی هم همین حالا است. اگر شما عزیزان هم قصد دارید تا یک مهاجرت تحصیلی به رومانی را تجربه کنید و یا در این زمینه از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید، به لینک تحصیل در رومانی مراجعه کنید.

منبع :  rovisagroup.com