بهترین وکیل آنلاین تهران کیست؟

این روزها، حتی پیش پا افتاده‌ترین کارها هم به صورت آنلاین انجام می‌شوند. پس جای تعجب نیست که می‌توانید با بهترین وکیل آنلاین تهران به صورت غیرحضوری جلسه داشته و مشکلات خود را با او درمیان بگذارید. انتخاب مشاوره حقوقی آنلاین می‌تواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد، از جمله اینکه در وقت صرفه جویی می‌کند و هزینه‌های شما را نیز کاهش می‌دهد. نکته جالب درباره موضوع هم این بوده که تقریبا در تمام زمینه‌های حقوقی، می‌توان یک وکیل آنلاین کاربلد را پیدا کرد.

وکیل آنلاین کیست؟

وکیل حقوقی آنلاین کسی بوده که شما می‌توانید برای حل پرونده‌های حقوقی خود به او مراجعه کنید. جلسات آنلاین با وکیل هم در بستر واتساپ یا یکی از نرم افزارهای تماس اینترنتی انجام می‌شود. جلسه اول مانند هر مراجعه حضوری به وکیل، شامل معارفه بوده و وکیل در این جلسه آنلاین به کلیه توضیحات شما گوش داده و نکات مهم را یادداشت برداری می‌کند.

بسیاری از اوقات هدف شما از مشاوره حقوقی آنلاین این است که فقط پاسخ یک سوال حقوقی خود را پیدا کنید. در بعضی موارد نیز نیاز به چندین جلسه مداوم است. نکته‌ای نباید از توجه به آن غافل شوید این است که یک وکیل آنلاین، دقیقا همان تحصیلات و مدارکی را داشته که یک وکیل حضوری دارد. بنابراین، نگرانی بابت عدم توانایی و اطلاعات او نباید داشته باشید.

این شخص بعد از اتمام تحصیلات، آزمون وکالت داده و دوران کارآموزی خود را گذرانده است. به همین دلیل در حوزه تخصصی خود می‌تواند مشاوره حقوقی دهد. این حوزه می‌تواند امور مالیاتی، امور مربوط به ارث، خرید و فروش و غیره باشد.

ویژگی‌های بهترین وکیل آنلاین چیست؟

وکیلی که قرار است به شما در زمینه امور حقوقی و پرونده مورد نظرتان مشاوره دهد، باید پیگیر کارهای شما باشد. فردی که نتواند به خوبی پرونده را دنبال کند، گزینه مناسبی برای استخدام نیست. مسئولیت پذیری یکی از مهم‌ترین خصوصیات برای هر شغلی بوده که وکالت هم جزئی از آن است.

ویژگی مهم بعدی این است که صداقت داشته باشد. درست است که وکیل باید بتواند با استفاده از ترفندهای قانونی روند پرونده را به نفع شما جلو ببرد اما نباید در برخورد با شما صداقت را کنار بگذارد. اگر جزئیات به شکلی بوده که در نهایت همه چیز به ضرر شما خواهد شد، بازهم موظف است آن را به اطلاع شما برساند.

تجربه کاری و آگاهی از خطوط قانون را شاید مهم‌ترین ویژگی یک وکیل بتوان نام برد. اگر فرد تازه‌ کاری را انتخاب می‌کنید لازم است که در حضور یک وکیل کاربلدتر روند پرونده را پیگیری کند. دلیل آن هم این بوده که از تبصره‌ها و ماده‌های زیادی اطلاع ندارد. بنابراین، وقت زیادی را برای بررسی این امور از دست می‌دهد.

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین چیست؟

بعد از شیوع کرونا، تقریبا تمام کارها و فعالیت‌ها به صورت آنلاین و غیرحضوری هم انجام می‌شوند. در حال حاضر فقط کارهایی مانند جراحی نیاز به مراجعه حضوری دارند. در غیر این صورت حتی جلسات دادگاه هم به شکل آنلاین برگزار شده‌اند. این مساله شامل مشاوره حقوقی هم می‌شود.

قطعا جلسات حضوری تاثیر خود را داشته و هنوز هم در بین مردم طرفداران بسیاری دارد. با این حال، مشاوره حقوقی آنلاین در وقت شما صرفه جویی کرده و اجازه می‌دهد تا در ساعات غیرمعمول‌تر هم جلسه داشته باشید. همچنین دیگر دغدغه ترافیک و دیر رسیدن به جلسه را ندارید. از طرفی چون محدودیت مکانی ندارید، به راحتی می‌توانید به سراغ بهترین وکیل آنلاین تهران بروید.

البته نباید فراموش کرد که هزینه‌ها را کمتر کرده و به این شکل احتمال مراجعه شما به وکیل پایه یک دادگستری برای حل پرونده‌ها را افزایش می‌دهد. امروزه تقریبا برای هر امری از طلاق و ازدواج گرفته تا انحصار وراثت، افراد به سراغ وکلای باتجربه می‌روند.

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی بسته به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. در درجه اول میزان تجربه و سابقه کاری وکیل، میزان دستمزد او را تایید می‌کند. برای اینکه بتوانید اطلاع دقیقی از این موضوع کسب کنید، بهتر است با موسسه حقوقی مورد نظر خود تماس بگیرید.

البته بسیاری از وکلا بسته به نوع پرونده شما دستمزد خاصی را اعلام می‌کنند. اگر پرونده شما جز مورد‌های ساده‌تر بوده که راه حل‌های مناسبی دارند، دستمزد کمتری هم دریافت می‌کنند. با این حال اگر پرونده پیچیده بوده و برای بررسی و رسیدگی به آن نیاز به یک گروه وکلا داشته باشید، طبیعتا هزینه پرداختی شما افزایش پیدا می‌کند.

در مورد پرداخت هزینه‌ها نگرانی نداشته باشید چون مزایای حضور یک وکیل قابل در پرونده بسیار بیشتر از دستمزدی است که دریافت می‌کند. همچنین باید به این مساله توجه کنید که اغلب وکلا بخشی از دستمزد را ابتدای کار دریافت می‌کنند. بخش زیادی از دستمزد آن‌ها در پایان پرونده دریافت می‌شود.

آیا با مشاوره حقوقی تلفنی، نیاز به مراجعه حضوری هم است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که این مساله کاملا به نوع پرونده بستگی دارد. برخی از پرونده‌ها و موارد نیاز بوده که شما حتما حضور داشته باشید و دامنه فعالیت به قدری گسترده بوده که فقط به صورت آنلاین امکان پذیر نیست. با این حال تا اولین جلسه خود را با وکیل مورد نظر نداشته باشید نمی‌توانید در این باره تصمیمی بگیرید.

بعد از بررسی‌های اولیه، در صورتی که نیاز به برگزاری جلسات حضوری باشد،‌ به شما اطلاع خواهند داد. بنابراین، می‌توانید تصمیم بگیرید که موافقت کنید یا به سراغ یک موسسه حقوقی دیگر بروید. برای ارائه خدمات هم اغلب موسسات حقوقی در پیام رسان‌های معمول با شما ارتباط برقرار می‌کنند.

بهترین وکیل آنلاین تهران کیست؟

سخن پایانی

موسسه حقوقی عدل ایرانیان متشکل از گروه وکلای باتجربه‌ای بوده که تصمیم دارند تا گره از مشکلات شما باز کنند. وکیل‌های پایه یک دادگستری در این موسسه به صورت اختصاصی روی پرونده شما فعالیت کرده و گزارش کار مستمری را به موکل ارائه می‌دهند. بنابراین، شما در هر مرحله به طور کامل از شرایط موجود مطلع خواهید بود.

همچنین به کلیه سوالات و ابهامات شما در خصوص موضوعات، چه به شکل آنلاین چه به صورت تلفنی پاسخ داده می‌شود. برای هرگونه مشاوره و گرفتن وقت جلسه با تیم وکلای باتجربه می‌توانید با شماره 02147783 تماس بگیرید.