نماینده فروش محصولات الدینیو فروشگاه اینترنتی سوکت

گوشی های هوشمند در دنیای امروز یکی از اصلی ترین بخش های زندگی ما هستند، امروزه زندگی بدون استفاده از آنها واقعا سخت و غیرممکن می شود. بیشتر افراد کار های ضروری خود را با استفاده از تلفن های هوشمند همراه خود انجام میدهند. کار هایی که میتوان با استفاده از گوشی های همراه انجام داد، بسیار زیاد است و نمیتوان تمام آنها را نام برد ولی میتوان به جامع ترین موارد استفاده  از گوشی های همراه اشاره کرد. که آن برقراری ارتباط با سایر افراد میباشد.البته اگر گوشی شما شارژ نداشته باشد هیچ کاری نمی توان انجام داد.اگر میخواهید که یک شرکت خوب در زمینه تولید و توزیع شارژر های گوشی همراه را بشناسید ،با مقاله معرفی شرکت LDNIO همراه ما باشید تا با بهترین با این شرکت آشنا شوید:

کمپانی  LDNIO Gouang Dong Electronic Technology Co با نام تجاری الدینیو در سال 2002 در استان شنزن چین آغاز به کار کرد‌. کارخانه این کمپانی با مساحتی برابر 60 هزار متر یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ملزومات برقی در دنیا میباشد که توانسته حدود 700 نیروی متخصص و خبره را از سراسر دنیا جذب نماید. در سال2021 این کمپانی توانست بالغ بر 60 میلیون محصول الکترونیکی با کیفیت بالا تولید و به بازار های جهانی عرضه کند. ناگفته نماند تولیدات این برند محبوب به بیش از 150 کشور دنیا مانند: استرالیا، آمریکا، انگلیس، مکزیک، امارات و روسیه صادر می شود.

LDNIO از باسابقه ترین و بزرگترین تولید کننده های لوازم جانبی دیجیتال در سراسر دنیا میباشد که توانسته جوایز و تقدیرنامه های معتبر بسیاری را دریافت نماید که مهمترین آن نشان شوالیه الکترونیک شنزن میباشد که از سمت دولت چین به آن اعطا شده است. این نشان یکی از بالاترین افتخارات در چین است که تنها ۳ کمپانی توانسته اند آن را دریافت نمایند. علاوه براین، الدینیو در بین کاربران چینی بسیار محبوب و پرطرفدار میباشد به نحوی که هر چینی حداقل یکبار محصولات این برند را بر دست گرفته است.

فروشگاه اینترنتی سوکت در ابتدا با با هدف شفاف سازی و ارائه قیمت مناسب به مشتریان در سال 1393 به صورت فیزیکی تاسیس شد و با تلاش های زیاد توانست در سال 1399 فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس و مجوزهای لازم را از نهادهای ذیربط اخذ کند. هدف سوکت این است که محصولات و لوازم جانبی موبایل با کیفیت برند های معتبری چون الدینیو را با نازلترین قیمت عرضه کند. سوکت محصولاتی چون ؛ هدفون بی سیم، اسپیکر قابل حمل، پاوربانک، کابل شارژموبایل، هولدر و پایه نگهدارنده را از برند های  خرید محصولات باسئوس، نیا NIA، الدینیو،LDNIO را به صورت رسمی و مستقیم از چین تامین می کند و با کمترین قیمت بازار به مصرف کننده نهایی و عمده فروشان عرضه می کند.

سوکت در سال 1400 توانست از کمپانی الدینیو مجوز فروش و نمایندگی فعال دریافت کند و مغازه داران، عمده فروشان و طرفداران محصولات الدینیو می توانند لوازم جانبی مورد نیاز خود را با گارانتی ۱ ماهه و اصالت کالا با قیمت بی نظیر تهیه کنند.

همان طور که شاهد هستیم خرید عمده لوازم جانبی موبایل از محصولات با کیفیت در بازار فعلی ایران بسیار دشوار و چالش برانگیز است. با افزایش قیمت دلار در سال های گذشته، محصولات فیک و غیر اصل جای کالاهای اورجینال را گرفته اند و تهیه محصول اورجینال برای مصرف کننده سخت شده است. اما با خرید از سوکت می توانید تا ۱ ماه تضمین کیفیت و قیمت داشته باشید. به عبارتی این مجموعه ادعا می کند که قیمت محصولات‌ عرضه شده در این فروشگاه، کمترین قیمت در بازار ایران میباشد و اگر کاربران بعد از خرید، قیمتی پایین تر در بازار آفلاین و آنلاین مشاهده کردند می توانند کالا را به رایگان عودت دهند و وجه پرداخت شده را ددیافت کنند.

شارژر و کابل شارژ الدینیو


از اصلی ترین محصولات این برند آداپتور شارژ موبایل و انواع کابل های انتقال انرژی و اطلاعات آن می باشد. کالاهای مختلفی با قابلیت های متنوع در این دسته از محصولات الدینیو وجود دارند و دستگاه هایی مانند شارژر دیواری، شارژر وایرلس و شارژر رومیزی چند پورت (هاب) از تولیدات الدینیو در این حوزه می باشند. این برند عرضه کننده نسل جدید شارژر های سریع و دارای چند پورت USB می باشد که می توانند چندین دستگاه مانند موبایل، تبلت، دوربین دیجیتالی، اسپیکر و … را با سرعت بالا و به طور همزمان شارژ کنند.

2
شعار فروشگاه اینترنتی سوکت

امروزه در عصر تکنولوژی و دنیای وب هیچ متغییری برای موفقیت یک کسب و کار، بالاتر از میزان رضایت مشتریان نمی باشد به همین منظور در فروشگاه اینترنتی سوکت همواره سعی کردیم به جای پرداخت هزینه های گزاف برای تبلیغات،حاشیه سود خود را کاهش داده و در کنار ارائه خدمات بیشتر و بهتر ،رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماییم. قیمت ما تبلیغ ماست!

خرید عمده محصولات برند الدینیو

فروشگاه اینترنتی سوکت به عنوان نمایندگی فروش محصولات برند الدینیو به صورت جزئی و البته کلی در خدمت همکاران و مشتریان عزیز می باشد. خرید عمده  لوازم جانبی موبایل به صورت آنلاین علاوه بر صرفه جویی در وقت می تواند مزایای زیادی مانند تحویل کالا درب منزل، کاهش هزینه های حمل و نقل و بسته بندی و دایره ی انتخاب گسترده تر را به همراه داشته باشد. به همین علت سوکت تمرکز ویژه ای بر روی فروش عمده لوازم جانبی دارد و شرایط مناسبی برای همکاران فراهم کرده است. شما می توانید با مراجعه به صفحه ی خرید عمده سوکت، از نحوه ی دسترسی به قیمت های عمده و ارزان تر لوازم جانبی موبایل مطلع شوید و جهت خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه اقدام نمایید.

برترین های الدینیو

بی شک از تولیدات الدینیو استفاده کرده اید و همانطور که مدیران آن در شبکه های اجتماعی بازگو کرده اند؛ اگر از کالاهای اورجینال و اصلی این برند استفاده کنید دیگر به سراغ شرکت های دیگر نخواهید رفت و از محصولات برتر و بسیار محبوب الدینیو میتوان ؛ شارژفندکی C503Q، کابل شارژ موبایل XS07، LS02، پاور بانک RP1009،چند راهی برق SC3604، شارژر دیواری A6704 و… نام برد.

در حال حاضر، LDNIO طیف کاملی از محصولات شارژ را تشکیل داده است که شامل شارژرهای خانگی، شارژرهای خودرو، نوارهای برق، پاوربانک، شارژر بی‌سیم، کابل USB داده می‌شود. این محصولات به طور کامل بازار شارژ تلفن همراه را پوشش داده اند. علاوه بر این، همه محصولات دارای گواهینامه CE، ROHS، FCC، UL، BIS، SASO و سایر گواهینامه ها هستند.

LDNIO در سراسر دنیا

کمپانی بزرگ الدینیو در کشور های بزرگی چون آلمان، فرانسه، آمریکا، مکزیک، آفریقا، کانادا فعالیت فیزیکی دارد، همچنین در فروشگاه های اینترنتی همچون آمازون، ebay، علی اکسپرس، شاپی و علی بابا حضور آنلاین دارد.