کاشت مو چگونه انجام می شود؟

کاشت موی طبیعی یکی از روش های درمانی دایمی برای از بین بردن طاسی سر است . این روش یک فرآیند دایمی و دایمی برای طاسی سر است که طی آن موهای جدید جایگزین موهای قبلی می‌شوند. فولیکول‌های مو می‌توانند تحت شرایطی مثل بارداری ، شیردهی ، استرس یا آسیب‌های دیگر یا جراحی به طور دایمی در اطراف یا پشت سر فرد باقی بمانند.

البته اگر یک یا چند ریزش موی موقتی داشته باشید و یا این اتفاق برای مدتی به طول بیانجامد ، جای نگرانی وجود ندارد . اگر کاشت مو توسط متخصصان انجام شود ، این روش می تواند به عنوان روشی سریع ، مقرون به صرفه و بدون نیاز به جراحی برای افراد عمل کند.

بعضی از افراد با کاشت مو ، دیگر موهای آن‌ها با مو‌های سر آن‌ها فرق ندارد و به جای آن موهای سرشان رشد می‌کند.

مراحل کاشت موی سر به چه ترتیب است؟

در برخی روش‌ها ، به فولیکول‌های مو یک سری برش‌های کوچک زده می‌شود تا آن‌ها را به پوست سر پیوند زد . همچنین برخی از روش‌های دیگر برای جلوگیری از ریزش مو هم وجود دارد . مانند استفاده از ژل‌هایی که می توانند باعث بهبود جریان خون شوند. البته در این میان، بهترین روش، کاشت مو می باشد.

برخی از این روش های دیگر شامل جراحی هایی است که در آن ، جراح پوست سر را برش می دهد . اما قبل از کاشت مو ، مهم است که با پزشک خود در مورد انتظارات خود از ریزش مو صحبت کنید.

آیا روش سنتی کاشت مو خوب است؟

برای کاشت مو به روش سنتی، موها از قسمت جلوی سر برداشته شده و سپس فولیکول‌های مو به قسمت جلوی سر منتقل می شود اما در روش جدید تمام تار موی بیمار برداشته می‌شود و به ریشه آن منتقل می‌گردد . در روش سنتی فولیکول های مو به صورت دستی از پشت سر برداشته شده و سپس با توجه به حجم برداشت شده از پشت سر یک گرافت ( موهای پشت سر ) به این قسمت منتقل می‌شود.

در روش کاشت مو به روش جراحی ، پزشک با ایجاد برش‌های ظریف اقدام به برداشت موها و سپس انتقال آن ها به قسمت مناسب می‌کند. بهترین روش کاشت مو می‌تواند این مورد باشد.

42

نمونه برداری

در برخی افراد ، پزشک از موهای فرد نمونه برداری می‌کند و آن را به آزمایشگاه می‌فرستد تا برای انجام آزمایش به آزمایشگاه ارسال شود . این آزمایش یک روش استاندارد برای سنجش کیفیت موهای هر فرد است و در برخی موارد ممکن است پزشک انجام آن را توصیه نکند.

اگر فرد از نظر ژنتیکی از مشکل ژنتیکی مشخصی رنج می‌برد ، پزشک ممکن است تصمیم بگیرد که به جای نمونه برداری از موهای بیمار ، یک عمل جراحی برای پیوند مو را پیشنهاد دهد . این عمل ممکن است به روش های مختلفی انجام شود.

با توجه به نوع موهای شما و اینکه کدام یک از قسمت‌های موهای شما از دست رفته است ، می‌توان گزینه های مناسب را انتخاب کرد . برای آشنایی با هر یک از انواع روش‌های کاشت مو و مزایای هر یک ، با متخصص پوست و مو صحبت کنید .

روش FIT برای کاشت مو چیست؟

در روش کاشت مو به روش FIT یک ناحیه از سر را در ناحیه دیگر می‌کارند . روش کاشت موی به روش FIT از روش‌های قدیمی کاشت مو است که در آن یک جراح به طور سنتی مو را از قسمت پشت سر یا در جلوی سر می گیرد. به گفته جراحان این مورد بهترین روش کاشت مو می‌باشد. چرا که درصد خطای آن بسیار پایین می باشد.

مراحل کاشت مو متفاوت است پس از کاشت مو معمولا برای جلوگیری از عفونت یا ایجاد عفونت و رشد مجدد مو ، نیاز است تا شخص 3 الی 4 بار در هفته به حمام برود و سپس بعد از یک الی دو هفته دوباره آن را شستشو دهد .

 افرادی که دارای موی های آسیب دیده هستند ، بهتر است بعد از حمام موهای خود را شستشو دهند . شما می‌توانید در کنار انتخاب بهترین روش کاشت مو، به این نکات توجه زیادی داشته باشید.

آیا برای کاشت مو کلینیک دنیز را انتخاب کنیم؟

اگر به تمام این موارد توجه داشته باشید، بعد از کاشت مو بهترین نتیجه را مشاهده می‌کنید. لازم است تا برای بهترین روش برای کاشت مو و در انتخاب کلینیک کاشت مو دقت زیادی داشته باشید. در این صورت سریع تر به اهداف خود می‌رسید. مرکز مشاوره کاشت مو دنیز بهترین کلینیک برای گرفتن نتیجه بهتر از کاشت مو و کاشت ابرو می باشد.