خرید آجر سفال مستقیم از کارخانه و بدون واسطه

استفاده از خشت و آجر از گذشته های دور در ایران رواج داشته است. در واقع آجر با معماری اصیل ایرانی پیوندی محکم دارد. امروزه آجر ها در سبک های متنوعی برای کاربری های محتلف تولید می شوند. برخی از آجر ها بیشتر جنبه ی تزیینی دارند و برای نمای ساختمان و یا دکوراسیون داخلی منزل استفاده می شوند. در عوص دسته ی دیگری از اجر ها هستند که استفاده ی مهندسی و کاربرد صنعتی دارند.  از جمله ی این نوع محصولات می توان به آجر لفتون ده سوراخ، آجر سفال، آجر سه گل و اجر های فشاری اشاره کرد. کاخانه آجر بانک 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

 

آجر لفتون 10 سوراخ

اجر های لفتون به دسته ای از بلوک ها گویند که بر سطح آن ها ده حفره وجود دارد . این حفره ها به جذب بیشتر ملات و چسبندگی بهتر بلوک ها کمک می کند از طرفی وزن بلوک را نیز به طور قابل توجهی پایین می آورد . از انواع سایز آجر های ده سوراخه می توان آجر لفتون 7 ، 5.5 ، 5 و 4 سانتی اشاره کرد. آجر لفتون 5 سانتی و آجر لفتون 4 سانتی به دلیل تناسبات کشیده و شباهت زیاد به آجر های پلاک نما برای نما نیز استفاده می شوند. از این رو به این گروه از اجر ها، آجر نما 10 سوراخ نیز می گویند.

آجر هایی که در بالا معرفی کردیم آجر های رسی زرد رنگ بودند که بیشتر شما با آنها آشنایی دارید . اما دسته ی دیگری آز آجر های ده سوراخه هستند که از خاک شیل تهیه می شوند . این آجر ها در تمامی ابعاد مانند آجر های رسی تولید می شوند و می توان در نماهای سبک انگلیسی از آن ها استفاده کرد .مدل های دیگر بلوک ها ، آجر های سه سوراخ هستند که به آجر سه گل معروف هستند نیز در این دسته جای می گیرند. بیشترین تولیدات آجر سه گل مربوط به شهر شیراز می باشد.  آجر های سه گل به طور معمول در ابعاد 19.5*9*7 قالب بندی و فراوری می شوند.

برای سفارش این نوع آجر بر روی لینک زیر کلیک کنید. آجر لفتون 10 سوراخ

انواع آجر سفال

11

برای سفارش بهترین جنس با نازلترین قیمت آجر سفال بر روی لینک روبرو کلیک کنید: آجر سفال

آجر سفال تیغه : این بلوک ها دسته ای از بلوک های سفالی به شمار می آیند که برای دیوارچینی و تیغه کشی های داخل ساختمان استفاده می شوند. این بلوک ها به دلیل وزن سبک ، حجم بالا ، نیاز کم به ملات و همچنین قیمت ارزان  محبوبیت بسیار بالایی برای سازندگان دارند. از ابعاد تولیدی این بلوک ها می توان به آجر سفال 10 سانتی ، آجر سفال 15 سانتی و آجر سفال و اجر سفال 20 سانتی اشاره کرد. البته این بلوک ها در سایز ها دیگری مثل 8 سانتی ، 5 سانتی و ... نیز تولید می شوند اما کاربرد بوک های 10 و 15 سانتی از سایرین بیشتر می باشد

آجر سفال سقفی : این دسته از بلوک ها همانطور که از نامشان پیداست برای استفاده در سقف تولید می شوند . این بلوک ها شکل متفاوتی با آجر های تیغه دارند . آجر های سقفی  در سقف بین تیرچه ها جایگذاری می شوند. یونولیت های سقفی از مهم ترین رقیب های این اجر ها به شمار می آیند. از ابعاد رایج بلوک های سقفی سفالی می توان به بلوک های سقفی 50*20*25 ،50*20*20 ،50*10*20 و ... اشاره کرد

آجر سفال فوم دار : تفاوت بلوک های سفالی فومدار با آجر سفال فوم دار در این است که از یک لایه فوم عایق در آنها استفاده می شود. در هر دو نوع آجر های سقفی و تیغه از این نوع بلوک ها استفاده می شود . این اجر های فوم دار عایق حرارتی مناسبی هستند و از هدر رفت انرژی ساختمان جلوگیری می کنند. از مزایای دیگر این آجر ها می توان به عیق صوتی بودن آن ها و کاهش آلودگی صوتی اشاره کرد. باید توجه داشت که این فوم ها خاصیت اشتعال پذیری نسبتا بالایی دارند و سرعت آتش سوزی را افزایش می دهند.

همچنین می توانید برای سفارش انواع آجر نسوز از لینک روبرو استفاده کنید. قیمت آجر نما