قیمت پنجره دوجداره در سال 1401

پنجره دوجداره هافمن یک انتخاب ایده‌آل در مصرف انرژی و حداقل رساندن صدا هستند. شکاف هوای مهر و موم شده بین دو شیشه به عنوان یک لایه عایق اضافی عمل می کند. این مقاومت حرارتی افزوده میزان گرمای خروجی در زمستان را کاهش می دهد و خانه شما را در دمای مناسب تری نگه می دارد.

شیشه دوجداره در تابستان اثر معکوس دارد و از ورود گرمای ناخواسته به خانه جلوگیری می کند. این عایق اضافی وابستگی شما به بخاری و شوفاژ را کاهش می دهد و در نهایت می تواند هزینه های انرژی شما را کاهش دهد.

شیشه دوجداره در کاهش صدای فرکانس متوسط ​​تا صدای بالا مانند صدای انسان موثر است. تفاوت در ضخامت شیشه بین شیشه های داخلی و خارجی کاهش صدا را حتی بیشتر هم می کند.

 

با کیفیت ترین پنجره بازار

اگر آلودگی صوتی و آلودگی گرد و غبار در خانه شما را اذیت می کند، مانند صداهای بازی کودکان در خیابان و یا صدای بوق ماشین ها در جاده، بهتر است از پنجره های دوجداره مرغوب استفاده کنید.

صفر تا صد تعویض در و پنجره قدیمی شما توسط تیم هافمن با بهترین متخصصین و با کیفیت ترین پروفیل در وپنجره انجام می شود.

پنجره های تک جداره که اغلب در خانه های 15 ساله یا بالاتر یافت می شوند، فقط یک تکه شیشه در قاب پنجره دارند، در حالی که پنجره های دو جداره که استاندارد خانه های جدیدتر است، از دو تکه شیشه تشکیل شده است و بین آنها هوا وجود دارد.

پنجره‌های تک جداره هیچ مانع هوایی بین بیرون و شیشه ایجاد نمی‌کنند، بنابراین عملاً به تمام صداهای بیرونی اجازه می‌دهند از طریق شیشه به ارتعاش درآیند و در نتیجه یک فضای داخلی پر سر و صدا ایجاد می‌شود.

52

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله عوامل متغیر می توان به قیمت فولاد و آهن اشاره کرد، جنس پروفیل به کار رفته شده در درب و پنجره با قیمت روزانه آهن تغییر می کند و یکی از مهم ترین عوامل به شمار می آید. در ادامه عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره را بررسی میکنیم.

جنس پروفیل

محبوب‌ترین قاب‌های فلزی معاصر از آلومینیوم و گاهی از فولاد ساخته می‌شوند، اگرچه اکثر صاحبان خانه‌هایی که فریم‌های فولادی قدیمی‌تر دارند آنها را با قاب‌های آلومینیومی جایگزین می‌کنند. آلومینیوم زیبایی فلزی مشابه فولاد را با همان مزایا با قیمت کمتر ارائه می دهد. به همین منظور قیمت پروفیل بستگی به انتخاب جنس پروفیل شما دارد.

جنس شیشه

هنگام نصب و تعویض پنجره ها متخصصین هافمن انواع شیشه را به شما پیشنهاد می دهند، شیشه های رفلکس، طرح دار، رنگی، دوجداره و ساده از جمله انواع پنجره های بازار هستند و با انتخاب هر کدام از آنها قیمت پنجره تغییر خواهد کرد.

متراژ پنجره

بدیهی است که با بزرگ تر شدن متراژ پروفیل و شیشه بیشتری نیز در ساخت پنجره به کار برده شود. ابعاد استاندارد پنجره اغلب، ۱۴۰ سانتی‌متر در ۱۴۰ سانتی‌متر است. اگر قرار باشد، پنجره‌ای با ابعاد استاندارد نصب کنید، ‌قیمت‌ها به صورت واحدی محاسبه می شود.

نوع یراق آلات مصرفی

یراق آلات متنوعی در بازار موجود است که شما با توجه به سلیقه و دیزاین خانه خود میتوانید از آن ها استفاده کنید. یراق آلات شامل تمامی دستگیره ها و رگلاژ ها می شود.

52

قیمت پنجره دوجداره هافمن در سال 1401

همانطور که گفته شد قیمت پنجره دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت ثابت ندارد. شما میتوانید با شماره گیری 1644 با کارشناسان هافمن به صورت رایگان مشاوره کنید و نیاز خود را مطرح کنید. متخصصین هافمن در اسرع وقت برای تعیین متراژ و معرفی نوع پروفیل و شیشه به محل مورد نظر اعزام می شوند.