آموزش فروش لوازم خانگی دست دوم به سمساری در تهران

در زمان های قدیم کسانی بودند که بعنوان دوره گرد در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر و یا روستا با صدای بلند در پی خریدن لوازم دست دوم، معیوب و یا قدیمی می‌گشتند، که به آن ها سمسار، سمسارچی، چوبکی و یا کت شلواری می‌گفتند. در آن زمان ها چراغ‌های کهنه، ظروف مسی، فرش‌های قدیمی را خرید و فروش می‌کردند.

برخی از افراد یا در حجره و مغازه خود مشغول به این کار بودند و یا مغازه‌ خود را به صورت امانت در اختیار دیگران قرار می‌دادند. همین امر باعث به وجود آمدن شغل امانت فروشی شد. در زمان‌های بسیار دور بعضی ازاین افراد به داد ستد کالا هم مشغول بودند مثلا کت و شلوار کهنه افراد را می‌گرفتند و به جای پول به آن ها نمک، گندم و غیره می‌دادند.

با توسعه یافتن شهرها و مهاجرت روستاییان به شهر، بازار کار سمسارها هم وسعت گرفت و به جای لوازم مسی و فرش کهنه و چراغ‌ها، لوازم دیگری که شامل مایحتاج نخستین زندگی افراد بود هم توسط آن‌ها خرید و فروش می‌شد مانند: گلیم، قالیچه، یخدان‌های قدیمی، چراغ‌های نفتی، صندلی‌های چوبی و… امروزه سمسارها به خرید فروش لوازم برقی، لوازم چوبی، پکیج ها و سینک ظرف شویی و … مشغول هستند. در ادامه با سمساری تهران همراه ما باشید.

فرق عتیقه فروشی و سمساری چیست؟

به این نکته توجه کنید که عتیقه فروشی (آنتیک فروشی) با سمساری فرق می‌کند زیرا آنتیک فروشان افرادی هستند که اطلاعات بسیاری درمورد میراث فرهنگی و تاریخ باستانی یک کشور دارند و با ارائه اطلاعات کافی به طرفداران لوازم قدیمی به بالابردن سطح دانش این افراد کمک می‌کنند.

سمساری‌ها فقط لوازم دست دوم را می‌فروشند که قبلا توسط فرد دیگری استفاده شده است و فقط نقش واسط را ایفا می‌کنند.

روش خرید و فروش کالا در سمساری

زمانی که کالای قدیمی برای فروش دارید و سریعا نیاز به پول نقد دارید ، می توانید به صورت اینترنتی به نزدیکترین سمساری محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به صورت آنلاین انجام دهید. درصورتیکه به فروش به صورت آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به طور محلی شما را از پرداخت هزینه و تمام مشکلات مربوط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در برخی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

موارد مهم در خرید و فروش کالا در سمساری چیست؟

جهت خرید و فروش دانستن نکات زیر شما را برای فروش موفقیت‌آمیز است که این نکات عبارتند از : ۱ ) تحقیقات خود را ا نجام دهید ، ۲ ) انتظار داشته باشید که باید ۲۵ تا ۵۰ درصد از قیمت خرده‌ فروشی را کاهش دهید ، برای دادن قیمت خود آماده باشید ، ۴ ) پس از فروش دیگر به کالا فکر نکنید و … ، و شما باید به نکاتی که گفته است برای خرید و فروش کالای رعایت کنید که هر را در این مقاله برایتان شرح می دهیم .

سمساری در ولنجک

سمسارچی، سمساری فرش در ولنجک) خریدار لوازم خانگی دست دوم با بهترین قیمت در شهر بزرگ تهران

شماره تماس و مشاوره با سمساری ولنجک: ۰۹۱۲۲۷۲۵۱۲۷

اغلب مردم دست کم یک مرتبه به سمساری زفته اند. وقتی که نیاز است کالایی با قیمت مناسب خریداری کنند و یا زمانی که نیاز باشد وسایل منزل و اداره را تعویض کنند اولین محلی که به ذهنشان می رسد سمساری است. با توجه به کم بودن وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمسار گاهی اوقات کاری دشوار و زمان بر خواهد بود اما نیازی نیست نگران ان موضوع باشید کافی است با سمسارچی ( سمساری در ولنجک ) از طریق این لینک تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن در هر جای تهران که هستید به محل مورد نظر شما بیایم و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری کنیم .

با سمسارچی در تماس باشید